گروه صنعتی اژدر ماشین – مرکز تولید و فروش دستگاه پلت و خطوط تولید خوراک دام و طیور، آبزیان در آباده ، فارس و سراسر کشور

در فارس ، آباده

معرفی گروه صنعتی اژدر ماشین – مرکز تولید و فروش دستگاه پلت و خطوط تولید خوراک دام و طیور، آبزیان در آباده ، فارس و سراسر کشور

🔴 گروه صنعتی اژدر ماشین

🔹 گروه صنعتی اژدر ماشین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دستگاه پلت و خطوط تولید خوراک دام و طیور، آبزیان در آباده ، فارس و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی گروه صنعتی اژدر ماشین :

✅ گروه صنعتی اژدر ماشین تولید کننده انواع دستگاه های پلت وخطوط تولید خوراک دام و طیور باظرف های مختلف از یک تن درساعت به بالا و همچنین راه اندازی کارخانجات تولید خوراک دام و طیور به صورت خطی وطبقاتی،

✅ تمامی تجهیزات که شامل استراکچر _بالابرها مارپیچ وقاشقی، آسیاب ومیکسر _انواع دستگاه های پلت تسمه ای وگریبگسی _ انواع مخازن ذخیره _خنک‌کننده ها _نوار نقاله _دیگ بخار و…… در این مجموعه تولید می‌شود وساخت ایران هستند.

✅ برای بازدید از خطوط فعال در استان شما ویا استان همجوار با ما تماس بگیرید

 

🔸 با مدیریت  مسعود نبی

🔸 شماره تماس  09178523689

🔸 آدرس  آباده، بلوار جمهوری، گروه صنعتی اژدر ماشین

 

خط تولید خوراک دام و طیور از چه قسمت هایی تشکیل شده؟

تجهیزات دریافت، انتقال و نگهداری
نگهداری و انتقال مواد و محصولات در خط تولید کارخانجات یکی از فرایندهای مهم به شمار می رود. در کارخانجات خوراک دام برای انتقال و جابه جایی مواد در بخش های مختلف خط تولید تجهیزات با کاربردهای متنوع در اندازه ها و حجم های متنوعی وجود دارد. استفاده از تجهیزات مدرن و با کیفیت در این بخش میتواند روند تولید خوراک دام را تسریع و محصول با کیفیت تری در اختیار قرار دهد.

مخازن نگهداری
از مخازن برای نگهداری مواد اولیه و محصول نهایی استفاده می شود. این مخازن که معمولا به صورت مخروطی طراحی می شود دارای سطح خارجی از جنس آهن، استیل و یا ورق های گالوانیزه است. سطح داخلی این مخازن به جهت حفظ سلامت خوراک دام از استنلس استیل ساخته می شود. مخازن نگهداری در اندازه و ظرفیت های مختلفی تولید می شود

بالابرها ( الواتور )
برای انتقال مواد به صورت عمودی از تجهیزاتی به نام الواتور استفاده می شود. الواتورها در اندازه ها و حجم های متفاوتی تولید و طراحی می شود.

نقاله ها
نقاله ها برای انتقال مواد به صورت افقی و یا در یک سطح شیب دار استفاده می شود، نقاله ها انواع مختلفی دارند. نقاله های تسمه ای از متداول ترین آنها است که در بسیاری از صنایع از آن استفاده می شود. به جز نقاله های تسمه ای، از نقاله های مارپیچ، زنجیری نیز در خط تولید خوراک دام استفاده می شود.

بارریز ها و دریچه ها
بار ریزها انواع مختلفی دارند که وظیفه انتقال مواد بین تجهیزات را به عهده دارند، بارریزها انواع مختلفی دارند که باریز پروانه ای و بارریز مارپیچ از متداول ترین آنها هستند.

درانتهای سیلوها و مخازن نگهداری دریچه هایی برای کنترل خروجی مواد نصب می گردد این دریچه می تواند دستی و یا پنوماتیک باشد که توسط سیستم کنترل شوند.

تقسیم کننده ها
برای تقیسم مواد در پیمانه ها و ماشین آلات خط تولید از تقسیم کننده ها استفاده می کنند. با توجه به نیاز و سیستم کار خط تولید تقسیم کننده ها می توانند از ۳ تا ۱۲ خروجی داشته باشند.

تجهیزات تمیز کردن و حذف گرد و غبار
مواد اولیه قبل از ورد به خطوط تولید خوراک دام می بایست از گردو غبار، شن و سنگ ریزه، براده های آهن و سایر مواد اضافی عاری باشد. این مواد علاوه بر تاثیر در کیفیت خوراک دام تولیدی می تواند بر عملکرد تجهیزات تاثیر گذار بوده و موجب خرابی و کاهش عمر ماشین آلات گردد. دستگاه های تمیزکاری شامل انواع الک ها، فیلتر های جت، گیرنده های معناطیسی و غیره است.

جت فیلتر
جت فیلتر های یکی از تجهیزات لازم خطوط تولید خوراک دام است. از جت فیلترها برای جداسازی گرد و غبار از مواد اولیه استفاده می شود. جت فیلترها به دو شکل مکعبی و مخروطی طراحی و تولید می شود.

فیلتر های مغناطیسی (مگنت )
برای جداسازی اجسام فلزی مانند میخ، سیم های فلزی و … از خوراک دام از تجهیزاتی به نام مگنت استفاده می شود. مواد اولیه از درون مگنت ها که به صورت مخروطی طراحی می شوند عبور داده شده و اجسام فلزی به وسیله میدان مغناطیسی ایجات شده جذب و از خوراک دام جدا می شود.

الک ها
الک ها از تجهیزات متداول در جداسازی اجسام اضافی از مواد اولیه است که در خوراک دام نیز انواع الک برای پاکسازی اجسام اضافی طراحی شده است. الک ها در مراحل مختلف تولید خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد. الک ها در اندازه ها و انواع مختلف طراحی و تولید می شود.

تجهیزات اندازه گیری و پیمانه ( بچینگ )
خوراک دام درهرکارخانه براساس فرمولاسیون از پیش تهیه شده تولید می شود. در فرمولاسیون کارخانه مواد اولیه و مکمل ها می بایست با نسبت تعیین شده وارد خط تولید شده و باهم ترکیب شوند. برای دستیابی به نسبت تعیین شده از تجهیزات توزین و اندازه گیری استفاده می شود.

سیستم پچینگ (پیمانه)
مواد اولیه مانند غلات وارد سیلو ها و مخازن مخصوصی می شوند که حجم معینی دارند. در انتهای این مخازن دریچه های تعبیه شده که به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک باز شده و مواد داخل مخازن با حجم معین وارد خط تولید می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران