برق و الکترونیک خودرو شهروز – تعمیرات فوق تخصصی کامپیوتر خودرو Ecu در تهران

در تهران ، تهران

معرفی برق و الکترونیک خودرو شهروز – تعمیرات فوق تخصصی کامپیوتر خودرو Ecu در تهران

🔴 مجموعه برق و الکترونیک خودرو شهروز

🔹 مجموعه برق و الکترونیک خودرو شهروز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کامپیوتر خودرو Ecu در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه برق و الکترونیک خودرو شهروز :

✅ تعمیرات فوق تخصصی کامپیوتر خودرو Ecu,ccn,tcm,bm34,bci کیت ها، ماژول ها و یونیت ها، دسته راهنما، شیشه بالابر،دریچه گاز،کوئل تمامی خودروهای ایرانی،چینی،خارجی

✅ خودروهای سبک، سنگین،ماشین آلات راهسازی،کشاورزی و…

✅ باضمانت

و…

 

🔸 شماره تماس  09123359844

🔸 شماره تماس  09193359844

🔸 شماره تماس  09194188619

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۳۷۳۸۳۷۹

🔸 آدرس  تهران – خیابان جمهوری،خیابان طاهر بهزاد(گلشن) نرسیده به آذربایجان پلاک ۴۸

 

 

علائم خرابی کامپیوتر خودرو Ecu چیست؟

خراب شدن ECU
همانطور که گفته شد ECU وظیفه دارد تا خرابی هایی که در قسمت های مختلف اتومبیل اتفاق می افتد را به راننده گزارش دهد. اما گاهی اوقات ممکن است خود قطعه ECU دچار مشکل شده و خراب گردد. خراب شدن ECU می تواند مشکلات بسیاری را در خودرو به وجود آورد و حتی موجب حرکت نکردن خودرو نیز می گردد.

ECU خودرو دارای دو نوع حافظه است: دائم و موقت. تمامی اطلاعات مربوط به مشکلات به وجود آمده در خودرو، روی حافظه موقت ذخیره می شود. به خاطر بسپارید تا زمانی که ECU خودرو به برق متصل باشد، اطلاعات، روی حافظه موقت آن حفظ خواهد شد؛ در غیر این صورت، پس از گذشت کمتر از 20 دقیقه، اطلاعات پاک می شود.

پس توجه داشته باشید پس از روشن شدن چراغ چک، قسمت هایی مثل باتری و سر باتری خودرو را به هیچ وجه دستکاری نکنید.

لازم به ذکر است، اطلاعات موجود بر روی حافظه دائم، وقتی پاک می شود که این حافظه، آسیب ببیند. همانطور که می دانید، شناسایی مشکلات به وجود آمده در خودرو با اتصال دستگاهی به نام دیاگ به ECU خودرو، به راحتی امکان پذیر است. برای تشخیص به موقع خرابی ECU خودرو و جلوگیری از مشکلات پیش رو نیز نشانه هایی وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

علائم خرابی کامپیوتر خودرو
روشن شدن چراغ چک موتور مهمترین علامت خرابی ECU
زمانی که سنسورهای مختلف در خودرو دچار مشکل گردند و یا کار نکنند، چراغ موتور خودرو روشن خواهد شد. با مراجعه به تعمیرگاه و استفاده از دستگاه دیاگ که به آن عیب یاب کامپیوتری نیز گفته می شود، ایراد خودرو را پیدا کرده و خطایی که در ECU داده می شود را می خوانند.

روشن نشدن موتور

زمان هایی پیش آمده که ماشین استارت زده می شود اما موتور یا پیشرانه روشن نمی شود. این روشن نشدن پیشرانه خودرو می تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد که یکی از آنها از کار افتادن ECU می باشد.

در صورتی که ECU خودرو از کار بیفتد دستور لازم برای جرقه زدن شمع داده نمی شود و در نتیجه پیشرانه روشن نخواهد شد. برای این که متوجه شویم خرابی ناشی از ECU است یا خرابی دیگر، لازم است تا از دستگاه دیاگ استفاده شود.

لرزش موتور خودرو
زمانی که پیشرانه دچار لرزش می شود و توان آن کاهش می یابد می توان این مشکل را در نتیجه خرابی ECU دانست. زمانی که ECU خراب شود در چند سیلندر جرقه زنی صورت نمی گیرد و پیشرانه شروع به لرزیدن می کند. با استفاده از دستگاه عیب یاب کامپیوتری می توان منشا این لرزش را پیدا کرد و به رفع این مشکل پرداخت.

کم شدن قدرت موتور
با ایجاد مشکل در ECU امکان محاسبه دقیق زمان پاشش سوخت وجود نخواهد داشت و در نتیجه قدرت پیشرانه یا موتور خودذو بسیار کم می گردد. همچنین زمانی که ECU خودرو خراب شود امکان محاسبه مصرف سوخت وجود ندارد و اتومبیل میزان بالاتری از سوخت را مصرف می کند که حنتما نیازمند تعمیر این قطعه می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران