متفاوت زیباشو – بهترین متخصص خدمات زیبایی ( رنگ و لایت ، کراتین و احیا ) در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

متفاوت زیباشو – بهترین متخصص خدمات زیبایی ( رنگ و لایت ، کراتین و احیا ) در مشهد

🔴 بگانه تراب زاده

🔹 بگانه تراب زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات زیبایی ( رنگ و لایت ، کراتین و احیا ) در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بگانه تراب زاده :

✅ متخصص در زمینه هایه رنگ لایت

✅ کراتین احیا وصافی

✅ جدید ترین متد هایه روز دنیا

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۷۱۵۰۵۱۹

 

مزایای کراتینه کردن مو چیست؟

کراتینه کردن مو چیست؟
کراتین یکی از پروتئین‌های اصلی موجود در مو، ناخن، دندان و پوست است و حدود 70 درصد ساختار آنها را تشکیل می‌دهد. این پروتئین، ساختمان ظاهری این اندام‌ها را تعیین می‌کند و باعث چگونه به نظر رسیدن آنها می‌شود و در حفظ سلامتی مو و ناخن و … بسیار موثر است. استفاده مداوم از حالت دهنده‌های حرارتی مثل اتو مو، سشوار و بابلیس یا به کاربردن غیر اصولی رنگ مو و دکلره بر روی موها و دیگر دلایل محیطی همچون قرارگیری در معرض نور آفتاب و آلودگی‌های محیطی موجب آسیب دیدن و از بین رفتن ساختمان کراتینی موها شده و نهایتا جلوه طبیعی و سالم آنها را مخدوش می‌کند.

عمل کراتینه کردن مو، در واقع به کار بردن مواد شیمیایی برای احیای دوباره ساختمان کراتین مو است که یک روش نیمه دائمی برای صاف و لخت کردن موها به شمار می‌رود و علاوه بر این موجب درخشندگی و طراوت آنها نیز می‌شود. همچنین لازم است بدانید که کراتینه کردن مو با مواد شیمیایی، ماندگاری موقت اما طولانی مدتی در حد 2 تا 3 ماه دارد و پس از آن نیازمند شارژ و تمدید دوباره است.

مزایای کراتینه کردن مو
کراتینه کردن مو موجب ایجاد یک لایه محافظ بر ساقه موی شما در برابر عوامل آسیب زننده خارجی می‌شود و ساقه موی شما را از شکنندگی حفاظت کرده و مقاومت آنها را در برابر استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو و یا عوامل محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی محیطی افزایش خواهد داد.
بافت و ساختار موی شما را با پر کردن ناهمواری‌های موجود در ساختار ساقه مو و کوتیکول‌ها یکدست خواهد کرد و با این کار موجب افزایش ضخامت موهای نازک و آسیب دیده نیز خواهد شد.
درخشندگی و براقیت خاصی را به ظاهر موی شما خواهد بخشید که یک ویژگی نیمه دائم و طولانی مدت است و نیاز به تمدید و ترمیم روزانه نخواهد داشت.
وز موهای شما را به طور کامل از بین خواهد برد و امکان حالت دهی آنها را نیز بسیار بیشتر خواهد کرد.
کراتین احیا کننده
هدف اصلی در به کار بردن این متد کراتینه کردن، احیا و تقویت دوباره موهای آسیب دیده و ضعیف شده با حفظ حالت و حجم اولیه آنها است. اگر موهایتان دچار ضعف و شکنندگی شده‌ و یا در اثر استفاده بیش از حد از وسایل حالت دهنده گرمایشی مو، ساقه موهایتان بی‌جان و نازک شده است می‌توانید از این روش برای احیا و ترمیم آنها استفاده کنید.
کراتین احیا کننده برای موهای فر و مجعد نیز توصیه می‌شود. چرا که با حفظ حجم و حالت مو موجب یکدست شدن و از بین رفتن وز در ساختار موهایشان می‌شود. استفاده از این متد کراتینه مو، حجم و حالت طبیعی موهای شما را حفظ خواهد کرد و صرفا سبب ترمیم ساختمان کراتینی و احیا دوباره ساقه موی شما می‌شود و وز موهای شما را تا حد زیادی از بین می‌برد. این روش ظاهر موهای شما را یکدست و یکپارچه خواهد کرد اما آنها را کاملا صاف و لخت نمی‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران