آب بندی و عایق ، ترمیم و مقاومت بتن ، اپوکسی ، اجرای FRP در سراسر کشور

در خوزستان ، اهواز

معرفی آب بندی و عایق ، ترمیم و مقاومت بتن ، اپوکسی ، اجرای FRP در سراسر کشور

🔴 شرکت فنی مهندسی فرات

🔹 شرکت فنی مهندسی فرات یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آب بندی و عایق ، ترمیم و مقاومت بتن ، اپوکسی ، اجرای FRP در سراسر کشورمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

➖دارای تأیید صلاحیت از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

➖دارای گواهینامه ملی محیط زیست ٬ ایمنی وبهداشت از وزارت صنعت ٬ معدن و تجارت

➖دارای گواهینامه بین المللی Hse-ms

➖دارای تأییدیه مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Iso18001 از موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی کشور

➖اخذ گواهینامه بین المللی  OHSAS 18001 : 2007

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه :

✅ اب بندی ٬ پارکینگ ٬ مخزن ٬ و…

✅ ترمیم بتن و رفع تخلخل

✅ مقاوم سازی و تقویت تیر و ستون

✅ اجرای FRP جهت افزایش مقاومت کششی

✅ اجرای طرح های اپوکسی بصورت سه بعدی ٬ دو بعدی و تک رنگ جهت سقف ٬

✅ کف و دیواره کارخانجات ٬ بیمارستانها ٬ انبارهای نگهداری غذا ٬ استخر ٬ اشپزخانه ٬ سرویس بهداشتی ٬ حمام و … بدون نیاز به کاشی ٬ سرامیک یا ایزوگام

و…

تجربه ای شیرین و دلپذیر زیر پای شما

 

🔸 شماره تماس 09388500715

🔸 آدرس دفتر اهواز شریعتی جنوبی ۱۶ متری اول پشت بانک رفاه کارگران پلاک ۵۱

🔸 آدرس دفتر مشهد خواف صنایع فولاد کنار شرکت آسفالت طوس

 

FRP  چیست؟

FRP چیست؟/ FRP مخفف چیست؟

برای آن هایی که می پرسند “FRP چیست؟” و یا “FRP مخفف چیست؟” باید گفت که: FRP مخفف عبارت “Fiber Reinforced Polymer” می باشد. پلیمر مسلح شده با الیاف یا همان FRP یک محصول مرکب یا کامپوزیت است که از الیاف و ماتریس تشکیل شده است. از الیاف صنعتی مرسوم می توان الیاف کربن، شیشه، آرامید و بازالت را نام برد، ماتریس هم پلیمرهایی مثل اپوکسی، ونیل استر، پلی استر و .. می باشند. هر یک از مواد نامبرده به تنهایی خصوصیات منحصر بفردی دارند، که با قصد تولید محصولی بهتر نسبت به الیاف و رزین به تنهایی با هم ترکیب می شوند. از ترکیب الیاف و پلیمر می توان محصولاتی چون لمینیت و ورق FRP اف آر پی (FRP Laminate)، میلگرد FRP اف آر پی (FRP BAR)، مقاطع FRP اف آر پی (FRP Section) را در کارخانه تولید کرد، همچنین از طریق روش های در محل نیز مانند روش Wet lay-up می توان پلیمر را با الیاف ترکیب کرده تا یک محصول FRP بدست آید. محصولات FRP در موارد متنوعی مصرف شده اند که مهمترین آنها استفاده در مشاور مقاوم سازی سازه های بتنی و استفاده از وال پست است. انواع FRP وجود دارد که در صفحات زیر می توانید بیشتر با آن ها آشنا بشوید:

پوشش FRP چیست؟

پوشش FRP عمدتا برای مقاوم سازی یا از نقطه نظر دیگر به عنوان یک روش مهندسی جدید برای بهبود و تقویت رفتار سازه های موجود یا ترمیم آسیب به سازه های موجود استفاده می شود. همانطور که قبلاً ذکر شد ، ویژگی های کلیدی که این مصالح را برای مقاوم سازی مناسب می کند ، خواص غیر خورنده و مقاومت بالا در وزن آنها است. بنابراین ، فن آوری های مختلفی برای تقویت سازه های بتنی توسعه یافته است ، مانند روش های زیر. پوشش FRP که به سطح خارجی عضو بتنی یا هر سطح دیگری می چسبد میلگرد ER با پیوند خارجی نامیده می شود.

یکی از رایج ترین شیوه های مقاوم سازی برای FRP و مصالح آن

یکی از متداول ترین روش های تقویت با FRP تقویت ستون های بتنی است. عامل اصلی استفاده از FRP برای تقویت ستون های بتنی مربوط به سطح مقطع ستون است. استفاده از این الیاف برای افزایش مقاومت برشی تیرها و ستونها باعث افزایش مقاومت برشی قطعات ضعیف بتنی می شود. با نصب FRP در زیر تیر و نصب آن به شکل U یا دورپیچ ، می توان مقاومت برشی تمام یا قسمتی از تیر را بهبود بخشید ، البته روش دورپیچ کامل بهترین است. ستون های FRP را می توان در مکانهایی که نیاز به خاموت گذاری خاص است یا جایی که خاموت گذاری شرایط طراحی را برای پیچاندن ستون ها برآورده نمی کند ، استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران