بهترین مرکز آموزش و خدمات تخصصی و درمانی پوست و مو در تهران – سعادت آباد

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز آموزش و خدمات تخصصی و درمانی پوست و مو در تهران – سعادت آباد

🔴 مجموعه پاکسازی پوست و فیشیال پریسا

🔹 مجموعه پاکسازی پوست و فیشیال پریسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و خدمات تخصصی و درمانی پوست و مو در تهران – سعادت آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پاکسازی پوست و فیشیال پریسا :

✅ کلاینت آموزشی برای دوره های تخصصی و‌ درمانی پوست و مو

✅ کلاینت برای هر نوع هیدروفیشیال تخصصی درمانی

✅ فیشیال تخصصی پوست ،

✅ میکرودرم ابریژن

✅ هیدرودرمی ،

✅ احیا مو و تقویت از ریشه

✅ گیف ماسک

✅ ماساژ صورت

✅ حلزون تراپی

✅ ویتامینه مو

✅ هایفر کوئنسی

✅ فیشیال کلاسیک

✅ فیشیال تخصصی

✅ فیشیال vip

✅ فیشیال مو

و…

✅ آموزش به روزترین تکنیک های پاکسازی پوست همراه با اعطای مدرک بین المللی

✅ زیر نظر مدرس و مربی رسمی فنی و حرفه ای و بین المللی

و…

 

🔸 با مدیریت  پریسا چایچی

🔸 شماره تماس  09057913005

🔸 آدرس  تهران خ سعادت آباد کوی فراز

 

مزایای فیشیال پوست چیست؟

پاکسازی عمقی : پاکسازی به مراتب بهتر و عمقی تر از روش‌های پاکسازی خانگی، که کمک می‌کند هر گونه تجمع چربی، سموم و کثیفی‌ها و هم چنین باکتری‌هایی که در بروز مشکلات پوستی دخیل هستند، برداشته شوند و از بین بروند. لایه برداری مناسب و خوب مانند میکرودرم، هر گونه سلول مرده را از روی پوست برمی دارد، منافذ از بین می‌برد و امکان جذب بهتر دیگر محصولات را فراهم می‌کند. این کار هم چنین کمک می‌کند تا پوستی شاداب، نرم تر و جوان تر داشته باشید.

ضد پیری : درمان‌های فیشیال، روند افزایش سن و پیری را کند می‌کنند و جلوی بروز چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرند. ماساژ صورت با کرم ضد پیری باعث بهبود خونرسانی و اکسیژن رسانی و در نهایت افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت کشسانی پوست شما می‌شود و نتیجه آن، کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوستی خواهد بود.

جوانسازی پوست : لایه برداری، ماساژ، بخار و ماسک در طول درمان فیشیال به جوانسازی پوست کمک می‌کند، به عبارت دیگر، پوستی شاداب، جوان و سالم خواهید داشت. ممکن است نتایج بلافاصله بعد از درمان مشاهده نشود، اما پوست در دراز مدت ترمیم می‌شود و شما این را به خوبی احساس خواهید کرد. البته توصیه می‌شود درمان ادامه دار باشد.
بهبود روال مراقبت از پوست : پزشک با بررسی پوست به این نتیجه می‌رسد که کدام روش فیشیال برای شما مناسب تر است و هم چنین محصول مناسب برای پوست‌تان نیز تجویز خواهد شد. این موارد از اهیمت بالایی برخوردار هستند، چرا که می‌توانند از بروز مشکلات پوستی پیشگیری کنند و پوست شما را در وضعیت خوبی نگه دارند.

درمان مشکلات پوستی : بعد از تشخیص بیماری و مشکل پوستی، فیشیال پوست می‌تواند به درمان و بهبود شرایط پوست کمک کند. مشکلاتی از قبیل جوش‌های سر سیاه، سر سفید، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و زخم‌های آکنه با درمان فیشیال به حداقل می‌رسند یا به طور کامل درمان می‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران