بهترین کراتین مو شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین کراتین مو شیراز

🔴 سعیده هوشیاری

🔹 سعیده هوشیاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمام خدمات درمان و صافی مو در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعیده هوشیاری :

✅ انجام تمام خدمات درمان و صافی مو از جمله پلکس تراپی ، بوتاکس تراپی

✅ پروتئین تراپی ، وگان تراپی، آرژنین تراپی، کلاژن تراپی، پروتئین تراپی

✅ خاویار تراپی ، کراتینه مو با مواد اورجینال و با کیفیت

✅ مشاوره ها کاملا  رایگان

و….

با توجه به میزان آسیب و نیاز موی شما خدمات احیا و صافی انتخاب میکنیم تا بهترین نتیجه رو بگیرین ..

 

🔸 شماره تماس 09215659380

🔸آدرس شیراز

کراتینه کردن مو چیست؟

هدف از کراتینه کردن موها، بازسازی یا بازیابی ناحیه‌های آسیب دیده مو با ماده‌ای است که مو از آن ماده ساخته می‌شود. کراتین پروتئین مستحکمی است که ماده اصلی برای پایداری و حفاظت از مو محسوب می‌شود، اما متاسفانه با بالارفتن سن و استفاده مداوم از ماده‌های شیمیایی مقدار کراتین مو در فرد بسیار کم‌تر از قبل می‌شود. کراتینه کردن مو به راحتی پروتئین از دست رفته را به مو برمی گرداند. اضافه کردن یک لایه از کراتین که خود نوعی پروتئین مفید محسوب می‌شود، باعث مستحکم شدن مو‌ها و از بین بردن بی نظمی و شلوغی در مو‌ها می‌شود و همچنین کراتینه کردن مو‌ها باعث می‌شود راحت‌تر از قبل با موهایتان کار کنید.

کراتینه مو چه مزایایی دارد؟

مزایای کراتینه مو می‌تواند وابسته به جنس موهای شما نیز باشد. به طور کلی برخی از اصلی‌ترین مزایای کراتینه مو به شرح زیر می‌باشد:

کراتینه مو باعث می‌شود که موهای شما حجیم‌تر از حالت عادی دیده شود.
سبب می‌گردد که موها درخشان‌تر شوند.
شانه کردن موها ساده‌تر می‌شود.
شستشوی موها آسان می‌شود.
از وز شدن موها جلوگیری می‌کند.
سبب می‌گردد که موهای شما در هر شرایطی جذاب و مرتب باشد.

نکات قبل از کراتینه مو

پیش از اینکه برای کراتینه کردن موهای خود اقدام کنید، مطمئن شوید که موهای شما مناسب کراتینه باشد. موهای وز و فر می‌توانند گزینه خوبی برای کراتینه باشند، اما کراتینه به هیچ وجه برای موهای صاف و لخت مناسب نیست.

نکته قابل توجه دیگر این است که باید به یک آرایشگر حرفه‌ای برای انجام کراتینه مو مراجعه نمایید. مراجعه به آرایشگرهای غیر حرفه‌ای می‌تواند آسیب زیادی را برای موهایتان به همراه داشته باشد.

روند کراتینه کردن مو به چه صورت است؟

کراتینه کردن مو مراحل متفاوت و نسبتا سختی را دارد. برای همین اگر قصد کراتینه کردن موهایتان را دارید، بهتر است برنامه دیگری برای روز خود در نظر نداشته باشید چرا که می‌توانیم بگوییم نمی‌توانید به برنامه‌های دیگرتان برسید، همچنین در حین کراتینه کردن موهایتان نمی‌توانید از کتاب، مجله یا گوشی تان استفاده کنید چرا که در اکثر مواقع لازم است چشمانتان را ببندید تا کراتین به داخل چشمانتان نفوذ نکند، زیرا این ماده بسیار قوی است و اگر وارد چشم هایتان شود آسیب زیادی را به آن‌ها وارد می‌کنید. نکته‌ای که باید مورد کراتینه کردن مو بدانید اگر موهایتان بسیار پرپشت باشد ممکن است به دو لایه از کراتین احتیاج داشته باشید تا بتوان نتیجه عالی از این پروسه را گرفت.
کراتینه کردن مو چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا مو‌های شما را شستشو می‌دهند و بعد از آن سرم کراتینه را به هر دسته نازک و کوچک از موهایتان می‌زنند، سپس با کمک گرما دادن به مو‌ها باعث فعال شدن مرحله درمانی کراتینه مو می‌شوند و این روند باعث صافی مو می‌شود بعد از اینکه مو‌های شما صاف، نرم و لخت شد دوباره مو‌های شما را شسته، خشک می‌کنند و بعد از آن می‌توان گفت روند کراتینه کردن مو‌ها به اتمام رسیده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران