بهترین مرکز تولید و فروش دستگاه کره ساز بادام زمینی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش دستگاه کره ساز بادام زمینی در مشهد

🔴 مجموعه سناباد ماشین

🔹 مجموعه سناباد ماشین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دستگاه کره ساز بادام زمینی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سناباد ماشین :

✅ دستگاه کره ساز بادام زمینی مدل d40 مخصوص تولید انواع کره ازدانه اای روغنی بادام زمینی بادام درختی پسته فندوق گردو پودرنارگیل وکنجد

✅ دستگاه روغن گیری
✅ دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد 45
✅ دستگاه روغن گیری اتوماتیک ۴۵ با ظرفیت (واقعی) روغنگیری ۷ کیلوگرم دانه روغنی در ساعت طراحی و ساخته شده است که دارای قابلیت روغنگیری انواع دانه های روغنی کوچک و متوسط از جمله: کنجد، سیاهدانه، تخم کتان، آفتابگردان ، سویا و … می باشد، دستگاه روغن گیری ۴۵ با کارکردی کم صدا و قابلیت کار مداوم شبانه روزی جهت فروشگاه ها و کارگاه های روغنگیری با ظرفیت کم مناسب میباشد

و…

 

🔸 با مدیریت  حمید شریعت

🔸 شماره تماس  09156980992

🔸 آدرس  مشهد

 

دستگاه کره گیر و ارده گیر چیست؟

دستگاه کره گیر و ارده گیر در سایزها متنوع و مدل‌های کره گیر خانگی، کره گیر فروشگاهی و کره گیر صنعتی با قابلیت تولید ارده از کنجد، کره بادام زمینی، فندق، پسته، نارگیل می تواند ۱۰۰ درصد مغزها را بدون هیچ ضایعاتی به کرم و کره تبدیل کند. تمامی این مدل‌ها دارای سنگ طبیعی داخل خود هستند که با چرخش و سایش کره‌ی خروجی از نرمی فوق العاده ای برخوردار خواهد بود.

دستگاه‌های صنعتی خیلی بزرگتر از دستگاه‌های خانگی هستند. این دستگاه‌ها قادرند حجم بسیار بالایی از مغز ها را در خود جای دهند و روغن گیری کنند. بزرگترین سایز دستگاه‌های تولید ارده و کره که قادر به تولید کره چند تنی هستند و در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای دستگاه تولید ارده و کره
ظرفیت تولید بالا
کم حجم و سبک وزن
قیمت مناسب و با کیفیت
استفاده از سنگ های طبیعی
بی صدا بودن
بدون لرزش بودن
میزان مصرف برق پایین
قابلیت تنظیم سنگ جهت نرمی و زبری
طرز کار دستگاه کره و ارده گیری
نحوه تهیه کره و ارده در دستگاه‌ها با توجه به مدل دستگاه متفاوت است، بعضی از دستگاه‌ها به وسیله آسیاب کردن مغز‌ها و یا دانه‌ها این کار را انجام می‌دهند و بعضی دیگر با اعمال فشار و پرس کردن دانه‌ها، کره را استخراج می‌کنند.

اینورتر در دستگاه ارده ساز صنعتی
این دستگاه سایز بزرگی دارند و به همراه ظرفیت تولید بسیار بالای خود، بیشتر مناسب استفاده در محیط‌های صنعتی هستند. از مهم‌ترین آپشن‌های دستگاه‌های صنعتی، مجهز بودن این محصول به سیستم اینورتر است. سیستم اینورتر به غیر از تنظیم سرعت تولید، کمک بسیاری به خنک شدن موتور دستگاه می‌کند تا کیفیت ارده گیری از دانه‌ها به شکل ثابت و مطلوب باشد.

چرا که حرارت حاصل از کارکرد دستگاه تولید ارده و کره، زمانی که بالا برود مسلما باعث می‌شود که خروجی کار حالت کره‌ای و کرم مانند را نداشته باشد و در اصطلاح ساده روغن بیاندازد. اما زمانی که دستگاه خنک کار کند دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت و دانه‌ها به کره یک دست تبدیل خواهند شد.

به غیر از این سیستم می‌توانید جهت خنک شدن بیشتر موتور دستگاه و سنگ‌های تعبیه شده در زمان کارکرد طولانی مدت، دستگاه ارده و کره ساز صنعتی را به صورت سفارشی مجهز به سیستم گردش آب داخل سیلندر فرمایید.

مراقبت و نگهداری از دستگاه ارده و کره گیر
دستگاه‌های تولید ارده و کره، معمولا دارای دو عدد تیغه‌اند که عمل آسیاب کردن دانه‌های روغنی را انجام پذیر می‌کند. در برخی مواقع این تیغه‌ها کند می‌شوند و در نتیجه دستگاه سرعت مطلوب همیشگی خود را از دست خواهد داد. در این زمان می‌بایست با مراجعه به نمایندگی تعمیر دستگاه تیغه آن را تعمیر و یا رد صورت فرسایش تعویض فرمایید. در بعضی از نمایندگی‌ها، امکان مشاوره و یا سفارش به صورت آنلاین هم وجود دارد.

جهت مراقبت و استفاده درست از این دستگاه می‌بایست پس از اتمام کار، دستگاه را بلافاصله تمیز کنید. بعضی از دستگاه‌ها احتیاج به رطوبت زنی بعد از هر بار استفاده دارند. باید به این نکته توجه کنید و همچنین از استفاده مواد بیش از میزان توان دستگاه، خودداری فرمایید.

رابطه کیفیت دستگاه و محصول تولید شده
جنس متریال و کیفیت قطعات بکار رفته در فرآیند تولید دستگاه علاوه بر تاثیر مستقیم بر طول عمر دستگاه و مقدار روغن‌گیری توسط آن، روی سلامت روغن تولید شده نیز تاثیرگذار است. دستگاه‌هایی که به سرعت دچار خوردگی می‌شوند ترکیبات فلزی نامطلوب خود را وارد روغن تولید شده خواهند کرد که بسیار مضر هستند.

دستگاه کره و ارده گیری با سنگ مصنوعی از ابعاد نسبتا کوچکتری طراحی و ساخته شده و ظرفیت بالاتی را برای تولید دارد و از نظر هزینه‌ای که می‌بایست در نظر بگیرید به صرفه هستند. این دستگاه‌ها برای کاربرد رومیزی مناسب هستند ولی ابهت و ظاهر خشن دستگاه‌های سنگ مصنوعی را ندارند. این دستگاه‌ها به صورت پیشرفته‌ای طراحی و ساخته شده که قابلیت تنظیم زبری و نرمی ارده دارد. بدنه اکثر این دستگاه‌ها تمام استیل است و نظافت آسانی دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران