خرید و فروش انواع ضایعات فلزی و آهنی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی خرید و فروش انواع ضایعات فلزی و آهنی در کرج

🔴 علی نصیری

🔹 علی نصیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش انواع ضایعات فلزی و آهنی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی نصیری :

✅ خرید انواع ضایعات مس برنج شیرآلات کهنه آهن مصرفی آهن ضایعات

✅ خرید با باسکول دیجیتال درمحل

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۱۹۶۴۶۶۰

🔸 آدرس  کرج ۴۵متری گلهشرخ هوشیار خ شهید ایرانی نبش خ لاله

 

ضایعات آهن چیست؟

در کل به مواد بازیافت پذیر دور ریخته شده در صنایع، خودرو سازی و مناطق مسکونی ضایعات گویند.بازیافت به آماده‌سازی مواد برای استفاده مجدد گفته می‌شود.

ضایعات آهن

به تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی غیرقابل مصرف، آهن قراضه یا scrap گویند. یکی از مهمترین منبع فلزی جهت کوره قوس الکتریکی قراضه ها می باشند، به این قراضه ها، ضایعات آهن گویند، به عبارتی دیگر به موادی که بازیافت پذیر باشند ضایعات گفته می شود، در کل به مواد دور ریخته شده در صنایع ساختمانی و حتی خودرو سازی که قابلت بازیافت را داشته باشد جزء ضایعات می باشد.برخلاف زباله‌ها، ضایعات ارزش پولی قابل توجهی دارند. به ویژه ضایعات فلزی و ضایعات آهن.آهن قراضه یا ضایعات آهن به فولاد كم كربن اطلاق می‌گردد.

منابع ضایعات آهن

محصولاتی که با استاندارد تولید مطابقت نداشته باشند بعنوان بخشی از مواد اولیه تولید همان محصول یا سایر محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و یا دور ریخته می شوند.در نتیجه پردازش مواد اولیه جهت تولید محصول، ضایعات مواد اولیه و دور ریز یا دم قیچی حاصل از باقیمانده های برش ورقهای آهنی به جای می ماند که دوباره جهت همان مقصود قابل استفاده نیستند.
قراضه های برگشتی که از خط تولید عملیات فولادسازی و نوردسازی بدست می آید در صورتی که آلودگی بالایی نداشته باشد از بهترین قراضه هایی است که با کمی برشکاری می توان آنها را در کوره قوس مصرف نمود. این قراضه ها درصورت آلودگی بالا، نیاز به پاکسازی دارند مانند خرسک ها و ته تاندیشها
قراضه هایی که از فروشندگان قراضه خرید می شود و نیاز به عملیات آماده سازی دارند که ممکن است از کالای تجاری مانند خودروها و لوازم خانگی و یا از تجهیزات صنعتی، ساختمان ها و پل ها باشد.
علاوه بر آهن قراضه و فولاد موجود در کشور، میزان واردات آهن قراضه به کشورمان در اشکال مختلف معادل 150000 تن در سال است

دسته بندی ضایعات

فلزی
غیر فلزی

فلزی

فلزات آهنی از قبیل فلزات گران بها طلا، نقره و مشتقات پلاتین و عناصر نادری مثل کبالت، جیوه، تیتانیوم، تنگستن، آرسنیک، بریلیوم، بیسموت، سریم، کادمیوم، نیوبیم، ایندیم، گالیم، ژرمانیوم، لیتیوم، سلنیوم، تانتالم، تلوریوم، وانادیم و زیرکونیوم و فلزات غیر آهنی اعم از استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، روی، پسماند صنایع فلزی و ضایعات فلزات دیگر می باشد.

ضایعات آهن علاوه بر مکان های صنعتی در اطراف محل زندگی نیز یافت می شوند که توسط بازیافتی ها جمع آوری می گردد. حجم ضایعات آهن بسیار بالا بوده و فروش آن براساس وزن می باشد. اما عملکرد قطعه (مثلاً موتور ماشین) در انبار ضایعات بر خلاف انبارهای آهن قراضه بر قیمت تأثیر می‌گذارد. برای انبار آهن قراضه، ارزش هر قطعه چیزی است که کوره‌ی ذوب برای آن می‌پردازد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران