انجام خدمات اکستنشن مژه و تاتو بدن و صورت و هاشور ابرو در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی مرکز انجام خدمات اکستنشن مژه و تاتو بدن و صورت و هاشور ابرو در رشت

🔴 آکادمی پروانک

🔹 آکادمی پروانک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات اکستنشن مژه و تاتو بدن و صورت و هاشور ابرو در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آکادمی پروانک :

✅ ارائه خدمات تاتو بدن و صورت

✅ ترمیم رژ لب ، ابرو ، خط چشم

✅ اجرای تمامی طرحهای بدن به بهترین صورت ممکن

✅ تاتو ابرو ، قاب ابرو ، سایه ابرو ، میکروبلیدینگ و هاشور

✅ اجرای طرح تاتو روی بدن ..با نازلترین قیمت

✅ انجام تخصصی خدمات اکستنشن مژه و لیفت و لمینت مژه و ابرو

✅ تخفیف فوق العاده برای تمامی خدمات

✅ با بهترین متریال با متد و روشهای جدید ، کاملا اصولی و بدون آسیب رساندن به بدن

✅ ترمیم های مشتریان عزیز هم با تخفیف ویژه انجام خواهد شد

✅ اکستنشن مژه با روش تار ب تار کلاسیک اسپایکی والیوم مگاوالیوم….با ماندگاری یک ماهه…با نازلترین قیمت…شروع قیمت از ۱۲۰ هزار تومان 🥰

✅ لطفا برای رزرو نوبت تماس بگیرید یا پیام بدهید

💥با معرفی ما به سه نفر میتونید یک پارت رایگان به انتخاب خودتون در اکادمی پروانک هدیه بگیرید 💥

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۰۳۱۳۹۵۰۴

🔸 آدرس  رشت سالن گلسار خ ۱۳۷

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه یکی از راهکار‌هایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم‌ها قرار گرفته تا مشکل کم پشت بودن مژه‌های خود را حل کنند و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند. در این روش اکستنشن‌ها تک تک به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌ها را بهبود بخشد. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند.

دانستنی‌هایی در مورد کاشت و اکستنشن مژه
عمر مفید اکستنشن مژه حدود یک ماه است و با ریزش هر مژه طبیعی، معمولا اکستنشن آن هم می‌افتد.
تعداد مژه‌ای که برای هر فرد انتخاب می‌شود، بستگی به تعداد مژه‌های خود فرد دارد. به دلیل اینکه مژه‌های مصنوعی روی مژه‌های طبیعی کار می‌شوند اگر فردی تعداد مژه‌های طبیعی خودش کم باشد تعداد کمی مژه می‌تواند بکارد.
بلندی مژه مصنوعی حداکثر باید ۲ برابر بلندی مژه طبیعی باشد. بیش از این مقدار به‌خصوص اگر مژه‌های طبیعی ضعیفی دارید، می‌تواند باعث ریزش مژه شود.
اگر شخصی بداند پوست حساسی دارد و ممکن است بعد از کاشت دچار حساسیت شود، بهتر است ابتدا دو عدد مژه بکارد و بعد از گذشت چند روز اگر دچار حساسیت شد آن‌ها را بردارد و دیگر کاشت مژه انجام ندهد.
بعد از کاشت باید خیلی مراقب مژه‌ها باشید. بهتر است چشم‌های خود را نمالید و با قدرت آن‌ها را نخارانید. بهتر است وارد سونای بخار نشوید، وقتی حمام می‌کنید باید مراقب باشید فشار آب به صورت مستقیم به چشم‌هایتان نخورد.
اگر مژه‌های شما به اندازه کافی بلند و پرپشت است، بی‌دلیل به دنبال اکستنشن مژه نروید و به استفاده از مژه‌های مصنوعی در مهمانی‌ها اکتفا کنید. اکستنشن مژه فقط به افرادی پیشنهاد می‌شود که طول مژه آن‌ها کمتر از ۳ میلی‌متر است.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی
مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد، اما هنگامی که شما اکستنشن برای مژه انجام می‌دهید، به سادگی مشخص نمی‌شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد. علاوه بر این نتیجه‌ای که شما با اکستنشن مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر است و مدت طولانی تری بر مژه‌های شما بدون تغییر باقی می‌ماند.

آیا اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی آسیب می‌رساند؟

شاید این را به مراتب شنیده باشید که مژه مصنوعی به مژه‌های طبیعی آسیب می‌رساند، اما این تنها در صورتی صحت دارد که نکات ضروری برای چسباندن آن رعایت نشود.

در واقع، اگر این کار به درستی صورت گیرد، هیچ آسیبی برای مژه هایتان نخواهد داشت. به تنها چیزی که باید بدان توجه کنید آلرژی است که ممکن است به چسب آن داشته باشید؛ بنابراین اگر هنگام چسباندن مژه احساس سوزش یا درد کردید، حتما آرایشگرتان را در جریان بگذارید.

یادتان باشد که این کار هیچ دردی ندارد، بنابراین اگر در هر کدام از مراحل آن احساس درد یا سوزش کردید، حتما اشتباهی در کار است. قبل از شروع کار هم از چسبی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید. این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران