مرکز خدمات کاشت و ترمیم ناخن در تهران – صادقیه

در تهران ، تهران

معرفی مرکز خدمات کاشت و ترمیم ناخن در تهران – صادقیه

🔴 آناهیتا محمدی

🔹 آناهیتا محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات کاشت و ترمیم ناخن در تهران – صادقیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آناهیتا محمدی :

✅ انجام خدمات تخصصی کاشت ناخن

✅ با استفاده از بهترین مواد خارجی

✅ کاشت

✅ ترمیم

✅ لمینت

✅ ژلیش ناخن طبیعی

✅ پدیکور

✅ مانیکور

💥۵۵درصد تخفیف کاشت ترمیم پدیکور لمینت💥

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۰۰۶۶۵۴۸

🔸 آدرس  تهران – صادقیه،پشت بیمارستان ابن سینا ساختمان سبحان

ترمیم ناخن چیست؟

فاکتورهای زیر در زمان ترمیم ناخن موثر است:
سرعت رشد ناخن (که در افراد مختلف متفاوت است)
روش و نوع کاشت
مرغوبیت مواد مصرفی در کاشت نظیر پودرها و لیکوئیدهای برند و باکیفیت
مهارت ناخن‌کار؛ (کاشت‌هایی که توسط ناخن‌کار بی‌تجربه و با مواد نامرغوب اجرا می‌شود) که در این مواقع علاوه بر اینکه سررسید زمان ترمیم کوتاه‌تر می‌شود، ترمیم آن نیز زمان‌بر تر، سخت‌تر و پرهزینه‌تر خواهد بود.
بلندی و حالت ناخن (بدیهی است ناخن‌های بلند و نوک‌تیز در معرض آسیب‌های بیشتری هستند)
میزان فعالیت‌های روزانه به‌گونه‌ای که ناخن در معرض آب، مواد شوینده، ضربه، و… قرار داشته باشد.
استفاده از روش ‌های زیبایی ناخن روز به روز رایج ‌تر می ‌شوند، اما آیا استفاده‌ کنندگان از خطرات این روش‌ ها هم باخبرند؟ فصل سرما، رفته رفته تمام می ‌شود و دستکش‌ ها به کمدها بر می‌ گردند.

رونق جشن ‌ها و میهمانی ‌ها هم بیشتر می ‌شود و خانم‌ها با استفاده از روش های مختلف که روز به روز به تعداد آن ها افزوده می ‌شود، درصدد زیباتر کردن ظاهر دست‌ هایشان برمی‌آیند، غافل از این که این زیبایی گاهی به قیمت از بین رفتن سلامت ناخن‌ ها تمام شده و در برخی موارد اختلالات جبران ناپذیری را به وجود می ‌آورد.

آموزش ترمیم ناخن به روش پودر

در زمان ترمیم ناخن با رشد ناخن طبیعی، فاصله ای بین مواد و صدف ناخن طبیعی (ریشه ناخن) ایجاد می شود و به مرور زمان مواد با رشد ناخن بالا و بالاتر می آید و این فاصله به وجود آمده را دوباره باید مواد گذاری کنیم، که کاشت ادامه یابد.

زمان ترمیم جهانی، بعد از گذشت 21 روز می باشد. این نوع کاشت ناخن، کاشتی است بادوام، بدون شکستگی و هواگرفتگی،ظریف، بادوام و زیبا

مراحل ترمیم ناخن

قد ناخن به اندازه مورد علاقه کوتاه می شود. و فرم دلخواه (صاف-گرد- نیم گرد- تیز) داده می شود و سپس آن قسمت از ناخن را که در آمده سوهان کشی می کنیم تا کاملاًٌ صاف شود و خطوط را از بین می بریم. بعد از این کار ده انگشت را ضد قارچ زده و پرایمر را می زنیم و مواد گذاری را آغاز می کنیم و بعد از مواد گذاشتن ده انگشت، سوهان کشی بعد از مواد را آغاز می کنیم، کاملاً فرمی زیبا و دلخواه مشتری به ناخن می دهیم. در پایان کار بافر و پولیش می کشیم و زیر ناخن ها را با سوهان برقی تمیز می کنیم و بعد دست ها را شسته و لاک یا طراحی می کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران