بهترین مرکز خدمات و آموزش اسکراب اسکالپ، کراتین و احیای مو در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز خدمات و آموزش اسکراب اسکالپ، کراتین و احیای مو در اهواز

🔴 شادی دارایی

🔹 شادی دارایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات و آموزش اسکراب اسکالپ، کراتین و احیای مو در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شادی دارایی :

✅ اسکراب اسکالپ( پاکسازی پوست سر)

✅ درمان انواع شوره ها

✅ درمان انواع ریزش

✅ خدمات کراتین و احیای مو

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۴۵۴۹۰۰۴

 

اسکراب اسکالپ چیست ؟

همانطور که می دانید مو یکی از مهم ترین اجزای بدن می باشد که در زیبایی و ظاهر فرد تاثیر زیادی دارد. حفظ سلامت مو و پوست سر ، چه در خانم ها و چه آقایان امری مهم و ضروری است.

احتمالا تا به حال از لایه بردارها و اسکراب پوست صورت استفاده کرده اید، اما جالب است تاثیرات مهم اسکراب پوست کف سر را بدانید.پوست سر همه ما پر از آلودگی و چربی های انباشته شده هست که اکسیژن رسانی به فولیکول مو را مختل می کند و باعث ریزش مو و خارش کف سر می شود. اسکراب پوست سر همان سم زدایی و لایه برداری پوست می باشد، شما با این روش می توانید سلامت پوست سر و موها را تامین کنید. اسکراب اسکالپ (scalp scrub) به معنی پاکسازی چربی ها و آلودگی ها از کف سر می باشد. در این روش به وسیله دستگاه های پیشرفته و تکنیک های به روز، تمام آلودگی های پوست سر که باعث ریزش مو و شوره چرب و خشک می شود از بین می رود و پاکسازی می شود.

 

چرا اسکراب اسکالپ کنم؟
2 دلیل عمده برای انجام اسکراب اسکالپ وجود دارد، اول اینکه اکسیژن رسانی به پوست سر بیشتر شود، دوم اینکه انگل های دمودکس برویس و قارچ های مالاسزیا به طور طبیعی در پوست سر وجود دارند، و عدم رسیدگی به اسکالپ (پوست سر) ممکن است باعث زیاد شدن قارچ ها و انگل ها و همچنین باعث بروز بیماری های متعدد شود. با انجام اسکراب اسکالپ از مشکلات شایعی مثل نازکی موها، ریزش مو، دندروف (شوره) خشک و چرب، اگزما، خارش، التهاب و پوسته پوسته شدن کف سر جلوگیری می کنید. به همین دلیل پاکسازی عمقی پوست کف سر توصیه می شود.

چه کسانی اسکراب اسکالپ کنند؟
اسکراب اسکالپ تریتمنت برای تمام افراد با هر جنسیت و سنی و با هر طبیعت پوست سر (چرب / خشک / متعادل) مناسب می باشد. همچنین انجام اسکراب کف سر برای کسانی که پوست سر چرب یا خشکی دارند، باعث پیشگیری از فازهای بعدی و بالاتر بیماری می شود.

 

ماساژ در پاکسازی کف سر چگونه است؟
این نوع ماساژ باعث تحریک جریان خون به سمت ریشه‌های مو می‌شود. همین مسئله، رگ‌های خونی روی پوست سر را باز می‌کند و به جریان بهتر خون در عروق پوست سر کمک می‌کند. ماساژ برای سلامت و رشد مو کمک شایانی میکند و برای مشکلات مو و پوست مانند شوره سر موثر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران