خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا مو در فردیس کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا مو در فردیس کرج

🔴 زهره صادق دقیقی

🔹 زهره صادق دقیقی یکی از فعالان در زمینه خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا مو در فردیس کرج می باشد .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زهره صادق دقیقی :

✅ کراتین مو

✅ بوتاکس

✅ خاویارتراپی

✅ پروتین تراپی

و…

 

🔸 شماره تماس  09195051620

🔸 آدرس  کرج ..فردیس

فواید کراتین مو چیست؟

1. مناسب برای انواع مو
کراتینه برای هر نوع مو با هر جنسی امکان پذیر است. مزایای کراتینه مو برای انواع مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و محدودیتی ندارد. فرقی نمی‌کند که موهای شما مجعد باشد یا فر، صاف باشد یا حالت‌دار و یا حتی رنگ شده باشد، در هر صورت می توانید این روش را انجام داده و از مزایای کراتینه مو بهره‌مند شوید. اما اینکه گذشته از مزایای کراتینه مو آیا کراتین مو ضرر دارد یا نه، پرسشی است که در بخش بعد پاسخ آن را می‌دهیم.

2. حالت‌ دهی آسان؛ دیگر مزایا کراتینه مو
یکی از مزایای کراتینه مو این است که حالت دهی به آن ها خیلی راحت تر می ‌شود. همچنین لازم نیست برای اینکه به موهای خود حالت بدهید، حرارت وسیله‌های مربوطه مثل سشوار را بیشتر کنید یا از محصولات مختلف استفاده کنید. همین یکی دیگر از مزایای کراتینه مو است که باعث می شود موهای شما در معرض آسیب کمتری در برابر حرارت و مواد شیمیایی قرار ‌بگیرد.

3. مزایای کراتین مو مردانه
ممکن است بسیاری افراد، چه آقا و چه خانم، از وزی، فری و خشکی موهای خود راضی نباشند. امروزه روش‌های صافی مو (مانند کراتینه مو) دیگر فقط برای خانم‌ ها به کار برده نمی شود. در واقع کراتینه مو مردانه در حال حاضر در بسیاری از مراکز زیبایی و پیرایشگاه ها انجام می ‌شود. آقایان، به ویژه آن‌هایی که عاشق مو‌های بلند هستند، برای اینکه مو‌هایشان شاداب‌ تر و نرم ‌تر شود می توانند با مراجعه به یک سالن آرایشی از مزایای کراتینه مو بهره مند شوند. اما فراموش نکنید که حتما یک متخصص زیبایی آموزش دیده باید این کار را انجام دهد؛ وگرنه به جای مزایای کراتینه مو عوارض کراتینه مو برای مردان گریبانگیر شما هم خواهد شد. عوارض کراتینه مو مردانه را در بخش بعد خواهید خواند.

4. تاثیرگذاری فوق‌العاده؛ دیگر خواص کراتین مو
مهم نیست موهای شما چقدر فر و وز باشد کراتینه مو تاثیر فوق العاده خود را روی موهای شما می گذارد. در نتیجه مزایای کراتینه مو موهایی نرم و صاف خواهید داشت و ظاهر جدیدتان تا سه ماه ماندگار است. بعد از این مدت، موهای شما به حالت اولیه برمی‌گردد.

5. مراقبت های کمتر
یکی دیگر از مزایای کراتینه مو این است که شما در این روش نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر، مراقبت‌های کمتری نیاز دارید. با کراتینه مو ها دیگر نیازی به استفاده از محصولاتی چون اسپری مو، موس و کرم های تقویت کننده نیست. این روش کراتینِ از بین رفته موها را تامین کرده و نتایج خوبی می دهد.

6. بهبود کیفیت ساختار مو
دیگر مزایای کراتینه مو این است که حفره‌های ساقه مو را با کراتین پر می کند و موهای شما، دارای ساختار و بافتی نرم ‌تر و براق ‌تر می شوند. در نتیجه، میزان وز شدن مو کاهش می یابد.

7. خواص کراتینه مو با درمان موخوره
بعضی از متخصصان مو ادعا دارند که یکی از فواید کراتین مو برای موخوره است و پس از 2 یا 3 بار انجام این روش موخوره های شما از بین می رود! البته هنوز این ادعای مزایای کراتینه مو به صورت علمی ثابت نشده و حتی در بخش عوارض کراتین مو چیست عکس این قضیه را خواهید خواند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران