بهترین مرکز آموزش و انجام کلیه خدمات ناخن با بهترین متریال در هشتگرد

در البرز ، هشتگرد

معرفی بهترین مرکز آموزش و انجام کلیه خدمات ناخن با بهترین متریال در هشتگرد

🔴 فهیمه پایدار

🔹 فهیمه پایدار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و انجام کلیه خدمات ناخن با بهترین متریال در هشتگرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فهیمه پایدار :

✅ آموزش شامل: شناخت آناتومی ناخن
✅ آموزش مانیکور به سبک روسی
✅ آموزش انواع کاشت و ترمیم با متریال ژل
✅ طراحی مبتدی( به صورت رایگان)
✅ پشتیبانی ۶ ماهه

✅ خدمات شامل: کاشت و تمدید انواع ژل
✅ ژلیش ناخن طبیعی
✅ پدیکور و ژلیش پا

و…

 

🔸 شماره تماس  09336957608

🔸 آدرس  هشتگرد، شهرک بعثت، بلوار عاشورا

 

مانیکور ناخن چیست؟

مانیکور (Manicure) از ترکیب دو واژه لاتین Mani و Cure به وجود آمده و به معنای مراقبت از دست است. اما امروزه به تمام اعمال مراقبتی دست، مانیکور گفته نمی‌شود. حالا وقتی بحث مانیکور به میان می‌آید، تمرکز صحبت بیشتر حول محور ناخن‌ها است. پس اگر دوست دارید دست‌هایی زیبا داشته باشید، لازم است حتما مانیکور ناخن را امتحان کنید.

مزایای مانیکور ناخن چیست؟
حفظ نظافت ناخن‌ ها
دست‌ها پیش‌آهنگان حس لامسه‌اند و به همین دلیل، بیشتر از سایر نقاط بدن در معرض آلودگی‌های خارجی هستند. به همین جهت، حفظ نظافت آن‌ها از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. هرچند شستن دست‌ها می‌تواند بخش قابل توجهی از آلودگی‌ها را از بین ببرد، اما در تمیز کردن بطن ناخن‌ها ناتوان است. مانیکور ناخن با نظافت دقیق‌تر ناخن‌ها می‌تواند از انباشت این آلودگی‌ها جلوگیری کند.

مدیریت شرایط کوتیکول‌ ها
کوتیکول‌ها همان بخش مرده‌ای از پوست هستند که نقششان ممانعت از ورود آلودگی به ناخن است. این پوست‌‌ها باید شرایط مناسبی داشته باشند تا عملکردشان را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

افزایش گردش خون
ماساژ دست‌ها با افزایش گردش خون در این نواحی، باعث شادابی مفاصل دست‌ها می‌شود.

نرم شدن دست‌ ها
بخش قابل توجهی از عمل مانیکور متوجه ماساژ دادن دست‌ها و استفاده از نرم‌کننده روی آن‌ها است. هر دوی این موارد را می‌توان راهی برای داشتن دست‌هایی نرم‌تر به حساب آورد.

مانیکور دست شامل چه خدماتی است؟
هر کسی به زیبایی دست‌هایش اهمیت بدهد، می‌داند ناخن نقشی حیاتی در تعیین زیبایی یک دست ایفا می‌کند. مانیکور ناخن هم شامل تمام اعمالی می‌شود که لازم است انجام شوند تا ناخن‌هایی زیبا داشته باشید.

برداشتن کوتیکول
یکی از مهم‌ترین این بخش‌ها، برچیدن کوتیکول اطراف ناخن است. کوتیکول همان پوست اضافه‌ای است که در کناره ناخن شکل می‌گیرد و در صورت داشتن ضخامت بالا، جلوه‌ای نازیبا به ناخن می‌دهد.

سوهان ناخن
یکی دیگر از خدماتی که در مجموعه خدمات مرتبط با مانیکور ناخن انجام می‌شود، سوهان ناخن است. سوهان زدن ناخن کمک می‌کند شکل ناخن اصلاح شود و از لحاظ بصری نیز زیباتر باشد.

پارافین تراپی
وقتی مقداری پارافین گرم به صورت موضعی روی دست‌ها اعمال شود، به این عمل اصطلاحا پارافین تراپی می‌گویند. این کار ضمن کاهش درد مفاصل در ناحیه مورد اعمال، باعث نرم شدن پوست هم می‌شود.

ماساژ دست‌ ها
دست‌ها بدون شک از پرکارترین اعضای بدن ما به حساب می‌آیند. بنا بر این، طبیعی است که پس از مدت زیادی استفاده از دست‌ها، احساس کنید خستگی در مفاصلتان رخنه کرده است. در چنین حالتی، انجام ماساژ روی دست یکی از بهترین راه‌ها برای رفع خستگی مزمن در دست‌های شما خواهد بود.

لاک و پولیش
در نهایت، برای به حداکثر رساندن زیبایی ناخن‌های خود، می‌توانید سراغ استفاده از لاک بروید. این روزها مهارت طراحی ناخن تنه به تنه سایر مهارت‌ها مثل سفره‌آرایی و نقاشی خیابانی می‌زند. گستره وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیش روی شماست و شما می‌توانید هزاران انتخاب داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران