بهترین مرکز تعمیر و فروش دزدگیر سمند در تهران – ستارخان

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تعمیر و فروش دزدگیر سمند در تهران – ستارخان

🔴 مصطفی کرمی راد

🔹 مصطفی کرمی راد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و فروش دزدگیر سمند در تهران – ستارخان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مصطفی کرمی راد :

✅ تعمیر تخصصی سیستم دزدگیر سمند و پارس elx

✅ نصب و تعمیر دزدگیر و سیستم صوتی انواع خودرو

✅ نصب سیستم ردیاب ماهواره ای خودرو

✅ تعمیر و ساخت انواع ریموت کنترل خودرو ایموبلایزر

✅ دیاگ و عیب یابی انواع خودرو

✅ نصب پاور ویندوز و سنسور دنده عقب و دوربین انواع خودرو

و…

 

🔸 شماره تماس  09123239485

🔸 آدرس  تهران – ستارخان.خیابان نیایش.ابتدای بیمارستان رسول اکرم.روبروی خیابان منصوری. پلاک 57

اهمیت دزدگیر خودرو چیست؟

در حال حاضر دزدگیر خودرو یکی از ملزومات اصلی برای خودرو‌داران به‌حساب می‌آید. از طریق دزدگیر خودرو، ایمنی ارتقا پیدا کرده و احتمال سرقت کاهش پیدا می‌کند. مدل‌های مختلفی از دزدگیر‌های خودرو در بازار وجود دارند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود هر یک از آن‌ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در واقع دزدگیر خودرو وظیفه آگاه‌سازی شما در صورت بروز تصادف ناگهانی و سرقت را بر عهده دارد. پس قطعاً از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در هنگام خرید آن توجه زیادی به خرج دهید.

انواع دزدگیر خودرو
انواع دزدگیر ماشین به صورت زیر است:

دزدگیر ساده
دزدگیر تصویری
دزدگیر سیم کارتی

دزدگیر ساده
دزدگیر ساده از رایج‌ترین دزدگیر خودرو موجود در بازار است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. این مدل دزدگیر‌ها را در اکثر ماشین‌ها دیده‌اید که ساختار کوچکی دارند و دارای ساختار مشخصی هستند. اکثر صدا‌های آجیر که در کوچه و خیابان به گوشتان می‌خورد مخصوص این دزدگیر‌ها است. در واقع این مدل طبق مکانیسم خود بر اثر وارد شدن ضربه یا فشار ناگهانی به خودرو، اصواتی را از خود تولید می‌کند و به صدا در می‌آید. این مدل به دلیل ساختار ساده خود، یک دزدگیر ماشین ارزان قیمت به حساب می‌آید.

به‌راحتی و با کمترین قیمت می‌توانید این دزدگیر‌ها را در اکثر فروشگاه‌های لوازم جانبی ماشین پیدا کنید و آن را بر روی خودرو خود نصب کنید. باید در نظر داشته باشید که دزدگیر‌های ماشین ساده عموماً امنیت بسیار بالایی ندارند و درصورتی‌که صدای آژیر دزدگیر خود آشنا باشید و در فاصله نزدیکی از خودرو قرار داشته باشید، می‌توانید از بروز سرقت یا خسارت جلوگیری کنید. در غیر این صورت دزدگیر ماشین ارزان‌قیمت، امنیت بسیار بالایی را برای خودروی شما ایجاد نخواهد کرد. یکی از پرچمداران تولید دزدگیر‌های ساده، برند huatai می‌باشد. برند huatai به صورت تخصصی مدل‌های مختلف این مدل دزدگیر‌ها را در سطح کیفی بالایی تولید و عرضه می‌کند. در صورتی که قصد خرید این مدل دزدگیر‌ها را دارید، یکی از برترین شرکت‌های تولید‌کننده، این برند است.

دزدگیر تصویری
دزدگیر‌ تصویری یکی از پیشرفته‌ترین دزدگیر‌های ماشین موجود در بازار هستند. این مدل دزدگیر خودرو به دلیل ساختار حساس و پیچیده خود، می‌تواند علاوه بر ایجاد صدای آلارم، دلیل ایجاد صدا را نیز به شما بگوید. همراه با دزدگیر تصویری که بر روی ماشین نصب می‌شود، یک مانیتور کوچک در اختیار شما قرار داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید در هنگام به صدا درآمدن، متوجه دلیل ایجاد آلارم شوید. مثلاً اگر ضربه به خودرو شما وارد شود، در مانیتور کوچک علامت چکش نشان داده می‌شود که به معنی وارد شدن ضربه یا فشار به ماشین است. همچنین در هنگام باز و بسته شدن کاپوت، صندوق و درب‌های اصلی و فرعی خودرو، تمامی موارد در مانیتور به صورت گرافیکی نمایش داده می‌شوند.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های دزدگیر تصویری نسبت به مدل ساده، دقت بسیار بالای آن‌ها است. این دزدگیر ماشین به‌وسیله سنسور‌های حساس خود می‌تواند تعداد بسیار زیادی از بروز خسارت یا سرقت جلوگیری کند. در نتیجه حتی اگر از خودروی خود دور باشید هم می‌توانید دلیل به‌وجودآمدن آلارم را متوجه شوید. لازم به ذکر است که این مدل به دلیل امکانات بیشتر خود، قیمت نسبتاً بالایی دارد و جزو گران‌ترین دزدگیر ماشین دسته‌بندی می‌شود. درصورتی‌که امنیت بسیار بالاتر خودرو برایتان اهمیت دارد، دزدگیر تصویری گزینه بسیار مناسب‌تری نسبت به مدل ساده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران