فروش انواع پوکه معدنی برای مصالح ساختمانی در کردستان

در کردستان ، قروه

معرفی فروش انواع پوکه معدنی برای مصالح ساختمانی در کردستان

🔴 پوکه معدنی الوند رضا

🔹 پوکه معدنی الوند رضا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع پوکه معدنی برای مصالح ساختمانی در کردستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پوکه معدنی الوند رضا :

✅ انواع پوکه های معدنی

✅ پوکه های مناسب برای بلوک زنی ها و مصالح ساختمانی

✅ انواع پوکه های بادامی،نخودی،عدسی،نرمه،با قیمت مناسب در سایز های مختلف۰/۵ ،۵/۱۰،۱۰/۱۵،۱۵/۲۰

✅ تحویل فوری

و…

 

🔸 با مدیریت حسن منتشلو

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس کردستان.قروه.دلبران پوکه معدنی الوند رضا

 

ویژگی های خاص پوکه معدنی چیست؟

* همانطور که گفته شد پوکه معدنی در هنگام تشکیل شدن، تعداد زیاد حباب بر سطح آن به وجود می آید که باعث می شود این سنگ بسیار متخلخل شود. تخلخل این سنگ ویژگی های بسیاری را برای آن به وجود آورده است.

* از اولین ویژگی هایی آن وزن بسیار سبک پوکه معدنی می باشد. وزن مخصوص پوکه معدنی در حدود نیم تا یک تن در هر متر مکعب می باشد. پوکه معدنی به اندازه ای سبک می باشد که می تواند به راحتی بر روی سطح آب شناور بماند.

* در کنار این وزن سبک، پوکه معدنی بسیار مقاومت بالایی دارد و استحکام آن تحت شرایط مختلف فیزیکی و شیمیایی از بین نمی رود.

* از دیگر ویژگی های خاص پوکه معدنی عایق صوت و عایق حرارت بودن می باشد. تحمل دمایی پوکه معدنی بسیار بالا می باشد، نقطه ذوب پوکه معدنی در حدود 1342 درجه سانتیگراد می باشد، مقاومت در برابر احتراق به اندازه 760 درجه سانتیگراد می باشد که هیچ تغییری در شکل و حجم پوکه ها به وجود نمی آید. بنابراین استفاده از آن در مصالح ساختمانی، باعث مقاومت سازه در برابر حریق می شود.

* طول عمر و دوام پوکه معدنی نیز چیزی در حدود 100 سال می باشد.

کاربردهای پوکه معدنی در ساختمان سازی

یکی از اصلی ترین کاربردهای پوکه معدنی در ساختمان سازی می باشد. یکی از کاربردهای پوکه معدنی در ساختمان سازی کف سازی و شیب بندی طبقات ساختمان می باشد. به خاطر وزن بسیار سبک پوکه معدنی و در عین حال مقاومت بسیار زیاد آن، هم باعث می شود که وزن ساختمان بسیار کمتر از حالت معمول باشد و هم اینکه مقاومت آن بسیار افزایش می باید. علاوه بر این خواص پوکه معدنی یک عایق صوتی بسیار خوب می باشد که باعث کاهش ورود نویز به ساختمان می شود. همچنین یک عایق حرارتی نیز می باشد که مقاومت ساختمان را در برابر حریق افزایش می دهد.

یکی دیگر از کاربردهای پوکه معدنی که در صنعت ساخت مصالح ساختمانی بسیار کاربرد دارد، استفاده از پوکه معدنی برای ساخت بتن و بلوک های بتنی می باشد. با این کار هم وزن مصالح را به طرز چشمگیری کاهش داده می شود و در عین حال مقاومت آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

یکی از کاربردهای خوب پوکه معدنی استفاده از آن در تونل سازی می باشد. که باعث افزایش چشمگیر مقاومت و همچنین افزایش طول عمر تونل می گردد.

در ساخت آبنما باید از مصالحی استفاده کنند که مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و در اثر گذشت زمان سریعا دچار خوردگی نشوند، پوکه معدنی به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی گزینه بسیار مناسبی برای سخت آبنما می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران