مکانیک و تعمیر جلوبندی خودرو سیار شبانه روزی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مکانیک و تعمیر جلوبندی خودرو سیار شبانه روزی در اصفهان

🔴 احمد اسد

🔹 احمد اسد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات مکانیکی و تعمیر جلوبندی خودرو سیار شبانه روزی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احمد اسد :

✅ مکانیکی جلوبندی و ترمز باتری سازی

✅ انجام خدمات در تمامی ساعات روز و شب به صورت سیار

✅ استفاده از بهترین قطعات اصلی

✅ با کمترین هزینه و بهترین قیمت منصفانه

✅ با اولین کار برای همیشه مشتری ثابت بنده شوید

✅ مکانیک و امداد رسانی سیار اصفهان

✅ شبانه روزی در تمامی نقاط اصفهان

✅ با کمترین هزینه و بهترین تعمیرات

✅ خاموشی خودروی خود را به ما بسپارید

✅ تعمیرات موتوری.شامل .تعویض و تعمیر دیسک صحفه . تعویض تسمه تایم .تعمیر سرسیلندر و تعویض واشر سر سبلندر ولا غیر …..

✅ تعمیرات باتری سازی..

✅ تعمیرات جلوبندی .

✅ تعمیرات ترمز

 

🔸 شماره تماس  09135449537

🔸 آدرس  تمامی نقاط اصفهان سیار شبانه روزی

 

مزایای مکانیک سیار چیست؟

امروزه با توسعه را‌ه‌‌ها و افزایش تعداد خودروها، نیاز به خدمات مربوط به خودرو مانند مکانیک سیار هم افزایش یافته است. اولین گزینه وسیله حمل‌ونقل افراد برای جابه‌جایی معمولا خودرو است. استفاده از خودرو زندگی بشر را بسیار ساده کرده است.

شما در طول زمان باید سرویس‌های نگهداری و دوره‌ای انجام دهید و یا با نقص‌ها و مشکلات متعددی از سوی خودرو مواجه می‌شوید که ممکن است بسته به موقعیت مکانی و زمانی به جای رفتن و پیدا کردن مکانیکی به یک مکانیک سیار احتیاج داشته باشید.

مکانیکی سیار شبانه روزی
یکی از نکاتی که برای رانندگان اهمیت دارد دسترسی همیشگی به خدمات و مکانیکی سیار شبانه روزی است. یکی از جنبه‌های این دسترسی را مقوله زمان شکل می‌دهد. به این معنی که هزاران قطعه با نمودارهای خرابی و نگهداری متفاوت در خودرو وجود دارد که نمی‌توان زمان دقیق از پیش‌بینی آن‌ها داشت.

تداخل مشغله روزانه افراد صاحب خودرو با مراکز مکانیکی نیز مشکل دیگری از منظر زمان است. خدمات مکانیکی سیار شبانه روزی خودرو در محل چنین مشکلی را برطرف می‌کند. واحدهای سیار معمولا امکانات لازم برای انواع خدمات را دارند و نیاز به نگرانی خاصی برای کمبود نیست. کافیست تلفن را بردارید و شماره مرکز مکانیکی سیار شبانه روزی را بگیرید.

مکانیک سیار در محلجنبه دیگر خدمت‌رسانی به مشتریان، محل و مکان ارائه خدمت است. برای انجام سرویس دوره‌ای شاید مجبور باشید مسافت زیادی را طی کنید تا به مکانیکی دسترسی داشته باشید. در میانه راه یا جاده‌های بین شهری پیش‌آمدن نقص فنی در خودرو دردسر بزرگی است که با وجود مکانیک سیار در محل برطرف می‌شود.

گسترش وسایل ارتباطی باعث می‌شود در لحظه، درخواست خود را از طریق تلفن یا نصب برنامه برروی گوشی موبایل ثبت کنید و منتظر بمانید تا مکانیکی سیار در محل اعلام شده از سمت شما برسد. در بسیاری از مواقع حرکت دادن ماشین دارای نقص می‌تواند به نقص بزرگتری منجر شود و یا حتی خطر جانی ایجاد کند.

انجام بکسول و یدک‌کشی علاوه بر هزینه ممکن است به ماشین آسیب هم بزند. پس بهترین گزینه این است که در همان محل، خودرو توسط مکانیک سیار در محل تعمیر شود و سرویس مورد نیاز را دریافت کند. تقریبا انواع خدمات را مانند:

تعویض روغن
جلوبندی
مسائل برقی
تنظیم چرخ
تنظیم دمای خودرو
گیربکس
دیاگ
تعویض لنت و صفحه کلاچ
شستشو انژکتور و موارد دیگر را می‌توان در محل انجام داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران