مجموعه پذیرایی گندم زار طلایی – بهترین سالن عقد ، عروسی و سفره خانه در شهریار

در تهران ، شهریار

معرفی مجموعه پذیرایی گندم زار طلایی – بهترین سالن عقد ، عروسی و سفره خانه در شهریار

🔴 مجموعه پذیرایی گندم زار طلایی

🔹 مجموعه پذیرایی گندم زار طلایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات سالن عقد ، عروسی و سفره خانه در شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مجموعه پذیرایی گندم زار طلایی پایتخت ، 6 سالن مجزا و زیبا شامل سالن های عروسی ، سالن مراسم غیرعروسی و دورهمی‌ها سالن عقد و تولد ، سفره خانه سنتی و روف گاردن با چشم اندازهای زیبا در محیطی دنج و دلنشین آماده میزبانی مشتریان محترم می باشد بالاترین کیفیت نازلترین قیمت

 

🔸 با مدیریت  علی شیری

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

ویژگی های تالار عروسی خوب چیست؟

مکان تالار پذیرایی
مهم ترین ویژگی که در هنگام انتخاب تالار پذیرایی باید به آن توجه کنید مکان و آدرس تالار یا باغ تالار محل برگزاری عروسی است. مکان تالار پذیرایی باید به گونه ای باشد که چندان از مرکز شهر دور نباشد و دسترسی به آن برای همه میهمانان و خانواده عروس و داماد راحت باشد. آدرس تالار برای همه به سادگی پیدا شود و مسیر آن شلوغ نبوده و خارج از محدوده ترافیک شهری باشد. هر چقدر میهمانان بتوانند آسان تر به تالار پذیرایی بروند، آنها از مراسم بیشتر لذت برده و زمان زیادی را صرف رفت و برگشت به تالار پذیرایی نخواهند کرد. از طرفی زمان رزرو هر تالار پذیرایی محدود است و باید زمان را حتما به گونه ای برای رفت و برگشت تنظیم کرد، که زمان زیادی برای لذت در تالار باقی بماند.

بنابراین یک تالار پذیرایی خوب برای شما، تالاری‌ است که در یک مکان بسیار نزدیک و در دسترس برای میهمانان شما قرار گرفته و ترافیک و شلوغی مانع از رسیدن میهمانان به آنجا نمی شود.

ابعاد تالار پذیرایی
باید با توجه به تعداد میهمانان خود، تعیین کنید که چه تالار پذیرایی برای شما بهترین گزینه است. اگر تعداد میمهمانان شما کم باشد، انتخاب یک تالار پذیرایی با ابعاد بزرگ نمی تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در اینصورت مراسم عروسی شما خلوت و بسیار کسل کننده بنظر می رسد. بنابراین سعی کنید با توجه به تعداد میهمانان خود تعیین کنید که کدام تالار پذیرایی برای شما مناسب تر است.

ظرفیت تالار پذیرایی
بجز ابعاد تالار پذیرایی ظرفیت تالار هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید تعیین کنید با توجه به تعداد میهمانانتان یک تالار پذیرایی کوچک با ظرفیت 200 نفر برای شما مناسب تر است یا یک تالار پذیرایی 1000 نفره و بزرگ؟ قطعا یک تالار بزرگ خوب برای شما، تالاریست که متناسب با تعداد میهمانان شما باشد.

نورپردازی سالن
تالارهای پذیرایی باید دارای نورپردازی بسیار مناسب باشند تا شما بتوانید در زمان رقص میهمانان، رقص عروس و داماد، پذیرایی و همینطور زمان فیلمبرداری از مراسم دچار مشگل نشوید. سالنی که بتوان میزبان نور آن را تنظیم کرد. سالن های تاریک گزینه مناسبی برای انتخاب شما نخواهند بود. حتما دستگاههای نورپردازی سالن را از قبل تست نمایید تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.

سالن غذاخوری تالار
سالن غذاخوری تالار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تمیز بودن سالن غذاخوری، داشتن میز و صندلی های تمیز و سالم، ظرفیت سالن غذاخوری از جمله نکاتی است که حتما باید در حین انتخاب سالن به آن توجه نمایید. یک تالار پذیرایی خوب، سالن غذاخوری تمیز با دکوراسیون بسیار زیبا، گل آرایی میزها، رومیزیهای بسیار زیبا، میز و صندلی های جدا از هم و راحت برای نشستن میهمانان است.

دکوراسیون تالار
فضای داخلی تالار باید دارای یک دکوراسیون عالی و مرتب باشد تا هم برای برگزاری مراسم و در حین فیلم‌برداری منظم و زیبا بنظر برسد و هم میهمانان از بودن در تالار احساس خوبی داشته باشند. نظم و چیشن میز و صندلی ها، طراحی و دکور محل نشیمن عروس و داماد، طراحی سفره عقد و همه این موارد بر احساس میهمانان از بودن در تالار تاثیر دارند. بنابراین یک تالار پذیرایی خوب دارای دکوراسیون منظم و مهمان پسند است که حس خوبی را منتقل می نماید.

تهویه مناسب تالار
یکی از مهم ترین نکات یک تالار پذیرایی داشتن تهویه مناسب است. تهویه مناسب کمک می کند که هوای داخل تالار همواره تمیز و خوب بماند. در هنگام مراسم جمعیت بسیار زیادی در داخل تالار رفت و آمد می کنند و بوی اسفند، بوی غذا و بوی ادکلن میهمانان کل فضا را پر خواهد کرد. اگر تالار پذیرایی مورد نظر تهویه مناسبی نداشته باشد، کل میهمانان اذیت خواهند شد. برخی از میهمانان شما ممکن است مریض باشند و یا ناراحتی تنفسی آنها را اذیت نماید، از این رو تهویه مناسب تالار بسیار مهم است. بنابراین یک تالار پذیرایی خوب دارای یک تهویه بسیار مناسب و مطبوع است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران