باشگاه ورزشی تناسب اندام فایت کلاب ویژه بانوان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی باشگاه ورزشی تناسب اندام فایت کلاب ویژه بانوان در مشهد

🔴 باشگاه ورزشی تناسب اندام فایت کلاب

🔹 باشگاه ورزشی تناسب اندام فایت کلاب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات ورزشی و آموزشی در زمینه فیتنس و تناسب اندام ویژه بانوان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باشگاه ورزشی تناسب اندام فایت کلاب :

✅ در شیف صبح مخصوص بانوان از ساعت ۶ تا ۱۴ بعداظهر

شامل رشته های ورزشی :

✅ رشته های بادی فیتنس ( تکنیکی جدید جایگزین دستگاه های بدن سازی )

✅ بادی بیوتی cx (تمرینات تخصصی شکم و پهلو و کاهش سایز کمر )

✅ رشته TRX ( تکنیکی نوین )

✅ ایروبیک ( کنترل و کاهش وزن همراه با نشاط و شادی )

✅ آمادگی جسمانی ( کنترل و جلوگیری از بیماری های آرتروز – سیاتیک و ….)

✅ پیلاتس ( حرکات درمانی و اصلاحی جهت کاهش و دردهای مهره ای )

و…

 

🔸 با مدیریت  محسن نعمتی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۵۹۲۳۲۱۲

🔸 آدرس  مشهد فلاحی ۳۲، اولین کوچه ۳۲.۲ ، پلاک ۶
فاطمه ۳، پلاک ۶

مزایای ورزش برای بانوان چیست؟

تامین قوا با ورزش

امروزه زنان همپای مردان در جامعه نقش موثر و سازنده ای را ایفا می کنند پس باید سالم و نیرومند و با طراوت باشند.چرا که در کنار کارهای خارج از خانه،‌همچنان مسئولیتهای سنگین خانه داری، بچه داری و تربیت کودک و دوران سختی چون بار داری و زایمان را بر دوش دارند که همگی این وظایف عضلات قوی و بنیه سالم و نیرومند را می طلبد و زنان رنجور، افسرده و ناتوان هرگز قادر به انجام این وظایف مهم و سنگین نخواهند بود.پس تمرین های منظم ورزشی بعنوان بخش مهمی از وظایف روزانه زن می تواند در سلامت و بهداشت نسل و جامعه و بهتر انجام دادن وظایف او نقش بسزایی داشته باشد.

کم تحرکی و عواقب آن

هنگام ورزش ، ضربان های قلب ، تندتر و شدیدتر می شود . بنابراین ، توانایی ماهیچه های قلبی افزایش می یابد . علاوه بر این ، ورزش منظم ،‌باعث می شود تعداد ضربان های قلب ، پس از ورزش ، سریع تر به میزان عادی بر گردد . همچنین ورزش باعث افزایش کارآیی رگ های کرونری ( رگ های غذا دهنده ی ماهیچه ی قلب ) می شود . این رگ ها به خود ماهیچه ی قلب خون می رسانند . از سوی دیگر ورزش کردن باعث افزایش ظرفیت هوازی همراه با کاهش درصد چربی بدن،بالا رفتن مقاومت بدن در مقابله با بیماریهای مختلف، جلوگیری از خستگی های زود رس جسمانی، برخورداری از طراوت و شادابی پوست، داشتن انرژی برای انجام فعالیتهای مختلف روزانه جلوگیری از پوکی استخوان و سبب تقویت آنها می شود.ضمن اینکه با سوزاندن قند اضافی موجود در خون ، به تنظیم قند خون کمک می کند.حال آنکه نداشتن تحرک کافی و نبودن فعالیتهای مناسب بدنی دستگاههای مختلف بدن را دچار اشکال می کند. مشکلاتی که با احساس ضعف و تبدیل آن به بیماریهای مختلف نمایان می گردد برای مثال بالا رفتن سریع ضربان قلب با انجام کوچکترین حرکت منجر به خستگی زود رس می گردد و این نشانه های ایجاد ضعف در دستگاه گردش خون به ویژه در زنان که دارای قلب کوچکتر، تعداد سلول قرمز کمتر و هموگلوبین کمتر در مقایسه با مردان می باشند، به وضوح قابل مشاهد است. همچنین ضعف در عضلات مختلف بدن انواع دردها را باعث می شوند که رایج ترین آنها انواع کمردردها و پادردها در زنان است و اقدام نکردن برای رفع و اصلاح ضعفی منجر به بیماریهای مختلف از قبیل، بیماریهای قلبی، بیماریهای ستون مهره ها و یا کوچک شدن عضلات مختلف می گردد. به همین دلیل است که امروزه در دنیا استفاده از روش صحیح در جهت بالا بردن قدرت بدنی در پیشگیری از ضعف های بدنی و بهبود بسیاری از بیماریها به عنوان یک وسیله خوب توصیه می شود.

کاهش سرطان و پوکی استخوان

مطالعات نشان می دهد ورزش یکی از موارد کاهش دهنده سرطان سینه در زنان است. بر اساس تحقیقات ورزش در پیشگیری از سرطان سینه به علت اثرات فیزیکی مستقیم وغیر مستقیم آن از طریق پیشگیری از افزایش وزن به ویژه در زنان یائسه است. افزایش وزن و ابتلا به چاقی یک عامل خطر در ابتلا به انواع سرطان ها می باشد. بعد ازدوران یائسگی، به دلیل عدم ترشح هورمون استروژن فرم بدن زنان دستخوتغییر پیدا می کند.البته کسانی که ورزش کرده و دارای رژیم غذایی مناسب هستند دچار چاقی بعد از یائسگی نخواهند شد. در سایر زنان یائسه، چاقی به صورت چاقی شکمی (سیبی شکل) خواهد بود. چاقی سیبی شکل (مدل چاقی مردانه) در مقایسه با چاقی گلابی شکل (مدل چاقی زنانه) خطرناک تر است. از سوی دیگر پوکی استخوان از بیماریهای رایج بین زنان است و ورزش سبب حفظ تراکم استخوان زنان می شود و در صورت مصرف مقادیر کافی کلسیم، ورزش در شکل گیری استخوانهای قویتر کمک نیز خواهد کرد.در همین راستا، به توصیه محققان زنان باید حداقل 3 تا 4 روز در هفته به طور منظم ورزش کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران