بهترین تعمیرگاه تخصصی زانتیا در تهران – سعادت آباد

در تهران ، تهران

معرفی بهترین تعمیرگاه تخصصی زانتیا در تهران – سعادت آباد

🔴 بهنام بخشایش

🔹 بهنام بخشایش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر تخصصی زانتیا در تهران – سعادت آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهنام بخشایش :

✅ ارائه انجام خدمات صفر تا صد زانتیا

✅ رفع روغن ریزی هیدرولیک با ضمانت

✅ تعمیر موتور

✅ تعمیر جعبه فرمون

✅ تعمیر پمپ ترمز

✅ تعمیر رگلاتور

✅ تعمیر پمپ هیدرولیک

✅ تعمیر شیر ارتفاع

✅ تعمیر جلوبندی

✅ تعمیر اکسل عقب

✅ تعمیر سیم کشی

✅ کارشناسی خودرو

✅ گاز کولر

✅ شارژ گوی

✅ گوی استوک

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نشانه های خرابی کوئل احتراق چیست؟

موتور متوقف شده یا به درستی کار نمی کند
هنگامیکه یکی از سیلندرها به درستی آتش نگیرد یا اینکه اصلا محترق نشود موتور به درستی کار نمی کند. این موضوع ممکن است با صدای عجیبی همانند تق تق ( همانند سرفه انسان)، حرکات ناگهانی و یا لرزش در هنگامیکه ماشین روشن است ولی حرکت نمی کند (اصطلاحا درجا کار می کند مثل ایستادن در پشت چراغ قرمز) همراه باشد. معمولا این موضوعات زمانی پدیدار می شوند که کوئل خراب باشد، البته شمع خراب و سیستم سوخت رسانی معیوب هم ممکن است این موارد را ایجاد کنند.

این اتفاقات در هر زمانی ممکن است رخ دهد اما در حالتی که موتور تحت فشار بیشتری است مانند زمان شتاب احتمال وقوع نشانه های فوق بیشتر است.

اگر موضوع خرابی کوئل حاد شود، هنگامیکه می خواهید اتومبیل را روشن کنید باید چندین مرتبه استارت بزنید تا روشن شود یا زمانیکه می خواهید شتاب بگیرید خودرو به صورت ناگهانی خاموش می شود.

زیاد شدن میزان سوخت
وقتی یک مدتی ماشین دارید متوسط مصرف سوخت دستتان می آید، هرگاه متوجه شدید که مسافت کمتری را با میزان سوخت سابق پیموده اید به احتمال خیلی زیاد کوئل احتراق آسیب دیده است. هنگامیکه شمع ها نیروی لازم جهت جرقه زدن را دریافت نمی کنند، سیستم با تزریق سوخت بیشتر سعی می کند این کار را جبران کند.

دلایل دیگری که سبب می شود سوخت شما زودتر از میانگین همیشگی تمام شود، ممکن است سنسور معیوب اکسیژن یا انژکتور باشد که برای تشخیص باید سیستم داخلی ماشین به طور کامل بررسی شود.

موتور سخت استارت می خورد
این مورد معمولا برای خودروهایی پیش می آید که یک کوئل احتراق دارند. اگر تمام سیستم فقط به یک کوئل وابسته باشد با بروز کوچکترین مشکلی در کوئل، ماشین با یک استارت روشن نمی شود. با این وجود ممکن است مشکل سخت استارت خوردن در هر خودروی دیگری که چند کوئل دارد هم به وجود بیاید. هنگامیکه بیش از یک شمع قدرت کافی برای جرقه زدن را دریافت نکند ماشین به هیچ وجه روشن نمی شود.

اگر هنگام استارت زدن شما صدا می شنوید احتمالا کوئل هنوز کار می کند، اما نمی تواند نیرو لازم جهت جرقه زدن را به شمع برساند برای همین ماشین روشن نمی شود.

نشت روغن
اگر یک کوئل احتراق آسیب ببیند درحین کار بیش از حد گرم می شود، بنابراین محفظه روغن که کوئل در آن وجود دارد به علت گرمای بیش از حد ترک بر می دارد و سبب نشت روغن می گردد.

البته ممکن است شمع ها به دلیل فرسایش بیشتر دچار شکاف شوند و کوئل برای جرقه زدن شمع انرژی با ولتاژ بالاتری را تولید کند. تولید کردن انرژی با ولتاژ بالاتر سبب گرم شدن بیشتر می شود که در نهایت نشت روغن را حاصل می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران