مرکز فروش و‌ تعمیر آبگرمکن های گازی و برقی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز فروش و‌ تعمیر آبگرمکن های گازی و برقی در اصفهان

🔴 رسول ارجکی

🔹 رسول ارجکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و‌ تعمیر آبگرمکن های گازی و برقی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رسول ارجکی :

✅ فروش و تعمیر آبگرمکن های گازی و برقی با نازلترین قیمت در خدمت مشتریان عزیز

و…

 

🔸 شماره تماس  09138109396

 

نحوه عملکرد آبگرمکن برقی و تفاوت آن با آبگرمکن گازی چیست؟

آبگرمکن برقی مانند دیگر آبگرمکن‌ها وسیله‌ای برای گرم کردن آب است. این آبگرمکن از لحاظ خروجی سیستم، کاملاً به آبگرمکن گازی شباهت دارد، با این تفاوت که ورودی و منبع انرژی آن از برق تامین می‌شود. درواقع تنها تفاوت آبگرمکن برقی با آبگرمکن گازی در ورودی آنهاست. چراکه ورودی آبگرمکن گازی، ورودی گاز شهری و یا گاز کپسول می باشد در حالیکه ورودی آبگرمکن برقی، مشخصا ورودی انرژی برق است.

نحو عملکرد آبگرمکن برقی به این شکل است که همزمان با بازشدن شیر آبگرم در هر قسمت از خانه، مدار آبگرمکن برقی متوجه جریانی در سیستم شده و هیترها‌ی گرمایشی را به سرعت فعال می‌کند. بعد از آن فرایند گرم شدن آب آغاز می‌شود و با بسته شدن شیر آب، هیترها خاموش شده و دستگاه عمل گرمایش آب را متوقف می‌کند.

آبگرمکن‌ برقی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای گرمایش آب منزل است. هرچند دانستن جوانب مثبت و منفی در نصب این نوع آبگرمکن بسیار ضروری است. در ادامه این نوشتار به برخی از مزایا و خطرات آبگرمکن برقی پرداخته‌ایم. این مزایا و معایب تفاوت آبگرمکن برقی و گازی را به خوبی روشن می‌سازد و به شما در انتخابی مناسب با نیاز خود کمک خواهد کرد.

مزایای آبگرمکن برقی
آبگرمکن‌های برقی گزینه‌ای مناسب برای روستاهایی که به گاز شهری دسترسی ندارند هستند، بخصوص برای مناطق سردسیر که در فصل زمستان با قطعی گاز روبرو می‌شوند.
از آنجایی که سوخت و منبع انرژی آبگرمکن برقی، برق است باعث آلودگی هوا نمی‌شود.
آبگرمکن برقی خطراتی مانند احتراق گاز و آتش سوزی ندارد.
این نوع آبگرمکن‌ها بهترین گزینه برای آپارتمان‌های کوچک و نقلی هستند چرا که انواع آنها در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند و می‌توان آنها را براساس فضای موجود و مقدار آب مصرفی هر واحد مسکونی انتخاب کرد.
آبگرمکن‌ برقی برخلاف آبگرمکن گازی نیاز به لوله کشی اضافی و سیستم تهویه برای خروج دود و آلودگی ناشی از سوختن گاز ندارد.
نگهداری از آبگرمکن برقی بسیار ساده‌تر از آبگرمکن گازی است. در نتیجه هزینه تعمیر آن نیز کم‌تر است.
آبگرمکن‌های برقی در هر جای ساختمان قابل نصب هستند.

موارد استفاده از آبگرمکن برقی
از آبگرمکن‌های برقی می توانید در مصارف زیر استفاده کنید:

استفاده در ویلا‌ها: آبگرمکن‌های برقی مناسب‌ترین گزینه برای ویلا‌ها و خانه‌ باغ‌ها هستند. در شرایطی که ویلاها و باغ‌ها خارج از شهر و محدوده‌ی گازرسانی هستند، قطعا برای تامین آب گرم مصرفی خود نیازمند منبعی غیر از گاز هستند از این رو آبگرمکن‌های برقی پاسخ صحیح به نیاز آنها است.
استفاده در کانکس‌ها: کانکس‌ها به صورت سیار در مکان‌هایی به دور از امکانات شهری مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل امکان اتصال به گاز شهری و آبگرمکن‌های گازسوز غیر ممکن می‌شود در چنین شرایطی نصب آبگرمکن‌های برقی گزینه‌ای ایده آل است.
استفاده در روستاها: در حال حاضر روستاهای زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به دلایل مختلف از اتصال به گاز شهری محروم مانده‌اند. تفاوت آبگرمکن برقی و گازی در این مورد به درستی نمایان می‌شود، چرا که تقریبا همه روستاها از نعمت برق برخوردار هستند و به راحتی می‌توانند در نبود گاز برای گرم کردن آب به راحتی از آبگرمکن‌های برقی کمک بگیرند.
مکان‌های حساس به آلاینده‌ها: اکثر سیستم‌های گرمایشی وابسته به سوخت‌های فسیلی هستند از این رو آلایندهای زیادی تولید می‌کنند. در چنین مواقعی آبگرمکن‌های برقی گزینه‌های مناسب‌تر و بهداشتی‌تری هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران