انجام سقف کاذب در لردگان

در چهارمحال و بختیاری ، لردگان

معرفی انجام سقف کاذب در لردگان

🔴 هادی جلیل پیران

🔹 هادی جلیل پیران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام سقف کاذب در لردگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هادی جلیل پیران :

✅ نمایندگی سقف کاذب ،کناف ،تایل ،قرنیز

✅ دیوار پوش های ضد ضربه

✅ طرح های سی ان سی طرح های آسمان مجازی

✅ کف پوش ساختمان و اداری ،بین کابینت های آشپز خانه

✅ انواع قرنیز ،تایل های آینه ای

و…

 

🔸 شماره تماس 09136049930

🔸 آدرس لردگان – روبه روی ترمینال

 

انواع سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب رابیتس

سقف رابیتس یکی از رایج ترین انواع سقف کاذب است. رابیتس نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه است که توسط سیم آرماتوربندی به شبکه فرعی وصل می گردد. رابیتس در دو نوع برجسته و مسطح ساخته می شود که نوع برجسته آن برای دهانه های بزرگ و نوع مسطح آن برای دهانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

سازه سقف رابیتس متشکل از نبشی، میلگرد و لایه رویه (ورق های مشبک گالوانیزه) است. از مزایای این نوع سقف می توان به دسترسی آسان به مصالح، طرح پذیری متنوع و سرعت اجرای مناسب آن اشاره نمود. این سقف علاوه بر مزایای نام برده شده دارای معایبی نظیر مصرف زیاد گچ، وزن زیاد، سرعت اجرای پایین و محدودیت آب و هوایی هنگام گچ کاری می باشد.

سقف کاذب کناف

کناف سقف در اکثر ساختمان های امروزی به چشم می خورد و به صورت پنل های گچی مسطح به سقف اصلی نصب می شود. این سقف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک اجرا می گردد. سقف کاذب کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل های گچی روکش دار بر روی آن نصب می گردد.

اما سقف کاذب کناف مشبک از سازه های سپری و تایل های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می شوند. این سقف وزن بسیار سبکی دارد و قیمت آن نیز ارزان می باشد. علاوه بر آن این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است. سقف کناف در دو نوع دکوراتیو و ساده طراحی و اجرا می گردد.

سقف کاذب با پنل های از پیش ساخته گچی

جنس این سقف از آلومینیوم است و قطعات از پیش آماده گچی درون آن قرار می گیرند. امکان ایجاد طرح های گوناگون و تعویض قطعات سقف کاذب با پنل های از پیش ساخته گچی وجود دارد و می توان آن را با پرداخت کم رنگ آمیزی کرد. این سقف از مقاومت بالایی در برابر حریق برخوردار است و با محیط زیست سازگاری دارد. علاوه بر آن ایمنی آن در برابر زلزله بالا است و اجرای آن نیز به سرعت و به آسانی صورت می گیرد.

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم نوعی سقف تزئینی محسوب می شود و جنس آن از آلومینیوم یا آلیاژ است. گریلیوم به سقف باز معروف است و آنچه که بعد از نصب سقف دیده می شود حفره های مربعی شکلی است که در مجاور یکدیگر نصب شده اند.

سقف گریلیوم را می توان به تنهایی و یا ترکیب با دیگر سقف های کاذب اجرا نمود. از مزایای سقف گریلیوم این است که می توان در پشت آن کانال و دریچه کار کرد، زیرا هیچ چیز جز چراغ از آن دیده نمی شود. نصب این سقف کاذب مانند سایر سقف ها توسط آویز و با استفاده از زنجیر یا سیم مفتول انجام می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران