بهترین مرکز انجام خدمات آرایش دائم صورت ( تاتو ) در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات آرایش دائم صورت ( تاتو ) در اصفهان

🔴 رضوان صفی خانی

🔹 رضوان صفی خانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات آرایش دائم صورت ( تاتو ) در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضوان صفی خانی :

✅ اجرا وآموزش کلیه خدمات. آرایش دائم صورت(تتو)

✅ میکروبلیدینگ

✅ میکروپیگمنتیشن

✅ کانتورچشم و لب

✅ ریموو

✅ بانازلترین قیمت وکیفیت عالی مواد

و…

 

🔸 آدرس  اصفهان – شیخ صدوق شمالی

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

روش میکرو ابرو شکلی از آرایش دائمی سطحی است که در آن رنگدانه به کمک دستگاه دستی و تیغه ای متشکل از سوزن های انباشته شده تا زیر سطحی ترین لایه پوست نفوذ می کنند. در این روش خطوط نازک مانند موهای واقعی ابرو ترسیم می شود، تا ظاهری طبیعی و زیبا به دست آید.

میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام میشود ؟
هنرمند شما ناحیه ابرو را بی حس می کند. در این مدت ، شما و هنرمندتان رنگ مناسب برای ابروهای خود را پیدا خواهید کرد. برای انجام میکرو ابرو ابتدا متخصص میکروبلیدینگ بهترین طراحی را برای صورت و فرم طبیعی ابرو انجام می دهد.

سپس ، هنرمند شما از ابزاری تخصصی برای ایجاد خطوط کاملاً طبیعی و شبیه مو به شکل و سبکی که شما هر دو تعیین کرده اید استفاده خواهد کرد. در جلسات میکروبلیدینگ فقط از ابزارهای یکبار مصرف جدید استفاده می شود. این جلسات ممکن است ۲ تا ۴ بار تکرار شوند.

طراحی میکرو ابرو با نسبت طلایی
بی حسی ناحیه ابرو
کاشت رنگدانه ها و اجرای میکروبلیدینگ ابرو
ترمیم میکروبلیدینگ ابرو
فواید میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟
انجام روش میکرو ابرو باعث صرفه جویی در وقت می شود. با این روش دیگر نگرانی هر روزه، کشیدن و حالت دهی ابرو های خود را نخواهید داشت و به موقع برای سرکار رفتن آماده می شوید. میکروبلیدینگ ابرو یک روش جراحی نیست، بلکه روشی برای زیبایی‌ ابرو است. با انجام این کار شما به مدل ایده آل ابروهای خود می رسید.

برخی از برترین فواید میکروبلیدینگ ابرو ذکر شده در زیر را بررسی کنید:

۱٫ ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو
میکرو ابرو معمولا بین ۱ سال تا ۲ سال ماندگاری دارد. از جمله فواید میکروبلیدینگ ابرو میزان ماندگاری آن است. اما رعایت مراقبتهای بعد از میکرو ابرو می توانید ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو را افزایش دهید.

۲٫ میکرو ابرو راه حل آسان برای ترمیم نواقص ظاهری است
روش میکرو ابرو برای افرادی که به دلیل بیماری یا شیمی درمانی ابروهای خود را از دست داده اند بسیار مناسب است. یکی دیگر از فواید میکروبلیدینگ ابرو این است که این افراد به راحتی می توانند در طی چند ساعت ابروهای ظاهری طبیعی خود را بازیابند.

۳٫ میکرو ابرو بدون درد انجام می شود
یکی از سوالات افرادی که قصد انجام این کار را دارند این است آیا میکرو ابرو درد دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که یکی دیگر از فواید میکروبلیدینگ ابرو این است که می توانید به شکلی عملا بدون درد فرم مناسب برای ابروهای خود را بدست آورید. میکروبلیدینگ ابرو هایی با زیبایی ماندگار و ظاهری طبیعی تولید می کند و کاملاً ایمن نیز هست. این روند هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و همچنین موثر است.

۴٫ میکروبلیدینگ ابرو نتایج طبیعی ارائه می دهد
تشخیص تفاوت بین ابرو طبیعی و میکروبلیدینگ تقریباً غیرممکن است. نتایج طبیعی از جمله فواید میکرو ابرو است. کلینیک های آرایشی می دانند که چگونه از این روش به نفع خود استفاده کنند و به مشتریان ابرو دلخواه بدهند.

۵٫ میکرو ابرو یک آرایش ضد آب است
یک مشکل معمول در رابطه با ابروهایی که به طور مصنوعی کشیده می شوند این است که آنها اغلب تحت اثر عرق یا آب لکه دار و تحریف می شوند. با این حال ، با فیبروز ابرو با چنین مشکلی روبرو نیستید.

۶٫ میکرو ابرو دوران بهبود کوتاهی دارد
یکی دیگر از فواید میکروبلیدینگ ابرو این است که شما به دلیل تورم پوست ، باند ، بریدگی و غیره نیازی به پنهان شدن در داخل خانه ندارید. با انجام میکرو ابرو ، بلافاصله نتیجه می گیرید. از تأثیر این ابروها تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. یکی دیگر از فواید میکروبلیدینگ ابرو زمان کوتاه بهبودی است. شما می توانید برای این کار صبح وقت ملاقات داشته باشید و می توانید بلافاصله پس از پایان کار به دفتر خود بروید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران