جوشکاری ساختمان در بندر گناوه

در بوشهر ، بندرگناوه

معرفی جوشکاری ساختمان در بندر گناوه

🔴 حمید نسیمی

🔹 حمید نسیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوشکاری ساختمان در بندر گناوه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمید نسیمی :

✅ تمام کارهای جوشکاری ساختمان

✅ نقشه خوانی دقیقه و نصاب وال پست

✅ نصب آهن کشی آسانسور

✅ نمای ساختمان و تمامی کارهای جوشکاری

✅ ساخت پارکینگ ساخت قاب یو پی وی سی

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۷۶۶۶۳۵۱۷

🔸 آدرس بندر گناوه

 

جوشکاری ساختمان چیست؟

جوشکاری یکی از روش های اتصال قطعات فلزی به کمک حرارت، فشار و یا ترکیبی از حرارت و فشار می باشد.

لازمه فرآیند جوشکاری منبع ایجاد گرما و یا فشار، فلز پایه و فلز پر کننده می باشد که با توجه به تعدد این عوامل روش های مختلفی برای جوشکاری در صنعت ساختمان وجود دارند که در ذیل به توضیح آن ها می پردازیم.
انواع روش های جوشکاری

فرآیند جوشکاری از نقطه نظر روش انجام آن به سه دسته:

-جوشکاری دستی

-جوشکاری نیمه خودکار

-جوشکاری خودکار

از نقطه نظر نوع جریان جوشکاری به دو دسته:

-جوشکاری با جریان مستقیم (یکسو)

-جوشکاری با جریان متناوب

تقسیم بندی می شود.

جوشکاری دستی یکی از انواع روش های متداول جوشکاری در صنعت ساختمان سازی می باشد و جوش قوس الکتریکی یکی از انواع رایج جوشکاری دستی می باشد.

اتصال دو لبه فلز پایه در جوشکاری قوس الکتریکی با استفاده از مذاب حاصل از ذوب شدن بخشی از فلز پایه و فلز پر کننده (الکترود) که به واسطه ایجاد قوس الکتریکی مابین الکترود و فلز پایه انجام می شود، صورت می گیرد. امتزاج و سرد شدن این دو فلز مذاب در حوضچه مذاب سبب اتصال دو لبه فلز پایه می شود.

لازم به ذکر است که در این روش از الکترود روکش دار استفاده می شود که روکش آن در حین جوشکاری ذوب شده و پس از سرد شدن به صورت لایه ای بر روی نوار جوش باقی می ماند، وجود این لایه از اکسیداسیون نوار جوش و سرد شدن سریع آن که میتواند ایجاد عیوب جوشکاری نظیر ترک شود، جلوگیری می کند.

فرآیندهای جوشکاری خودکار و نیمه خودکار نیز شامل جوش زیر پودی (SAW)، جوش تحت حفاظت گاز (GMAW)، جوش تحت حفاظت گاز با الکترود مصرفی (MIG)، جوش تحت حفاظت گاز با الکترود تنگستن (TIG)، جوش تحت حفاظت گاز با الکترود توپودری (FCAW)، جوش گاز الکتریکی (EGW)، جوشکاری سرباره الکتریکی (ESW) می باشد.
روش فورجینگ برای جوشکاری میلگرد

جوش خمیری که با نام فورجینگ نیز شناخته می شود در صنعت ساختمان اغلب برای جوشکاری میلگردها مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش دو سر میلگرد هرکدام به قطبی از مواد متصل شده و به یکدیگر نزدیک می شوند در این حین با برقراری قوس الکتریکی مابین دو میلگرد، دو سر میلگرد به دمای خمیری شدن می رسند و همزمان با این عمل دو سر میلگردها به سمت هم فشار داده می شوند که سبب امتزاج آنها می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران