مرکز خرید ضایعات آهن با تناژ بالا در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی مرکز خرید ضایعات آهن با تناژ بالا در تبریز

🔴 حاج حسن آذری

🔹 حاج حسن آذری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات آهن با تناژ بالا در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حاج حسن آذری :

✅ خریدار ضایعات آهن آلات بصورت عمده خرده

✅ خرید ضایعات رنگی مس برنز آلومینیم و…

✅ شرکت در مزایده های دولتی و خصوصی

✅ خرید بصورت نقد از تمامی شهر و استان

✅ لطفاً جهت دریافت آخرین قیمت ها تماس حاصل فرمایید

و…

 

🔸 شماره تماس  09149030465

🔸 شماره تماس  09198045022

🔸 آدرس  تبریز مایان

ضایعات چیست؟

نخاله های ساختمانی به چندین دسته تقسیم می شوند که برخی آن ها مانند آجر و بلوک های شکسته باید انتقال یا دفع شوند. و نوعی دیگر که قابلیت بازیافت دارند می توان به پسماند آهنی، مسی و آلومینیوم و چدن اشاره کرد. در واقع پسماندهایی که از عملیات ساخت و ساز، تخریب و بازسازی ساختمان ها به صورت ناخواسته و تصادفی برجا مانده اند را، پسماند ساختمانی می گویند. تقریبا حدود 10 الی 15 درصد از کل مصالحی که درساختمان استفاده می شود را ضایعات غیر فلزی نظیر آجر، بتن، چوب و پلاستیک تشکیل می دهند. در مقابل برخی از پسماندها مانند قراضه آهن، مس، آلومینیوم و چدن قابلیت بازیافت دارند. همین مورد باعث می شود بعضی از افراد به خرید انواع ضایعات تمایل بیشتری از خود نشان دهند.

ضایعات آهنی تنها با تخریب یک مجموعه حاصل نمی شود بلکه ممکن است با گذر زمان در اثر قدیمی شدن تجهیزات خانه نیاز شود تا تجهیزات جدیدتری را جایگزین کرد.

تفاوت زائدات و ضایعات
زائدات: پسماندهایی که حاصل از مواد اولیه و دور ریز، که در خصوص باقی مانده های برش ورق های آهنی به جا مانده اند، زائدات گویند که دوباره قابل استفاده نیستند.

ضایعات: معمولا ضایعات موادی هستند که دور ریخته می شوند و بیشتر برای ساخت قطعات و محصولات دیگر به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرند.

منابع ضایعات:

ضایعات خریداری شده
ضایعات برگشتی خط
انواع قراضه از لحاظ زمان تولید
قراضه های حاصل از مواد اولیه و فولاد به دو دسته تقسیم می شوند:

قراضه داخلی: در تمام مراحل فولادسازی از قبیل ساخت شمش و محصولات فولادی این نوع قراضه حاصل می شود که در واقع هنگامی که محصولی استاندارد های کیفی را پاس نمیکند، این نوع قراضه تولید می شود.

قراضه خارجی: این نوع قراضه که خارج از مرحله تولید ایجاد می شود، در دو گروه قدیمی و جدید قرار می گیرد. قراضه صنعتی جدید توسط تولیدکنندگان نهایی فولاد ساخته می شود. کیفیت این قراضه ها مشخص است و اکثر آن ها محصول مرحله نورد، شامل مفتول ها، صفحات زائد و برش های تولید شده توسط واحدهای صنعتی است. قراضه های صنعتی قدیمی محصولات فولادی را شامل می شوند که عمر مفید کارکرد آن ها به اتمام رسیده و شامل قراضه خودرو، اجزای ساختمانی، پل ها و قراضه های وسایل ساختمانی هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران