گچکاری و گچبری در کرج و تهران

در البرز ، کرج

معرفی گچکاری و گچبری در کرج و تهران

🔴 فریدون سلیمانی

🔹 فریدون سلیمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه گچکاری و گچبری در کرج و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فریدون سلیمانی :

✅ انجام صفر تا صد کلیه کارهای گچکاری و غیره

✅ ارائه بهترین کیفیت و بهترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس کرج وتهران

 

تفاوت گچبری و گچکاری در چیست؟

با وجود اینکه متریال اصلی گچکاری و گچبری، گچ می باشد اما هنگام ترکیب و ساخت مواد تفاوتی وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد.
نوع متریال مصرفی هنگام ساخت ملات

هنگام ساخت ملات در گچکاری ساختمان از ماده آهکی و سیمان به دلیل بالا بردن هر چه بیشتر استحکام در برابر آب، باران، صوت، نم و … استفاده می شود زیرا کاربرد گچکاری هم در فضای داخلی ساختمان و هم فضای خارجی ساختمان می باشد. گاهی برای مستحکم تر کردن این ملات از موادی همچون موم، خاک آجر ،کراتین و… استفاده می شود.

هنگام ساخت ملات در گچبری از گچ سفید استفاده می شود زیرا بافت نرم تری داری و پس از دو تا سه روز خشک خواهد شد که می توانید سپس اقدام به نقاشی ساختمان کنید و به دلیل اینکه این ماده در برابر آب و رطوبت استحکام نسبتا کمتری دارد از آن در داخل ساختمان استفاده می کنند.

مکان مورد استفاده از گچبری و گچکاری

از دیگر تفاوت گچکاری و گچبری می توان به مکان مورد استفاده آن ها اشاره نمود. به طور کلی از گچکاری به دلیل استحکام بیشتر در نمای خارجی ساختمان و پس از اتمام سیمان کاری استفاده می شود همچنین پس از دیوار چینی برای زیر سازی نمای داخلی ساختمان از گچ کاری نیز استفاده می گردد که تنها جنبه سفید کردن خانه را دارد و نمای داخلی خانه را برای هرگونه گچبری، گچبری پیش ساخته، نقاشی ساختمان و همچنین کاغذ دیواری آماده می سازد.

همچنین از گچبری برای نمای داخلی ساختمان استفاده می گردد البته لازم به ذکر می باشد که گچبری در نمای خارجی ساختمان نیز قابل اجرا می باشد که برای این کار می بایست آهک را به ملات اضافه نمود تا در برابر آسیب هایی نظیر باران، نماشویی ساختمان، صوت و … مقاوم باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری در صنعت ساختمان سازی می توانید از گچبری پیش ساخته این صنعت بهره مند شوید که نمایی بسیار شیک و فوق العاده به فضای داخلی منزل شما خواهند بخشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران