حفاری چاه نیمه عمیق و تراکتوری در استان گیلان

در گیلان ، رشت

معرفی مرکز حفاری چاه نیمه عمیق و تراکتوری در استان گیلان

🔴 سیامک صفی زاده

🔹 سیامک صفی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حفاری چاه نیمه عمیق و تراکتوری در استان گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیامک صفی زاده :

✅ حفاری چاه نیمه عمیق اس

✅ حفاری چاه نیمه عمیق با دستگاه مته ای

✅ با ضمانت کار و با تضمین تحویل آبدهی

✅ حفاری چاه تراکتوری

✅ حفاری تراکتوری فقط برای شرکت ها و کارخانه جات و ویلاهای کوهپایه با سایز لوله های ۲۵۰…۳۰۰…۳۵۰

✅ حفاری برای …شالیزار ..باغ گشاورزی …استخرهای مختلف…کارواش ..رستوران ها …ساختمانی ..ویلایی ..بیرون شهر داخل شهر پذیرفته میشود

✅ برای کوهپایه گیلان پذیرفته میشود

✅ با مجوزرسمی

و…

 

🔸 شماره تماس  09118189087

🔸 آدرس  استان گیلان …رشت ..میدان انتظام ..آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی

اهمیت حفاری چاه آب چیست ؟

در کشورهای کم آب مانند ایران، چاه‌های آب نقشی حیاتی در صنعت کشاورزی ایفا می‌کنند. به طور کلی بسته به عمق سفره‌ی آب زیرزمینی، نوع چاه آب می‌تواند کم عمق، نیمه عمیق و یا عمیق باشد. چاه‌های کم عمق معمولاً به صورت دستی حفر می‌شوند ولی چاه‌های با عمق بیشتر جهت حفر نیازمند دستگاه‌های حفاری می‌باشند و پس از اتمام حفاری بایستی مورد تکمیل و تجهیز قرار گیرند و در نهایت با استفاده از پمپ آب چاه به سطح زمین منتقل گردد.

انواع روش‌های دستگاهی حفر چاه آب:
۱- روش حفاری ضربه‌ای:

اکثر چاه‌های آب به صورت ضربه‌ای حفر می‌شوند. در این روش، عمل حفر چاه با بلند کردن و رها ساختن متوالی رشته‌هایی از ابزار حفاری انجام می‌گیرد. ضربات متوالی مته در کف چاه موجب خرد شدن آبرفت یا سنگ‌های سست می‌شود.

در این روش عمل حفر متناوباً قطع می‌گردد و مواد حفاری شده توسط گِل کش بیرون آورده می‌شود. گل کش لوله‌ای استوانه‌ای است که با وارد کردن آن به درون چاه دریچه‌اش باز می‌شود و مواد حفاری شده وارد آن می‌گردد. با بالا کشیدن گل کش، دریچه بسته شده و مواد حاصل از حفاری به سطح زمین انتقال یافته و تخلیه می‌شود.

سرعت حفاری ضربه‌ای به نوع سنگ، وزن و قطر مته‌ی حفاری، جنس و مشخصات سر مته، فاصله‌ی افتادن مته، تعداد ضربات مته در واحد زمان، فاصله‌ی زمان خارج کردن مواد حاصل از حفاری و فواصل زمانی لوله‌گذاری وابسته است. تجربه‌ی حفار نیز در افزایش یا کاهش سرعت حفاری عاملی تعیین کننده می‌باشد.

۲- روش حفاری چرخشی:

حفاری چرخشی که به آن حفاری دورانی نیز گفته می‌شود، جهت انجام حفاری‌های اکتشافی و به منظور افزایش سرعت حفاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، مته به انتهای یک سری لوله‌های توخالی که لوله حفاری نامیده می‌شوند، متصل شده و حرکت موتور به وسیله‌ی لوله‌های حفاری به مته منتقل می‌گردد. با حرکت مته سنگ خرد شده و برای خارج کردن مواد خرد شده از گل حفاری استفاده می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران