عسل باوی بهترین تاتو کار , میکروبلید , میکاپ آرتیست در اهواز – پادادشهر

در خوزستان ، اهواز

معرفی عسل باوی بهترین تاتو کار , میکروبلید , میکاپ آرتیست در اهواز – پادادشهر

🔴 عسل باوی

🔹 عسل باوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تاتو , میکروبلید , میکاپ در اهواز – پادادشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی عسل باوی :

✅ باسلام بنده خانم عسل باوی هستم تاتو کار حرفه ای با سابقه ۷ سال کار تاتو و تاتوی بدن و تاتوی صورت میکرو بلیدینگ و هاشور ابرو و شیدینگ ابرو شیدینگ لب و خط لب و روژ لب و خط چشم و ریمو کردن تاتو با مواد گیاهی و بهترین میکاپ لایت و شنیون خطی و جدید روز .میکاپ کار حرفه ای با بهترین برند و بهترین مارک و با زاویه سازی و کوچیک کردن بینی و با بهترین ترکیب سایه روز می باشد.ژل و بوتاکس با بهترین برند ها.

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تاتو  چیست؟

تاتو وارد کردن ماده رنگی داخلی پوست است. پوست شامل اپیدرم، درم و هیپودرم یا بافت چربی است، اما قسمت اپیدرم پوست مدام در حال بازسازی و ریزش است، پس اگر رنگ به این ناحیه برخورد کند، موقت است و بعد از چند روز محو می شود، ولی ناحیه درم همان ناحیه ای است که برای ماندگاری رنگ روی پوست، رنگ باید وارد آن شود.

هنگامی که رنگ وارد این ناحیه می شود، سلول هایی به نام «فیبروبلاست» با مواد جدیدی که وارد بدن می شود، مبارزه می کنند. گرچه تاتوی درم دائمی است، ولی به مرور فیبروبلاست ها آنقدر به رنگ حمله می کنند تا کمرنگ شود. به همین دلیل تاتو به تجدید نیاز دارد.

تاتو یا خالکوبی در واقع کشیدن نقش و نگار هایی بر روی بدن است که ممکن است به دلیل زیبایی و یا موارد متفرقه ای باشد. امروزه تاتو صورت به عنوان یک روش زیبایی کاربرد دارد که باعث فرم دادن به اجزای صورت همچون ابرو، لب و … می شود و همچنین نواقص را می پوشاند.

در انواع تاتوی صورت و بدن رنگدانه هایی به کمک سوزن به زیر پوست تزریق می شوند. این دسته از خالکوبی ها می توانند تا مدت ها بر روی بدن باقی بمانند. آرایش دائم ابرو شامل تمامی زیر مجموعه های تاتو ابرو می شود که با دستگاه های متفاوت انجام می شود. آرایش دائم چشم که محبوب خانوم های شاغل و کسانی است که وقت کافی برای آرایش ندارند. در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم.

انواع تاتو صورت
امروزه انجام تتو برای انجام آرایش دائمی یک گزینه معمولی به شمار می آید اما تاتو بر روی صورت به دلیل ماندگاری طرح در دراز مدت یک روش جدید است که دارای علاقه مندان بسیاری نیز می باشد. تاتو صورت به وسیله دستگاه های همچون گان، دوگان و پن انجام می شود.

معمولا تاتو بدن و صورت برای پوشاندن جای زخم، بریدگی و … استفاده می شود. تاتوی های صورت و بدن با توجه به اینکه در معرض نور خورشید قرار می گیرند عموما دارای ماندگاری کمتری هستند و به صورت دوره ای نیاز به ترمیم خواهند داشت.

انواع تتو لب:
میکروبلیدینگ لب
میکروپگمنتیشن لب
در میکروبلیدینگ تلاش می شود تا به کمک سوزن های خالکوبی، رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست لب تزریق شوند که با این کار لب ها پررنگ تر به نظر می آیند. این روش ماندگار زیادی ندارد و هر ۵ الی ۶ ماه نیاز به ترمیم خواهد داشت.

میکروبلیدینگ لب
در تکنیک میکروبلیدینگ، رنگ ها به عمق بیشتر پوست نفوذ می نمایند و طبیعتا ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت. معمولا این روش در حدود ۲ تا ۵ سال نیز با توجه به نوع پوست، آب و هوا و .. می تواند باقی بماند. اما در تتوی خط لب، تلاش می شود تا بر روی خط بیرونی لب، خط لب باریکی به عنوان یک آرایش دائمی کشیده شود که علاوه بر پوشاندن نواقص چهره و فرم دهی به لب ها باعث بزرگتر نشان دادن لب ها نیز گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران