اجرای چوب ترمو و نمای ساختمان در تهران

در تهران ، تهران

اجرای چوب ترمو و نمای ساختمان در تهران

🔴 علی مرادیان

🔹 علی مرادیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای چوب ترمو و نمای ساختمان در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی مرادیان:

✅ فروش چوب ترمو واجرا با بیش از ۱۵سال سابقه

✅ اجرا‌ چوب ترمو ، نمای ساختمان، تراس ، روف گاردن، سونا جکوزی، الاچیق، کار سمت برد، وگرین وال با سابقه اجرا در‌پروژهای مانند مجتمع ‌تجاری اوپال، ساناسنتر و اطلس مال و…
و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۸۳۵۷۶۴

🔸 شماره تماس  ۰۹۲۱۲۶۵۶۱۴۲

🔸 آدرس  تهران

 

ترمووود چیست؟

ترمووود یا Thermowood که ترمو وود یا چوب ترمو نیز نامیده می شود، همان چوب طبیعی است که در اثر حرارت، ساختار سلولی آن دچار تغییر شده است.

با پیشرفت علم و تکنولوژی بشر متوجه شد که اگر چوب با حرارت اصلاح شود ویژگی های مکانیکی و شیمیایی آن بهبود خواهد یافت، از این رو با استفاده از فناوری خاص چوب را در مجاورت بخار آب قرار می دهند تا میزان رطوبت آن کاهش یافته و به زیر 6 درصد برسد.

با انجام این کار میزان رطوبت چوب متعادل می گردد و اسیدی که در بافت چوب وجود دارد تبخیر شده و دیگر اثری از جانوران میکروسکوپی در آن دیده نخواهد شد. فرآیند اصلاح حرارتی طول عمر چوب را افزایش می دهد، زیرا دیگر شرایط مناسب برای رشد قارچ و کپک وجود ندارد.

ترمووود بهترین جایگزین انواع چوب طبیعی برای استفاده در فضاهای باز است و مقاومت آن به حدی بالاست که می توان از آن برای پوشش نمای ساختمان نیز استفاده کرد.

مزایای ترمووود یا چوب ترمو

ترمووود یا چوب حرارت دیده از مزایا و قابلیت های منحصر بفردی برخوردار است که آن را از سایر چوب ها مستثنی می کند. این مزایا به شرح زیر می باشند:

فرآیند اصلاح حرارتی ترمو وود بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی صورت می گیرد، از این رو می توان گفت چوب ترمو دوستدار محیط زیست است و به آن هیچ آسیبی وارد نمی کند.
با اعمال فرآیند حرارت دهی، میزان رطوبت ترمووود به حدلقل رسیده و متعادل می شود. به همین دلیل این متریال از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و تغییرات جوی برخوردار است و روند پوسیدگی و یا فرسایش آن به کندی و در طی سال های طولانی صورت می گیرد.
ابعاد چوب ترمووود ثابت هستند و دچار تغییر شکل نخواهند شد.
حرارت دهی چوب منجر به از بین رفتن مواد مغذی آن می شود، از این رو امکان رشد قارچ، کپک، باکتری و حشرات در ترمو چوب وجود ندارد.
رنگ ترمووود ثابت است و اگر در معرض نور خورشید قرا گیرد رنگ پریده نمی شود.
میزان رطوبت چوب ترمووود حدود 6 درصد است و همین امر خاصیت عایق بودن به چوب می بخشد. تعادل رطوبتی چوب ترمو باعث کاهش تبادل حرارتی چوب و محیط می شود، از این رو ترمووود را می توان نوعی عایق به شمار آورد.
چوب های ترمو وزن بسیار سبکی دارند و نگهداری، نصب و استفاده از آن ها به راحتی انجام می شود.
اصلاح حرارتی صورت گرفته بر روی چوب باعث کاهش تمایل آن به تورم، خش و جذب آب در محیط های مختلف با میزان رطوبت متفاوت می شود. چوب های ترمو در مقایسه با چوب های معمولی از پایداری بالاتری در برابر رطوبت برخوردار هستند.
در فرآیند ترمو رنگ چوب به قهوه ای تیره تبدیل می شود و این رنگ جلوه زیبایی به ظاهر چوب می بخشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران