آگهی فوری نیازمند مدل رنگ مو ( خدمات رنگ مو رایگان ) در تهران محمودیه

در تهران ، تهران

معرفی آگهی فوری نیازمند مدل رنگ مو ( خدمات رنگ مو رایگان ) در تهران محمودیه

🔴 عطرین قدیمیان

🔹 عطرین قدیمیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات رنگ مو در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی نیازمندی های آگهی  :

✅ نیازمند مدل رنگ مو

(لایت ، آمبره ، بالیاژ ، سامبره و…)

✅ برای تکمیل رزومه

✅ به مدت ۱ هفته فقط با دریافت هزینه مواد

✅ کل کار رو با بهترین مواد بدون آسیب به موهای شما انجام میدیم

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

رنگ مو چیست؟

رنگ کردن مو قدمتی دیرینه دارد. انسان‌ها از زمان‌های بسیار دور علاقه بسیاری به رنگ کردن موهایشان داشته‌اند و با استفاده از گیاهانی مثل حنا موهایشان را رنگ می‌کردند. اما متاسفانه امروزه استفاده از رنگ‌موهای شیمیایی بیشتر در بین زنان و دختران رواج پیدا کرده و میتواند صدمات زیادی هم بدنبال داشته باشد.
هر تار مو از دو قسمت اصلی غلاف و ریشه تشکیل شده است. غلاف همانی است که دور تا دور ساقه و ریشه را می‌پوشاند. ساقه مو دو نوع رنگدانه دارد: رنگدانه‌های قهوه‌ای تا سیاه و رنگدانه های طلایی تا قرمز. بسته به نژاد افراد، نوع رنگدانه و در نتیجه رنگ موی آن ها با هم متفاوت است و چنانچه رنگدانه‌ها از بین بروند، مو سفید می‌شود.

رنگ موها به دو دسته تقسیم می‌شوند: رنگ‌ موهای موقت و رنگ‌ موهای دائمی

الف) رنگ موهای موقت
رنگ موهای موقت رنگ‌هایی هستند که فقط به اندازه یک بار شامپو زدن دوام دارند. این رنگ‌ها به داخل مو نفوذ نمی‌کنند و تنها روی ساقه مو قرار می‌گیرند. رنگ‌های نیمه‌موقت که بیشتر برای موهای سفید کاربرد دارند، به اندازه 4 تا 6 بار شامپو زدن روی مو ماندگاری دارند. این رنگ‌ موها به دلیل داشتن مواد اکسیدان ضعیف و نداشتن آمونیاک به موها صدمه کمتری می‌زنند و حتی گاهی به عنوان تقویت‌کننده رنگ طبیعی مو نیز به کار می‌روند.

ب) رنگ موهای دائمی یا ثابت
ماندگاری و پایداری این رنگ ها، روی موها بیشتر و طولانی‌تر است. این رنگ‌ها رایج‌ترین رنگ‌های مصرفی در سالن‌های آرایشی هستند و اغلب مردم ترجیح می‌دهند که از این رنگ‌ها استفاده کنند. رنگ موی دائمی، حاوی آمونیاک و اکسیدان است. اکسیدان به عنوان کاتالیزور عمل کرده و باعث می‌شود که رنگ به صورت دائمی روی مو باقی بماند.

انتخاب رنگ مو مناسب به ۵ پارامتر بستگی دارد:
رنگ پوست شما
رنگ طبیعی مو سر شما
رنگ چشمان شما
اندام و سایز هیکل شما
خلق و خوی و شخصیت شما

هایلایت مو چیست؟
هایلایت کردن به معنای ایجاد رگه های روشن مو، در لا به لای موهای تیره ی سر است.

روش های انجام هایلایت کردن مو
برای هایلایت از دو روش استفاده می شود:

هایلایت با کلاه
در این روش کلاه مخصوص هایلایت که دارای منافذی در سطح خود است روی سر قرار می گیرد و تکه هایی از مو به طور نامنظم از منافذ کلاه خارج می شود و با رنگ دلخواه مشتری رنگ می شود. در اغلب موارد رنگ هایلایت چند درجه روشن تر از رنگ موی سر انتخاب می شود تا رگه های روشن بتوانند به خوبی لا به لای مو خودنمایی کنند. بعد از برداشتن کلاه شما شاهد تکه های روشن مو در میان موهای تیره ی سر خواهید بود.

هایلایت با فویل
در روش دیگر فویل ها به شکل مستطیل و بلند تر از طول موها، برش داده می شود و تکه های رنگ شده‌ی مو داخل فویل قرار می گیرند. بعد از رنگ گرفتن موهای داخل فویل، شاهد تکه های هایلایت شده در میان موهای سر خواهیم بود که شکل و شمایل زیبایی به موهای سر داده اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران