بهترین مرکز نظافت منزل و شستشو فرش در قم

در قم ، قم

معرفی بهترین مرکز نظافت منزل و شستشو فرش در قم

🔴 شرکت خدماتی نظافتی گل رز

🔹 شرکت خدماتی نظافتی گل رز بابیش از۲۰سال سابقه کاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نظافت منزل و شستشو فرش در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت خدماتی نظافتی گل رز :

✅ با نیروی مجرب وکاربلدجوان وبااخلاق خانم وآقا ایرانی واتباع درخدمت شماهمشهریان عزیزمیباشد کاربه صورت ساعتی وکنتراتی میباشد

✅ نظافت وشستشوی منازل آپارتمان وبرج های نوسازوتازه تاسیس وبازسازی شده نظافت وشستشوی صفرتاصدمنازل بصورت ساعتی وکنترات

✅ نظافت وشستشوی سرویس پله پارکینگ ومشاعات به بهترین شکل وتظمینی

✅ جمع آوری وبسته بندی اساس منزل بااکیپ کاربلدخانم وآقا

✅ نظافت وکارتک کشی ودستمال کشی منازل وبرجهای تازه تاسیس به صورت ساعتی وکنترات

✅ سرایداری ونگهبانی وپرستاری بانیروهای جوان ویابازنشسته

✅ پذیرایی درمجالس عروسی وختم بانیروهای جوان وخوش اخلاق وکاربلدخانم وآقا

✅ تمامی کارهای نظافتی با تظمین شرکت وبااراعه نمونه کارمیباشد بامدیریت موفق ومسعولیت پذیروخوش اخلاق بابیش از۲۰سال سابقه کاردرزمینه نظافت درخدمت شماهستیم

و…

 

🔸 بامدیریت   آقای اسحاقی

🔸 شماره تماس  09936065602

🔸 آدرس  قم – سی متری کیوانفر کوچه ۶ فرعی ۸

نکات مهم در شستشوی فرش چیست؟

شستشوی فرش با رعایت اصول
تا جایی که برایتان امکان دارد از فرش ها در جاهای مرطوب و یا فضاهایی که در مقابل نور مستقیم خورشید هستند، استفاده نکنید. این کار به بافت فرش زیبای شما اسیب می زند. اگر مجبورید در فضایی که نور مستقیم خورشید دارد از فرش استفاده کنید، حتما برای پنجره ها پرده ضخیم تعبیه کنید. با این کار می توانید روند پوسیدگی و از رنگ و رو افتادن فرش را به تاخیر بیاندازید.

در هنگام خانه تکانی به این نکته توجه کنید که سطوح زیر فرش را با مواد شوینده اسیدی یا مواد شوینده ای که خاصیت قلیایی دارند تمیز نکنید چون امکان دارد که اثرات مواد شوینده از روی سطوح خوب تمیز نشوند و باعث آسیب رساندن به بافت فرش شوند.

گذاشتن اجسام داغ و گرمازا (اتو و بخاری) روی فرش نیز می توانند به آن آسیب بزنند و بافت فرش را دچار ناهمواری کنند و باعث ایجاد تغییر رنگ در فرش شوند. ​

شستشوی فرش و شامپو فرش کشیدن
برای شستشوی فرش ها روش های متعددی وجود دارد. بهترین روش برای شستن فرش ها این است که آن ها را به شرکت های معتبر قالی شویی بسپارید و با خیال راحت به بقیه کارهای خود برسید. اگر فرش هایی دستباف با بافت ابریشمی دارید و وقت کافی هم در اختیار دارید، حتما برای شست و شوی آن ها به شرکت های معتبر قالیشویی مراجعه کنید و مطمئن باشید ان ها این کار را بهتر از شما انجم می دهند و فرش شما دچار آسیب نمی شود. اما اگر فرش های شما آن قدری کثیف نیستند که بخواهید برای شست و شوی آن ها هزینه زیادی بپردازید و به شرکت های قالی شویی مراجعه کنید پس خودتان دست به کار شوید و با ترفند هایی که در ادامه آمده کثیفی ها را از چهره فرش خود بزدایید و آن ها را برای قدم های مهمانان بهاری خود آماده کنید.

شستشوی فرش در منزل نیازمند فضای مناسب است تا بتوانید به راحتی آن را بشویید. اگر فرش خانه شما بیشتر از 6 متر است، به علت تبعیت از فرهنگ آپارتمان نشینی بهتر است آن را به شرکت های متخصص قالیشویی بدهید. ولی چنانچه ابعاد کمتری دارند با رعایت مصرف بهینه آب می توانید آن را در خانه بشویید. قبل از شستشوی فرش بهتر است گرد و غبار آن را از بین ببرید. شما می توانید با تکاندن فرش گرد و غبار آن را خارج کنید و با جاروی دستی آن را تمیز کنید. مراقب باشد که ضربه شدید تار و پود فرش شما را دچار آسیب نکند.

برای شستشوی فرش باید مطمئن شوید فرش رنگ نمی دهد. چه فرش شما دستبافت باشد و چه ماشینی رنگ دادن آسیب جدی به آن می زند. برای اینکه بدانید این اتفاق می افتد یا نه، یک پارچه یا دستمال سفید مرطوب را روی سطح فرش بکشید. اگر پارچه مرطوب رنگ گرفت، بهتر است رفوگری فرش را به شرکت های قالیشویی بسپارید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران