بهترین مرکز خدمات و آموزش کراتین مو و آرایش دائم در تهران – ستارخان

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات و آموزش کراتین مو و آرایش دائم در تهران – ستارخان

🔴 فروغ ایرانی

🔹 فروغ ایرانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و آموزش کراتین مو و آرایش دائم در تهران – ستارخان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروغ ایرانی :

✅ آموزش آرایش دایم صورت میکروپیگمنتنشن

✅ میکروبلیدینگ

✅ رژلب خط چشم

✅ آموزش و ارائه کراتین و احیا انواع تراپی

✅ آرایش دائم صورت …

✅ فیبروز ..

✅ ارائه محصولات برند ایتالیایی و برزیل …

✅ کراتین

✅ احیا کراتین

✅ صافی با برند اصل …

✅ ارائه کیت مراقبت در منزل با برترین برند

✅ احیا مو بصورت ساین

✅ صافی بالا بدون آسیب

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۷۴۲۹۵۳۱

 

آرایش دائم چیست؟

انجام آرایش دائم به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند؛ این کار فرآیند کاشت رنگدانه‌های زیست سازگار در عمق مشخصی از لایه پوست، با حداقل آسیب به بافت پوستی است. این تکنیک علاوه بر کاربرد‌های زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد.

برخلاف تاتو که برای نقاشی کردن روی بدن استفاده می‌شود، آرایش دائم برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن به چهره استفاده می‌شود که درنتیجه زیبایی بیشتر چهره در طولانی مدت را به ارمغان می‌آورد. با این اوصاف انجام چنین کاری آن هم به عنوان آرایش دائم عاقلانه است یا نه؟ آن‌طور که پیگمنتر خانم مریم زهره‌وند در سالن زیبایی گلچهره می‌گوید، این کار نسبت به تاتویی که به صورت سنتی انجام می‌شود، درد و خونریزی کمتری دارد و ماندگارتر است. آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند و با تکرار ترمیم چند سال یک بار رنگ آن به قرمزی یا سبزی نمی‌زند.

موارد استفاده از آرایش دائم
بهبود ظاهر پلک‌ها
اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها
بهبود خط لب
خط چشم دائمی
تقویت مژه برای مژه‌های کم پشت
قرینه‌سازی ابروها
لک‌های ماه گرفتگی
ناهنجاری‌های مویرگی خوش‌خیم
مخفی کردن قسمت‌های بی‌مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر
بازسازی هاله سینه
آرایش چشم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند
درمان ویتیلیگو
از آرایش دائم در حوزه آرایش چه استفاده‌هایی می‌شود؟
در حوزه آرایش دائم برای موارد زیر می‌توان از این روش استفاده کرد:

ابرو
• طراحی و قرینه‌سازی ابرو با تکنیک‌های مختلف به عنوان مثال هاشور ابرو، سایه ابرو و …

چشم
• خط چشم دائم پلک بالا یا خط مژه دائم پلک بالا، خط چشم پلک پایین، سایه چشم پلک بالا و پایین که در اصطلاح عموم به آن هاشور خط چشم یا هاشور مژه هم گفته می‌شود.

لب
• آرایش دائم رژلب و خط لب یا دراصطلاح هاشور رژلب جهت قرینه‌سازی لب یا حجیم‌سازی لب. گاهی از آن برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌ها هم استفاده می‌شود. با این روش می‌توان سیاهی دور لب‌های افراد را نیز از بین برد.

• کاربرد دیگر از بین‌بردن جای بخیه، از بین بردن لک‌ها یا اسکار‌های پوستی است. درواقع با این روش می‌توانیم دقیقا رنگ پوست مدل را ساخته و در قسمت‌هایی از پوست که از نظر رنگ ناهمگون است کار کنیم، به عنوان مثال برای از بین بردن ماه گرفتگی.

آرایش دائم چه فرقی با تاتو دارد؟
آرایش دائم روشی تقریبا مشابه تاتو به شکل سنتی دارد، با این تفاوت که در این روش، رنگ مانند دانه‌های مو و در جهت رویش مو‌های ابرو روی پوست می‌نشیند و تفاوت آن با تاتو‌های قدیمی این است که دیگر یک کادر پررنگ و ناجور وجود ندارد، فقط تار‌هایی مانند مو با سوزن نازکی داخل ابرو کشیده می‌شوند که خیلی هم پررنگ و مشخص نیستند بلکه رنگی طبیعی دارند. تفاوت پیگمنت با تاتو در روش اجرای آن، همچنین بدون درد و خونریزی بودن آن است که درنتیجه التهاب کمتری در افراد ایجاد می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران