بهترین مرکز عکاسی در طبیعت و فضای باز ، چاپ عکس روی اجسام سخت در آمل

در مازندران ، آمل

معرفی بهترین مرکز عکاسی در طبیعت و فضای باز ، چاپ عکس روی اجسام سخت در آمل

🔴 بهزاد خسروی

🔹 بهزاد خسروی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه عکاسی در طبیعت و فضای باز ، چاپ عکس روی اجسام سخت در آمل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهزاد خسروی :

✅ عکاسی در طبیعت و فضای باز

✅ با تخفیف ویژه

✅ هدیه بمناسبت روز تولد

✅ کلیپ فرمالیته

✅ کلیپ تولد

✅ چاپ با کیفیت

✅ چاپ بر روی اجسام سخت مانند لیوان ، جاکلیدی ، تابلو و بشقاب و سفال و…

✅ چاپ عکس روی تابلو فرش

و…

 

🔸 شماره تماس  09381142422

 

چرا باید عکس های خود را چاپ کنیم؟

کاغذ، راهی است برای حفظ یک عکس که شاید دیجیتال نباشد اما دوام بیشتری دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لابراتوار سهند، اهمیتی ندارد که عکاسی از نوع آنالوگ یا دیجیتال باشد آنچه اهمیت دارد پیدا کردن راهی مطمئن برای حفظ و نگه‌داری عکس‌ها است یا بهتر جای عکس بگوییم خاطراتمان.

از آن لحظه که دنیای دیجیتال وارد زندگی ما شد، جذابیت‌های خود را برای ما آشکار کرد. پیش از آن هرگز عکس گرفت به این سادگی نبود، در کم‌تر از چند ثانیه عکس گرفته می‌شود و چند صد یا چندین هزار نفر به اشتراک گذاشته می‌شود.

در حالی که چاپ کردن این عکس‌ها بسیار آسان‌تر و حتی اقتصادی‌تر از گذشته می‌باشد اما چاپ عکس روی کاغذ دیگر از اولویت‌های ما نیست

با صرف نظر از این موضوع که چاپ عکس به ‌تنهایی کافی است یا چاپ عکس روی شاسی یا چاپ آنلاین تخته شاسی بهتر است، در این مطلب به شما توضیح خواهیم داد که چرا باید عکس‌های خود را چاپ کنیم.

کاغذ، راهی برای حفظ یک عکس که شاید دیجیتال نباشد اما دوام بیشتری دارد. اهمیتی ندارد که عکاسی از نوع آنالوگ یا دیجیتال باشد آنچه اهمیت دارد پیدا کردن راهی مطمئن برای حفظ و نگه‌داری عکس‌هاست یا بهتر جای عکس بگوییم خاطراتمان.

یک عکاس آنالوگ خوب می‌داند که پروسه تولید عکس وی برای کامل شدن نیازمند چاپ عکس روی کاغذ می‌باشد، گویی تا پیش از آمدن عکس وی روی کاغذ کار ناتمام به نظر می‌رسد.

حال آن فردی که عکاسی دیجیتال را به آنالوگ ترجیح می‌دهد ریسک پاک شدن عکس‌هایش از روی کارت حافظه همیشه با اوست و یا اگر عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند شاید عکس‌هایش به دست فراموشی سپرده شوند.

چاپ کردن عکس‌ها امکان نگه‌داری مطمئن و آسان عکس‌ها را برای ما فراهم می‌سازد. شاید در ذهنتان به این موضوع بیندیشید که کاغذ نیز در معرض آسیب‌های زیادی می‌باشد، ممکن است پاره شود یا بسوزد اما آنچه که مبرهن می‌باشد این است که کاغذ بسیار کمتر از یک هارد دیسک و یا کامپیوتر در معرض آسیب می‌باشد و دوام آن بیش از این‌ها است.

در طول سالیان فرمت‌های عکس دیجیتال و یا ابزارهای نگه‌داری دیجیتال یک عکس دست‌خوش تغییرات زیادی است. برای اطمینان خاطر از دسترس بودن عکس‌ها بایستی همواره به‌روز بود در غیر این صورت کار مشکل می‌شود. دور نیست زمانی که از فلاپی‌ها، هارد دیسک‌های بسیار حجیم، CD یا DVD برای نگه‌داری عکس‌ها استفاده می‌شد و این روزها به‌تدریج این ابزارها منسوخ و به دست فراموشی سپرده‌ شده‌اند.

نکته دیگر در رابطه با این‌گونه نگهداری‌ها برق است. بله برق، بدون وجود برق آن کامپیوتر یا موبایل یا تبلت به جعبه‌ای بی‌خاصیت تبدیل خواهند شد. این در حالی است که عکس‌های چاپ‌شده روی کاغذ هرلحظه در اختیار شماست و می‌توانید از نگاه کردن به آن لذت ببرید. می‌توانید مطمئن باشد که سال‌های سال عکس‌های شما با همان کیفیت روز اول روی کاغذ در اختیار شماست و در جعبه‌های دیجیتال که کلید آن‌های را سال‌ها است گم‌کرده‌اید از دسترس شما دور نشده است.

چاپ کردن عکس‌ها روش تأثیرگذارتر برای به اشتراک گذاشتن لحظات شما می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران