مرکز خرید ضایعات آهن ، چدن ، مس ، آلومینیوم و تخریب ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز خرید ضایعات آهن ، چدن ، مس ، آلومینیوم و تخریب ساختمان در سراسر تهران

🔴 حمیدرضا قنبری

🔹 حمیدرضا قنبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات آهن ، چدن ، مس ، آلومینیوم و تخریب ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضا قنبری :

✅ خرید ضایعات آهن چدن مس آلمینیوم درو پنجربرشکاری وغیره

✅ تخریب ساختمان

✅ ضایعات مس ضایعات المنیوم

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

ضایعات چیست؟

به ضایعات مواد اولیه ، دور ریختنی، آشغالی که در خصوص باقی مانده های برش ورقه های آهنی می باشد زائدات گفته می شود . این گونه زائدات در نتیجه پردازش مواد اولیه جهت تولید محصول بوجود آمده اند و دوباره جهت همان خواسته نمی شود از آن ها استفاده کرد . به عنوان مثال : قطعات نا منظم باقی مانده در تولید میز و صندلی و یا بقایای برش ورقه های آهنی در صنایع آهن .

اکنون باید بدانیم که ما دو منبع ضایعات یا آهن قراضه داریم که در پیش رو آن ها را توضیح می دهیم .

منابع قراضه ها:

قراضه های برگشتی خط
قراضه های خریداری شده
۱- قراضه های برگشتی خط :

قراضه های برگشتی خط همان طور که از نام آن پیدا می باشد ضایعاتی هستند که از خط تولید عملیات فولادسازی و نورد سازی بدست می آید .هم چنین یکی از بهترین قراضه ها می باشند که با کمی دست کاری و برش کاری می توان آنها را در کوره قوس استفاد کرد و از قراضه های به ظاهر دور ریختنی بهترین استفاده را کرد اما متاسفانه این موضوع درخصوص اکثر قراضه های برگشتی صادق نمی باشد ، چرا که برخی قراضه ها دارای آلودگی بالایی می باشند و نیاز به پاک سازی دارندکه به دلیل بیشتر کردن کاری که باید برای تولید انجام شود گزینه مناسبی نیست.

۲ -قراضه های خریداری شده:

قراضه هایی می باشند که از فروشندگان قراضه خریداری شده است که این گونه قراضه ها ممکن است از کالاهای مختلفی باشند ممکن است از کالای تجاری باشند مانند خودروها و لوازم خانگی و یا از تجهیزات صنعتی مانند ساختمان ها و پل ها باشد . قراضه های خریداری شده به همان شکل قابل استفاده نمی باشند و به عملیات آماده سازی نیاز دارند تا بتوان به بهینه ترین شکل ممکن از آنها استفاده کرد .

و هر کدام از قراضه ها بسته به اینکه چه نوعی می باشند به زمان آماده سازی متفاوتی نیاز دارند به عنوان مثال قراضه های حاصل از صنعت ساختمان سازی نیاز به به آماده سازی بیشتری دارند تا بتوان از آن ها به صورت بهینه استفاده کرد و آن ها را دوباره به کار گرفت .

دسته بندی ضایعات :

۱ – فلزی :

آهن
استیل
چدن
آلومینیوم
مس
برنج
مفرغ
سرب
روی
ضایعات فلزات دیگر
پسماند صنایع فلزی
ضایعات آهنی
آهن
ورق روغنی
آهن سوپر ویژه
آهن درجه یک
آهن درجه دو
ضایعات آهن درجه ۳
ضایعات آهن سنگین ۱
ضایعات آهن سنگین ۲
ضایعات آهن سبک۱
ضایعات آهن سبک ۲
ضایعات پرسی بدنه
ضایعات پرسی خودرو
ضایعات آهن گالوانیزه
ضایعات آهن آلیاژی
ضایعات حلب
ضایعات سوفاره آهن
ضایعات آهنی
۲- غیرفلزی : به هر گونه ضایعات دور ریختنی می گویند که بتوان از آن ها دوباره استفاده کرد ومهم ترین نکته این است که نباید از جنس فلز باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران