باربری ماهان تندیس قم – بهترین مرکز حمل اثاثیه منزل و شرکت از قم به سراسر کشور

در قم ، قم

معرفی باربری ماهان تندیس قم – بهترین مرکز حمل اثاثیه منزل و شرکت از قم به سراسر کشور

🔴 باربری ماهان تندیس قم

🔹 باربری ماهان تندیس قم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل اثاثیه منزل و شرکت از قم به سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باربری ماهان تندیس قم :

✅ جابجایی اثاثیه منزل و جهیزیه عروس

✅ مبلمان و اداری

✅ با کادرمجرب دلسوز و حرفه ای

✅ کارگران مودب و خوش اخلاق

✅ حمل بار تضمینی

✅ گاوصندوق یخچال ساید بای ساید و….

✅ بسته بندی شیک رویایی با کارگران با سابقه اقا و خانم

✅ تجربه اثاث کشی آسوده را با ما تجربه کنید

✅ رضایتمندی شما عزیزان مایه افتخار ماست

✅ با ماشین های بزرگ مسقف5نیم متری،6 متری،

✅ با ضربه گیروپتو برای چیدمان اثاث منزل درماشین

✅ روستا های اطراف قم  مبارک باد حاجی آباد  دسجرد

✅ تهران ،کرج ، قزوین،کاشان، اصفهان،ساوه، ، ، ، ،همدان

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین الله ورن

🔸 شماره تماس  09126520176

🔸 آدرس  قم بلوار یادگار امام خ شهید مولایی

 

ویژگی های یک باربری خوب چیست؟

مشاوره در زمینه ی باربری: یکی از اولین اقداماتی که شرکت های باربری معتبر و خوب باید قبل از تعیین زمان باربری و جا به جایی اسباب و اثاثیه انجام دهند ارائه ی مشاوره در این زمینه است. اکثرا مشاوره های باربری به شکل تلفنی صورت می پذیرد و این مشاوره شامل راهنمایی و پاسخگویی به تمامی سوالاتی که در ذهن فرد شکل می گیرد اعم از بسته بندی لوازم و وسیله های منزل و چگونگی جا به جایی و حمل و نقل آن ها و تعرفه ها و هزینه های آن و تعیین زمان می باشد که بایستی تمامی این موارد زمانی که مشتری برای رزرو وقت, تماس گرفت صورت پذیرد. چون تمامی مشتریان این حق را دارند تا از همه ی جزئیات و خدماتی که شرکت های حمل و نقل و باربری ارائه می دهند به صورت مشاوره به آنها اطلاع داده شده و از آگهی کامل از این اطلاعات را داشته باشند.
کیفیت بسته بندی: یکی دیگر از ویژگی های یک باربری خوب در کیفیت بسته بندی می باشد, همان گونه که مستحضر هستید کیفیت و چگونگی انجام پروسه ی بسته بندی اهمیت شایان به ذکری در نحوه ی جا به جایی و حمل و نقل دارد. به این صورت که اگر بسته بندی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد ایمنی آن در هنگام جا به جایی اسباب و اثاثیه بیشتر شده و باربری به شکل اصولی و درست انجام می گردد. و در زمانی که خارج از این قاعده باشد ممکن است به لوازم بسته بندی شده در حین جا به جایی آسیب وارد شود. در همین راستا شرکت باربری و حمل و نقل ماهان تندیس قم دار این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده است که صفر تا صد انجام پروسه ی اسباب کشی را در اختیار گرفته و با بسته بندی های اصولی و صحیح موجب شود تا تمامی لوازم به صورت سالم و بدون هیچ گونه آسیب و خط و خراش به مقصد برسد.
این موضوع مخصوصا برای وسیله های شکستنی و آنتیک که احتمالا یادگار عزیزان شما بوده و از ارزش بالاتری برخوردار است اهمیت دوچندانی دارد. در حال حاضر انجام بسته بندی لوازم منزل با استفاده از وسیله هایی مانند جعبه ها و کارتن های مخصوص که به صورت چند لایه و بابل رپ و استرچ لپ هستند صورت گرفته و این کار باید به صورت تخصصی و با دقت و ظرافت کافی انجام شود که در غیر این حالت امکان آسیب دیدن لوازم بیشتر می شود. همین طور استفاده از کاورهای پلاستیکی و حبابی برای لوازم بزرگ مانند کاناپه ها و یخچال ها نیز می تواند به عنوان یک مانع عالی برای ضربه گیری به حساب بیاید.

در اختیار داشتن کارگران حرفه ای: از دیگر ویژگی های یک باربری خوب در اختیار داشتن کارگران حرفه ای می باشد که این کار با داشتن کارگرهای ماهر و حرفه ای میسر می شود. کارگرانی که در شرکت های باربری و حمل و نقل استخدام می شوند بایستی دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات مانند توانایی جسمی بالا و از همه مهم تر امانت دار بودن و دارا بودن به روحیه ی کاری بالا و داشتن رابطه ی مناسب اجتماعی و برخورد مناسب برای ارائه ی سرویس مناسب جهت مشتریان باشد. همین طور ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که کارگرانی که برای این کار در نظر گرفته می شود باید از توان جسمی کافی جهت جا به جایی انواع لوازم خانگی و یا اداری برخوردار باشند. از دیگر موارد به عنوان ویژگی های یک کارگر مناسب برای کار در شرکت های باربری این است که از سر و وضع مناسب برخوردار بوده و ترجیحا لباس فرم شرکت را در تن داشته باشد و به موقع و سر وقت در محل برای انجام پروسه ی اسباب کشی حاضر شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران