کلینیک دندانپزشکی عاج – بهترین مرکز خدمات دندانپزشکی ( ایمپلنت و بلیچینگ ونیر کامپوزیت ) در مهرشهر – کرج

در البرز ، کرج

معرفی کلینیک دندانپزشکی عاج – بهترین مرکز خدمات دندانپزشکی ( ایمپلنت و بلیچینگ ونیر کامپوزیت ) در مهرشهر – کرج

🔴 کلینیک دندانپزشکی عاج

🔹 کلینیک دندانپزشکی عاج یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات دندانپزشکی ( ایمپلنت و بلیچینگ ونیر کامپوزیت ) در مهرشهر – کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی کلینیک دندانپزشکی عاج:

✅ کلینیک‌های دندانپزشکی ساعات کاری متنوعی دارند و در اکثر روز‌های تعطیل نیز حضور دارند .
ویژگی های تیم یک کلینیک خوب
الف) داشتن تخصص و مهارت های لازم

ب) توجه کافی به بیمار

ج) آموزش بهداشت دهان و دندان به بیمار

د) رعایت بهداشت و استریل بودن وسایل مطب

ه) احترام به همه بیماران

و) استفاده از پرسنل حرفه ای

ز) استفاده از به روز ترین تجهیزات و وسایل مدرن

ح) لزوم توجه به وقت بیمار

و…

 

🔸 با مدیریت  آقای دکتر رضا آفرینش نیکو

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ویژگی کلینیک دندانپزشکی خوب چیست؟

تجربه
کلینیک تخصصی دندان پزشکی خوب باید تجربه ی مناسبی در برخورد با تمام مشکلات دندانپزشکی و سایر خدمات مرتبط دهان و دندان داشته باشد. این امر با سنجیدن میزان تخصص و تجربه دندانپزشکان متخصص در کلینیک حاصل می شود. دوره ای که کلینیک خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد، تجربه را تعیین می کند. هرچه مدت کار بیشتر باشد، یک کلینیک دندانپزشکی با تجربه تر محسوب می شود.

فن آوری به روز
یک کلینیک خوب باید تمام خدمات خود را بر اساس تکنولوژی های جدید روز ارائه دهد. این روزها تکنولوژی ها انجام خدمات دندان پزشکی را آسان تر و مطلوب تر کرده اند. بهره مندی از این تکنولوژی های جدید، الزامی است. همچنین دندانپزشکان و سایر کارکنان در کلینیک دندانپزشکی باید آموزش استفاده از تجهیزات تکنولوژیکی را در خدمات خود داشته باشند. تجهیزات پزشکی باید به روز باشند تا تشخیص مشکلات دندان آسان و روان باشد.

تجهیزات پیشرفته همچنین به بیماران در انجام اقدامات پیچیده کمک می کند. از طرفی کلینیک باید مکانیزمی برای ذخیره اطلاعات دیجیتالی بیماران داشته باشد تا برای بهبود شرایط بیمار از آن استفاده شود.

بهداشت
کلینیک باید بهداشت مناسبی داشته باشد. محیط کلینیک تخصصی دندان پزشکی باید تمیز و عاری از هر گونه موارد انتقال دهنده بیماری باشد تا در حین درمان از انتقال انواع بیماری ها، جلوگیری شود. دندانپزشکان باید روش تمیز کردن مناسب تجهیزات مورد استفاده را داشته باشند. اتاق انتظار نیز باید مرتب باشد.

در هنگام دست زدن به بیمار، دندانپزشک باید از بهداشت دندان آگاهی کافی داشته باشد. این کار برای جلوگیری از ایجاد مشکل باکتریایی برای بیمار است. محیط اطراف کلینیک باید تمیز و برای بیماران جذاب باشد.

علاوه بر بهداشت محیطی، سلامت روان نیز باید در نظر گرفته شود، وجود یک محیط امن و آرام و همچنین احترام به مراجعین بسیار مهم است.

کارکنان حرفه ای
یک کلینیک تخصصی دندان پزشکی خوب باید کارکنان خوبی داشته باشد. این امر به هماهنگی خدمات دندانپزشکی برای خدمات رسانی آسان کمک می کند. کارکنان باید رفتار اخلاقی داشته باشند که باعث شود بیماران احساس آرامش داشته باشند. کارکنان خدمات رسانی و مراقبت از مشتری باید مودب باشند و مایل باشند که خدماتی جهت ایجاد حال مناسب بیماران در کلینیک ارائه دهد.

تیم خوب متخصص
یک کلینیک خوب باید دارای کادر مجرب، متخصص دندانپزشک عمومی برای معاینه ی اولیه مراجعین، متخصصین مختلف دندانپزشک و دستیار دندانپزشکی(بالینی، مالی و پذیرش) باشد.

استفاده از مواد با کیفیت
با توجه به جنس های بی کیفیت و تقلبی موجود در بازار، یک کلینیک تخصصی دندان پزشکی باید به منظور ارائه ی بهترین نوع خدمات از کیفیت موادی که برای بیماران استفاده می کند، اطمینان خاطر داشته باشد تا در بیماران عدم اطمینان ایجاد نشود و نیاز به مراجعات مکرر به مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی دیگر صورت نگیرد.

تخصص دندان پزشکان
همانطور که مشخص است، از مهم ترین عوامل در مورد کلینیک دندان پزشکی وجود کادر متخصص و با تجربه است که با مهارت های تجربی و دانشی خود بهترین خدمات را به بیمار ارائه دهند. یک کلینیک خوب باید متخصصان بنام و تایید شده ای داشته باشد. اولین مواردی که بیمار به آن توجه می کند، مدارک و مدارج تحصیلی و تجارب متخصصین دندان پزشکی است که در طول سالیان در زمان تحصیل و طی انجام کار کسب کرده اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران