بهترین مرکز انجام عملیات عمرانی و حمل و نقل ساختمانی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام عملیات عمرانی و حمل و نقل ساختمانی در تهران

🔴 محمد سیاهوشی

🔹 محمد سیاهوشی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام عملیات عمرانی و حمل و نقل ساختمانی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد سیاهوشی :

✅ مجری عملیات های عمرانی و پروژه های درحال ساخت

✅ ارائه کلیه خدمات خاک برداری و گودبردای ساختمان

✅ بارگیری و حمل نخاله های ساختمان سازی

✅ توزیع مصالح ساخت و ساز

و…

 

🔸 شماره تماس  09124707173

🔸 آدرس  استان تهران، تهرانپارس میدان رهبر خیابان زاهدی کوچه مطهری پلاک 68

 

فرآیند خاک برداری چگونه انجام می شود؟

خاک برداری، چندین کاربرد مهم ازجمله در اکتشاف، احیای محیط زیست، معدن و ساخت وساز دارد که از این میان، ساخت وساز یکی از متداول ترین کاربردهای خاک برداری است. خاک برداری در ساخت وسازها، معمولا برای ایجاد پایه یا زیربنای ساختمان، حفر آب انبار و جاده سازی استفاده می شود.

برخی از فرآیندهای مختلف مورداستفاده در خاک برداری شامل گودبرداری، حفاری، لایروبی و توسعه زمین می باشند که هر یک از این فرآیندها، برای درست انجام شدن به تکنیک ها، ابزارها و ماشین آلات منحصربه فرد خود نیاز دارند. فرآیندهای مورداستفاده، بستگی به ساختار حاصل از فرآیند ساخت دارند.

فرآیند خاک برداری چگونه انجام می شود؟
قبل از شروع فرآیند خاک برداری، محل ساخت باید با دقت موردبررسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که زیستگاه طبیعی و آثار باستانی اطراف آن در طول خاک برداری آسیب نمی بینند. در مرحله بعد، نقشه هایی برای اندازه و عمق خاک برداری طراحی می شود که شرکت حفاری طبق آن نقشه ها، به طور مشخص مرزهای محل حفاری را مشخص می کند. پس از اتمام این دو مرحله مهم، کار خاک برداری می تواند آغاز شود.

کل فرایند خاک برداری شامل موارد زیر است:

تعیین گوشه ها در نقشه برداری
بررسی شیب و سطح زمین
حفاری تا عمق تأییدشده
دیواره کشی خاک اطراف
تراز کردن سطح
ساخت چاه های آبکشی و سنگرهای به هم پیوسته
ساختن مرزهای ساختمان
ساختن خاک ریزهای محافظ و زهکشی
چگونه یک شرکت خاک برداری مناسب انتخاب کنیم؟
خاک برداری های ساختمانی، به تجربه، مهارت و توجه دقیق به جزئیات نیاز دارند؛ زیرا این کار با سازه های بزرگ سروکار دارد و پایه و اساس کل پروژه را می سازد. پیمانکاران صنایع سنگین، از تکنیک های پیشرفته، ابزارها و ماشین آلات سنگین استفاده می کنند تا مطمئن شوند کار به درستی انجام شده است. استخدام چنین پیمانکاری برای انجام پروژه های بزرگ حفاری بهترین نتیجه را خواهد داد.

امکانات اضطراری در خاک برداری
هنگام برنامه ریزی برای خاک برداری، شرایط خاصی که ممکن است نیاز به امکانات اضطراری داشته باشند، نیز باید لحاظ شوند. تجهیزات لازم در صورت مواجهه با خطرات احتمالی، شامل پمپ ها، نردبان ها، مواد تقویت کننده اضافی، لوازم تنفسی و لباس مخصوص کار می باشند.

ایمنی در حین خاک برداری
در هنگام خاک برداری از نور کافی (در اوقات تاریک سال از چراغ) استفاده کنید. توجه به باران، برف، یخبندان، ذوب و تاریکی، از موارد مهم ایمنی در حین کار حفاری محسوب می شود.

رگه های ماسه ای، لایه های آب خیز و گودبرداری های قبلی با خاک ریزهای ناایمن، ازجمله مواردی هستند که خطر سقوط را در هنگام کار افزایش می دهند. به عنوان مثال باید توجه ویژه ای به ماسه، باتلاق، مرداب، رگ های آب یا فراز آب در حفاری داشته باشید.

همچنین به ساختم آن ها، بناها، لوله ها و درختان نزدیک محل ساخت توجه کنید.

شما همچنین باید به عواملی مانند ترافیک سنگین که شامل اتوبوس ها و کامیون ها، یا شمع کوبی و زبره پاشی که ممکن است بر پایداری خاک تأثیر بگذارند، توجه داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران