امین تاتو – بهترین مرکز آموزش و انجام خدمات تاتو به صورت حرفه ای در تهران – تهرانپارس

در تهران ، تهران

معرفی امین تاتو – بهترین مرکز آموزش و انجام خدمات تاتو به صورت حرفه ای در تهران – تهرانپارس

🔴 مجموعه امین تاتو

🔹 مجموعه امین تاتو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و انجام خدمات تاتو به صورت حرفه ای در تهران – تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه امین تاتو :

✅ آموزش تاتو به صورت حرفه ای

✅ انجام هرگونه خدمات تاتو به صورت حرفه ای

و…

 

🔸 شماره تماس  09129643110

 

تاتو چیست؟

تعریف تاتو
تاتو به معنی ایجاد کردن نقوش یا تصاویر رنگین بر روی پوست است که از بین نمی رود و به وسیله مواد رنگ دانه دار در زیر پوست ایجاد می شود . ایجاد نقوش به وسیله مجروح کردن پوست و به وسیله داغ گذاری از گذشته و بین ملت ها و اقوام مختلف رایج بوده است . در حقیقت خالکوبی یک شکل از آرایش دائمی بدن است که به واسطه سوزن ، جوهر به زیر پوست در محل طراحی انتقال می یابد . با حرکت دادن یک سوزن ، معمولاً هدایت الکتریکی بر روی پوست ، یک نقاشی در غشای زیر پوست ایجاد می شود . این فرآیند ، تاتو نامیده می شود . تتو ظاهراً جنبه تزیینی دارد و احتمالاً انسان پیش از استفاده از لباس برای تزیین بدن خود به آن متوسل شده است . تاتو در بسياری از كشورها و فرهنگ ها رایج است . و سابقه آن بـه بـيش از 8000 سـال قبـل بر می گردد . بـه خصوص از حـدود 50 سـال قبـل در جوامـع شرقی متداول تر شده است .

انواع تاتو بدن

انواع تاتو : تاتو انواع و مدل های مختلفی و كاربردهاي متنوع و فراوانی دارد. مي توان از يك دید تاتو بدن را تنها روشي براي تزيين بدن ، مطرح کردن وابستگي شخص به گروها يا عقيده اي خاص نسبت داد ، تنوع طلبي و آرايش دائمي و… دانست؛ تاتو انواع مدل های مختفی دارند مانند : تاتو بدن کوچک – تاتو بدن نوشته – تاتو بدن سه بعدی – تاتو بدن ساده

اما از دید ديگر مي توان تاتو (تتو) را روشی براي پوشاندن و یا دیده نشدن و از بين بردن نقاط ضعف بدن در قسمت های مختلف مانند نقص های مادرزادي زمان به دنیا آمدن دانست. اگر چه در ايران تاتو كردن نیز این روش مرسوم است ، حتي از نگاه يك روش درماني باز هم توسط پزشكان انجام نشده و يا بسيار به ندرت انجام مي شود، اما نمي توان منكر فوايد درماني تاتو براي افراد نيازمند شد. تاتو باید توسط افرادی حرفه ای و متخصص انجام شود . طرح را با بهترین کیفیت اجرا کند و از دستگاه و رنگ های بیسار با کیفیتی استفاده کند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران