فروشگاه چرخ خیاطی ژانومه در بندر دیر

در بوشهر ، بندردیر

معرفی فروشگاه چرخ خیاطی ژانومه در بندر دیر

🔴 فروشگاه چرخ خیاطی ژانومه جنوب

🔹 فروشگاه چرخ خیاطی ژانومه جنوب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع چرخ خیاطی ژانومه در بندر دیر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه چرخ خیاطی ژانومه جنوب :

✅ انواع راسه دوز جک. سردوز کارگاهی. چرخ خیاطی ژانومه ژاپن. سردوز خانگی . اتو مخزن دار . میز۳کاره چرخ

✅ واردکننده مستقیم از دبی وارسال به سراسرکشورحضوری وآنلاین

✅ ارائه انواع چرخ خیاطی راسه دوز جک وچرخ ژانومه وسردوزواتو مخزندار درخدمت شما

و…

رضایت شما هدف ماست.اعتماد شما افتخار ماست

 

🔸 با مدیریت محمدبردستانی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۷۵۵۱۷۲۱۷

🔸 آدرس بندردیر

 

چرخ خیاطی چیست؟

چرخ خیاطی یکی از وسایلی است که وجود آن در هر خانه‌ای لازم است. یادگیری دوخت و دوز با چرخ خیاطی، بسیار ساده است و می‌توانید با فراگیری اصول اولیه خیاطی، لباس‌های تنگ یا گشادتان را متناسب بدن‌تان کنید یا لباس‌هایی که دچار پارگی شده‌اند را بدوزید و تعمیر کنید.

انواع چرخ خیاطی صنعتی یا خانگی؟

انواع چرخ حیاطی، انواع چرخچرخ‌های خیاطی بر اساس کاربرد به دو دسته صنعتی و خانگی طبقه‌بندی می‌شوند. چرخ خیاطی صنعتی از انواع چرخ‌هایی است که تخصصی هستند و هر دستگاه چرخ خیاطی مخصوص یک کار است. مثلا برخی از چرخ‌های صنعتی فقط راسته‌دوزی می‌کنند و برخی دیگر فقط زیگزاگ می‌زنند. از طرفی، چرخ‌های خانگی برای استفاده خانگی است و به تجهیزات و دوخت‌های مختلفی مجهز است اما برای دوخت و دوز در حجم کم مناسب‌اند.

تفاوت انواع چرخ خیاطی صنعتی و خانگی

چرخ خیاطی خانگی بیشتر برای افرادی مناسب است که به خیاطی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند برخی از لباس‌هایشان را خودشان بدوزند یا کارهای سبک دوخت‌ودوز منزل را مثل دوخت پرده انجام دهند یا درز شکافته شده لباس‌شان را خودشان سر و سامان دهند. اما چرخ‌های صنعتی مناسب دوخت‌های سنگین و در حجم بالاست و معمولا در محیط کارگاهی از آنها استفاده می‌شود.

انواع چرخ خیاطی صنعتی

همانطور که گفته شد، چرخ‌های صنعتی برای استفاده در کارگاه‌ها و کارخانه تولید می‌شوند و به دلیل اینکه باید دوخت و دوزهای کاملا حرفه‌ای انجام دهند، قطعات و موتور آنها بسیار محکم و بادوام هستند. از انواع چرخ‌های صنعتی می‌توان به چهار مورد اصلی آن اشاره کرد:

چرخ خیاطی دارای صفحه کار تخت (Flat-bed)

این نوع چرخ خیاطی دارای میل‌سوزن بلند و بسیار شبیه نوع استفاده شده در چرخ‌های خیاطی خانگی است. از این نوع چرخ در کارگاه‌های خیاطی برای دوختن دو تکه پارچه مسطح و دیگر کارهای آسان‌ استفاده می‌شود.

چرخ خیاطی دارای صفحه کار استوانه‌ای (Cylinder Bed)

صفحه کار این چرخ دقیقا برعکس مدل مسطح آن و به شکل استوانه است. آنها مجهز به استوانه‌ای باریک و افقی هستند و پارچه، هنگام دوخت، دور آن قرار می‌گیرد. قطر این استوانه در چرخ‌های مختلف معمولا فرق می‌کند و از ۵ تا ۱۶ سانتی‌متر متغیر است. از این نوع چرخ‌های خیاطی برای دوخت کفش هم استفاده می‌شود.

چرخ خیاطی Post-bed

این نوع چرخ خیاطی درون میز خیاطی که به یک موتور خارجی مجهز است، قرار می‌گیرد. این چرخ‌ها دارای ستونی عمودی هستند که روی صفحه کار تخت چرخ قرار دارد و طول آن از ۱۰ تا ۴۵ سانتی‌متر متغیر است. ماسوره‌، ماکو و پارچه پیش‌بر این چرخ درون این ستون عمودی قرار داد. این نوع چرخ مناسب متصل کردن علائم و نشانه‌ها روی لباس‌ها، دوخت چکمه و دستکش است.

چرخ خیاطی بدون دسته (Off-the-arm)

این نوع چرخ، چندان رایج نیست و موقع دوخت، پارچه باید در امتداد محور ستون افقی قرار گیرد. این چرخ برای دوخت‌ودوز آستین‌ها و سرشانه‌های بدون درز مناسب است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران