بهترین خریدار کاغذ باطله در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین خریدار کاغذ باطله در سراسر تهران

🔴 نریمان سادات

🔹 نریمان سادات یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید کاغذ باطله در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نریمان سادات :

✅ خریدار کاغذ باطله دفتر کتاب زونکن پرونده مجله روزنامه

✅ خریدار اسناد از هر اروگانی و اداره جات برای امحا کردن

✅ خریدار سی دی و زینگ و آهن

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۲۷۲۳۳۱۶

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۱۷۱۹۱۰۷

🔸 آدرس  تهران

 

کاغذ باطله چیست؟

کاغذ باطله به کاغذ هایی میگود که دور انداخته شدند و یا تکه های ضایعات کاغذی کارخانه هستند ، این کاغذ ها عملا به غیر از بازیافت کاربرد دیگری ندارند .

ما از تمام مردم دنیا میخواهیم که کاغذ باطله خود را دور نیندازند زیرا کاغذ زباله نیست ، خواهشمندیم از شما که کاغذ های خود را نگه دارید و آنها را به کسانی که کاغذ باطله میخرند بفروشید که هم از زباله خود مبلقی دریافت کرده باشید هم در حفظ محیط زیست سهیم باشید .

کاغذ ها پس از جمع آوری به واحد بازیافت پردازش میشوند و پس از اعمال فرایندی مجدد میتوان از کاغذ های باطله استفاده کرد که از نمونه کاغذ های بازیافت شده میتوان به کاغذ روزنامه ها و مجلات قدیمی اشاره کرد .

پخش عمده کاغذ های باطله از زباله های کاغذی جمع آوری میشوند که مراکز مختلف به صورت جدا این کاغذ ها را از دیگر زباله ها جدا میکنند .البته بخش زیادی از کاغذ های باطله به دلیل عدم جدا سازی از دیگر زباله ها از بین میروند که این موضوع بسیار درد آور است و همین روند باعث شده تا تولید کاغذ بالاتر بروند که در نتیجه درخت های بیشتری قطع خوهند شد .حال شاید برایتان سوال باشد که روند بازیافت کاغذ به چه صورت است ؟

روند بازیافت کاغذ باطله
مرحله اول – جمع آوری کاغذ باطله
ابتدا شرکت های بزرگ بازیافت کاغذ از تمام نقاظ جهان کاغذ های باطله را جمع آوری میکنند ، این نقاظ شامل سطل زباله ها ، فروشگاه های کاغذ ، کارخانه ضایعات کاغذ و کاغذ های تبلیغاتی میشود .سپس پس از جمع آوری در انبار بر اساس میزان کیفیت کاغذ درجه بندی و دسته بندی میشوند .میزان کیفیت کاغذ های باطله بر اساس میزان پاکیزگی و نوع کاغذ بررسی میشود تا در هنگام بازیافت به مشکل برنخورند .

مرحله دوم – مرتب سازی کاغذ باطله
پس از ارزیابی های مجدد کاغذ های باطله بر اساس حجم ، مواد و ارزش ، کاغذ مرتب سازی میشود .حجم کاغذ مربوط به وزن آن است که اگر وزن کم باشد یعنی کاغذ نازک هستش مانند کاغذ روزنامه ها ، اما اگر وزن کاغذ زیاد باشد یعنی ضخامت کاغذ زیاد است مانند کاغذ هایی که به عنوان پوشه ها استفاده میشوند .
مرحله مرتب سازی بسیار مهم است زیرا در کارخانه های بازیافت کاغذ انواع مختلف کاغذ وجود دارد و باید بر اساس ساختار کاغذ بازیافت شود .

مرحله سوم – خمیر کردن کاغذ باطله
پس از دسته بندی و مرتب کردن کاغذ های باطله حال نوبت آن است که کاغذ ها به تکه های کوچک بریده شوند تا خمیر کاغذ درست شود .پس از تکه تکه شدن کاغذ ها با آب و مواد شیمیایی مخلوط میشوند تا مواد فیبر کاغذ تجزیه شود و مواد کاغذ به شکل خمیر شود .در زمان ساخت خمیر کاغذ مقداری زیادی آب به کاغذ اضافه میشود و پس از آن خمیر کاغذ از یک فیلتر رد میشود ، این فیلتر وظیفه این را دارد تا تمام آلاینده ها مثل جوهر ، گیره کاغذ و چسب را جدا کند .مراحل بازیافت کاغذ بسیار ساده است و کاغذ یکی از محصولاتی است که به راحتی بازیافت میشود .برای بازیافت کاغذ نیاز نیست که حتما در کارخانه های بزرگ انجام شود ، بلکه شما میتوانید در خانه ، مدرسه ، دانشگاه ، دفتر و … فرایند بازیافت کاغذ را انجام دهید .

مرحله جهارم – از بین بردن ناخالصی ها
در مرحله بعد خمیر کاغذ وارد یک فیلتر بزرگ میشود ، این فیلتر تمام مواد فیبری خارجی و یا هر نخالصی مانند رشته ها ، نوار و یا چسب را جدا میکند .پس از آن خمیر وارد فیلتر بعدی میشود که در آن گیره های پلاستیکی و فلزی با استفاده از فرآیند سانتریفیوژ حذف میشوند .
عملکرد این سیستم به این صورت است که مواد سبک مانند پلاستیک به بالا خمیر آمده و شناور میشوند و مواد سنگین مانند فلزات به پایین خمیر امده و هر دو حذف میشوند .

مرحله پنجم – جداسازی جوهر
پس از جدا سازی ناخالصی های کاغذ نوبت آن است که جوهر از خمیر کاغذ جدا شود .این عملیات با استفاده از مواد شیمیایی انجام میشود که هر نوع رنگ و جوهری را از بین میبرد و سفیدی کاغذ را برمیگرداند .

مرحله ششم – مرحله آخر بازیافت کاغذ باطله

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران