آموزش کفپوش اپوکسی و رزین در کرج

در البرز ، کرج

آموزش کفپوش اپوکسی و رزین در کرج

🔴 آموزشگاه کفپوش های اپوکسی و رزین

🔹 آموزشگاه کفپوش های اپوکسی و رزین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش کفپوش اپوکسی و رزین در کرج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 آموزشگاه کفپوش های اپوکسی و رزین بصورت نیمه خصوصی و خصوصی

🔹 دوره جامع اموزش کفپوش های اپوکسی،ساده،سه بعدی،ابرو بادی و…

🔹 ساخت اشیا با رزین،ساخت انواع زیورآلات و اشیاتزئینی،ساخت انواع تابلو و ساعت های رزینی،ساخت صفحات آشپزخانه بصورت طرح سنگ،ساخت انواع میزهای چوبی ورزینی،ساخت قالب سیلیکونی

🔹 با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ارائه مدرک بین المللی از دانشگاه

🔹 تمامی تکنیک ها بصورت عملی و تئوری بوده و متریال کار به عهده مجموعه می باشد.

 

🔸 با مدیریت حسین حیدری منش

🔸 شماره تماس 09378481973

🔸 شماره تماس 09333291168

🔸آدرس کرج،باغستان غربی،روبروی پارک گل نرگس،خیابان چهاردهم قلم،ساختمان هستی،آموزشگاه رایموند

معرفی مزایای کفپوش اپوکسی

طول عمر و دوام کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و مقاومت فشاری بتن را حتی تا 7 برابر بهتر می کند. این نوع از کفپوش بهترین چسبندگی را به بتن داشته و نسبت به سایر رنگ ها و کفپوش ها دوام و طول عمر بیشتری دارد.

قیمت مناسب کفپوش اپوکسی و کم بودن هزینه نگهداری

کفپوش اپوکسی با توجه به سطح جذاب و رنگینی که به سطح می دهد، نسبت به سایر کفپوش های مشابه هزینه ی بسیار پایین تری داشته و مقرون به صرفه است. همچنین با توجه به اینکه لک پذیری آن نسبت به بتن، سنگ و سرامیک و موزاییک بسیار کمتر می باشد، در نتیجه نیاز به ترمیم آن بسیار کمتر و در صورت نیاز به راحتی قابل انجام می باشد.

تنوع رنگ بندی و طراحی در کفپوش اپوکسی

از مزایای کفپوش اپوکسی این است که محدودیت در رنگ بندی نداشته و همچنین با استفاده از برخی مواد در لایه رویه می توان طرح های اکریلی و … نیز روی سطح ایجاد کرد. همچنین می توان به صورت شطرنجی و یا هر طرح دیگر اجرا نمود که بسیار جلوه مناسبی به سطح می دهد.

مقاومت شیمیایی و حرارتی مناسب کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی به طور معمول در برابر روغن ها و اسیدهای ضعیف مقاوم بوده و تا دمای حدود 80 درجه سانتیگراد نیز مقاوم می باشد. در صورتیکه اسیدها یا بازهای قوی در محیط مصرف گردد نوع کفپوش تغییر یافته و از مواد اولیه متفاوتی استفاده خواهد شد.

آنتی باکتریال و غیرقابل نفوذ بودن کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی کاملا یکپارچه، بدون درز و غیر قابل نفوذ می باشد و همچنین در برابر رشد باکتری و میکروب و … روی سطح نیز مقاوم می باشد. این امر باعث می گردد که این نوع کفپوش کاملا بهداشتی بوده و جزء بهترین پوشش ها در بیمارستانها، داروسازی ها و اتاق های تمیز به شمار آید.

قابلیت تمیز شدن بسیار آسان

این نوع کفپوش بدلیل اینکه سطحی کاملا صاف داشته و بدون درز می باشد و همچنین بدلیل غیر قابل نفوذ بودن در برابر آلودگی ها، به راحتی تمیز شده و با یک تی نمدار تمیز می گردد که در متراژ های بالا با دستگاه‌های شستشوی ماشینی این امر انجام می گیرد. این خصوصیت باعث می گردد که با حداقل میزان آب مصرفی سطحی کاملا تمیز را ایجاد نمود.

عایق بودن کفپوش در برابر جریان الکتریسیته

کفپوش های اپوکسی بطور معمول عایق جریان الکتریسیته می باشند که در مواردی که کاربری سالن به گونه ای است که شخص دائما با برق کار می کند، این عایق بودن باعث حذف جان شخص می گردد. اما از قابلیت های مناسب این کفپوش این است که در صورتیکه نیاز به رسانا بودن کفپوش باشد (به عنوان مثال مکانهایی که نباید بار الکتریسیته ساکن روی سطح جمع گردد همچون سالن های مواد شیمیایی و یا اتاق های سرور) این کفپوش با تغییر در فرمولاسیون و روش اجرا رسانای بار الکتریسیته ساکن شده و این مشکل را نیز برطرف می نماید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران