بهترین متخصص امور رنگ و لایت و آموزش تخصصی رنگ مو با مدرک در کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین متخصص امور رنگ و لایت و آموزش تخصصی رنگ مو با مدرک در کرج

🔴 رزا زارعی

🔹 رزا زارعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات رنگ و لایت و آموزش تخصصی رنگ مو با مدرک در کرج  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رزا زارعی :

✅ با خدمات تخصصی رنگ و لایت و اموزش در خدمت شما عزیزان هستیم

✅ انجام دکلره کامل بالیاژ لایت مش کلاهی آمبره سامبره ریشه گیری رنگساژ رنگ فیس فریم ریمو مو مشکی و شرابی و حنا رنگ فانتزی …

✅ با سابقه کار بالا و بدون هیچ اسیبی به مو با مواد خارجی

✅ سلامت موهای شما اولویت کار ماست ✅

✅ اموزش تخصصی رنگ مو به همراه مدرک در خدمات لاین رنگ پزیرفته میشود

✅ اموزش صفر تا صد رنگ شامل رنگ شناسی

✅ امبره

✅ سامبره

✅ لایت

✅ هایلایت

✅ دکلره کامل

✅ فیس فریم

✅ بالیاژ

✅ لایت کلاهی

✅ پوشش سفیدی مو

✅ رنگ فانتزی

✅ ترکیب رنگ

✅ شناخت اکسیدان

✅ دکوپاژ

✅ ترفند براق کردن مو

✅ بی بی لایت

و…

✅ امکان عکس و فیلم برداری در حال اموزش و پشتیبانی همیشگی تا حرفه ای شدن شما

✅ برای گرفتن قیمت و مشاوره عکس موهای خود را ارسال کنید و برای دیدن نمونه کار های بیشتر پیام دهید.

 

🔸 شماره تماس  09371207079

 

تفاوت میان هایلایت و لولایت در چیست؟

هایلایت چیست؟
در هایلایت بخش هایی از مو نسبت به رنگ پایه روشن تر رنگ آمیزی می شوند. هدف اصلی افزودن هایلایت روشن کردن بخشی از مو و افزودن بعد و رنگ به آن است. پایه رنگ مو و رنگدانه ها می توانند بر رنگ هایلایت تاثیر بگذارند. رنگ پایه مو هر رنگی که باشد، هرگز نباید رنگ هایلایت از آن 3 پایه روشن تر شود. برای مثال، اگر موهایتان مشکی است، هایلایت قهوه ای تیره داشته باشید، اگر موهایتان بلوطی است هایلایت مسی یا کاراملی و اگر موهایتان بلوند است از هایلایت روشن تر استفاده کنید. در صورت انتخاب هایلایت روشن تر از سه پایه موهایتان گورخری یا مصنوعی می شود.

برای هایلایت کردن مو دو راه وجود دارد. می توانید با دست این کار را انجام دهید (تکنیک بالیاژ) یا از روش سنتی فویل استفاده کنید. در این روش تکه های فویل آلومینیوم موی هایلایت را جدا می کند. در این صورت رنگ به موی اطراف برخورد نکرده ظاهر مورد نظر پدید می آید.

لولایت چیست؟
اگر در هایلایت قسمت های روشن تر مو رنگ آمیزی شده اند، لولایت کاملا برعکس است. در این روش تکه هایی باریک یا ضخیم مو را برداشته و آن را از رنگ اصلی دو پایه تیره تر کنید. در این صورت مو بعد و عمق جدیدی دریافت می کند. این کار حجم و ضخامت مو را نیز افزایش می دهد. اغلب افراد پس از چندین بار هایلایت کردن مو و برای برگرداندن آن به حالت قبل مو را لولایت می کنند.

برای لولایت کردن مو می توانید از روش فویل یا بالیاژ که در هایلایت استفاده می شد، استفاده نمایید.

تفاوت میان هایلایت و لولایت در چیست؟
شاید این دو مشابه به نظر برسند اما لولایت و هایلایت تفاوت زیادی دارند. این دو روش از جهات مختلف عکس یکدیگر عمل می کنند. در اینجا به تفاوت های اصلی هایلایت و لولایت نگاهی می اندازیم.

گرچه در این باره قانون مشخصی وجود ندارد اما هایلایت روی موی تیره ظاهر بهتری داشته (مانند طیف قهوه ای و مشکی) و لولایت روی موی روشن تر (مانند طیف بلوند و قهوه ای روشن).

شاید هایلایت رویایی به نظر برسد اما از آنجایی که مو دکلره می شود می تواند به مو آسیب برساند. در حالی که در لولایت مو فقط رنگ می شود و آسیب خاصی وجود نخواهد داشت.

گرچه هایلایت و لولایت به مو ابعاد جدید می بخشند اما هایلایت درخشش مو را افزایش می دهد و لولایت عمق و حجم مو را.

انتخاب هایلایت یا لولایت به فصل هم بستگی دارد. معمولا هایلایت در تابستان زیباتر است و مو را درخشان تر نشان می دهد. از سو دیگر رنگ های تیره در زمستان دیدنی تر هستند.

اکنون که می دانید هایلایت و لولایت چیست و چه تفاوتی دارد اکنون می خواهیم به شما نشان دهیم چگونه رنگ موی هایلایت یا لولایت شده را انتخاب کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران