خدمات درمان بوی بد دهان و پا با طب سنتی در خوزستان

در خوزستان

معرفی خدمات درمان بوی بد دهان و پا با طب سنتی در خوزستان

🔴 محمد اسماعیلی

🔹 محمد اسماعیلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات درمان بوی بد دهان و پا با طب سنتی در خوزستان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 درمان بوی بد دهان وپا با طب سنتی بوی دهان علل مختلفی داره شایعترین انها عفونت دهان ودندان(پیوره لثه) سینوزیت و هلیکوباکتری میکروب معده وهمچنین صفرای بالای بدن وعلل دیگری مثل مشکلات کبدی و کمخونی هم میتونه باشه ما با استفاده از طب سنتی این مشکل شمارو کاملا حل میکنیم. اعتماد بنفس ولبخند زیبا ومهرونتو دوباره بدست بیار

🔹 روزها از ساعت 9 صبح تا 1بعد از ظهر شب ها از ساعت 22 تا2 بامداد

 

🔸شماره تماس 09303284332 (درصورت اشغال بودن به تلگرام این شماره پیام بدین)

🔸آدرس  خوزستان

معرفی تفاوت های طب سنتی با طب مدرن

شیوه درمانی طب سنتی

شیوه درمانی طب سنتی شیوه دفع کننده است، خلاف طب جدید که معمولا شیوه درمانی رفع کنندگی دارد. اصول طب سنتی مانع از مریض شدن می‌شود در حالی که اصول طب نوین بیشتر به درمان مرض واقع شده اختصاص دارد.

درمان علت‌ها در طب سنتی

طب سنتی به درمان علت‌ها می‌پردازد، درحالی که طب نوین بیشتر به عوارض معلول‌ها توجه دارد. طب سنتی در درمان بیماری، به تعدیل درون انسان توجه دارد، درحالی که طب جدید بیشتر به دنبال هماهنگ کردن انسان با بیرون است.

شیوه درمانی اقلیمی نه جهانی

شیوه درمانی طب سنتی اقلیمی و جزئی است، خلاف طب نوین که داروها و نسخه‌های آن عمومی و جهانی پیچیده می شوند.

داروهای گیاهی نه شیمیایی

از آنجا که داروهای طب سنتی اغلب گیاهی و طبیعی است، حتی در صورتی که طبیب نتواند درد و بیماری را به طور صحیح مورد شناسایی قرار دهد، باز هم استفاده آن داروها ضرر و درد مضاعفی برای بیمار ایجاد نمی‌کند.

اما در طب نوین که بسیاری از داروهای آن شیمیایی است، در صورت عدم تشخیص صحیح بیماری، استفاده دارو درد بیمار را مضاعف خواهد کرد. به همین علت بسیاری از مردم از طب نوین ناامید شده و به طب سنتی روی آورده‌اند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران