ارائه خدمات مو ، مژه و ابرو و آموزش کراتین ، لیفت و لمینت در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی ارائه خدمات مو ، مژه و ابرو و آموزش کراتین ، لیفت و لمینت در مشهد

🔴 فرزانه فیروزئی

🔹 فرزانه فیروزئی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات مو ، مژه و ابرو و آموزش کراتین ، لیفت و لمینت در مشهد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرزانه فیروزئی :

✅ خدمات کراتینه و احیای مو

✅ ریبالدینگ . پروتئینه

✅ بوتاکس مو

✅ لیفت و لمینت مژه و ابرو

✅ با بهترین مواد روز دنیا

و….

 

🔸 شماره تماس 09216549319

🔸آدرس استان خراسان رضوی شهر مشهد.خیابان صیاد شیرازی

معرفی فواید کراتینه مو

مناسب برای انواع مو

کراتینه مو روشی است که برای انواع مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و محدودیت ندارد. فرقی نمی‌کند که موهای شما مجعد باشد یا فر، صاف باشد یا حالت‌دار و حتی رنگ شده باشد یا نه. در هر صورت می‌توانید کراتینه مو انجام دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بدون آسیب برای مو

برخلاف روش‌های سنتی صاف کردن مو، این روش هیچ آسیب دائمی به موها نمی‌زند. تقریبا بعد از دو تا سه ماه، موهای شما به حالت قبلی خود برمی‌گردد. این اتفاق ممکن است زودتر هم پیش بیاید به خصوص اگر مراقبت‌های بعد از کراتینه را انجام ندهید.

حالت‌دهی آسان

وقتی موهای خود را کراتینه می‌کنید، حالت دهی به آنها راحت تر می‌شود و موها به آسانی حالت می‌گیرند. برای اینکه به موهای خود حالت بدهید لازم نیست حرارت وسیله‌های مربوطه مثلا اتو مو را بیشتر کنید یا از محصولات مختلف استفاده کنید. در نتیجه، موهای شما در معرض آسیب کمتری در برابر مواد شیمیایی قرار می‌گیرد.

تاثیرگذاری فوق‌العاده

فرقی نمی‌کند موهای چقدر فر و وز باشد. با روش کراتینه، موهایی نرم و صاف و براق خواهید داشت و این روش، بسیار تاثیرگذار است. ظاهر جدیدتان تا سه ماه ماندگار است و بعد از این مدت، موهای شما به حالت اولیه برمی‌گردد.

مراقبت های کمتر

در این روش نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر، مراقبت‌های کمتری نیاز دارید. برای اینکه کراتینه موهای شما مدت بیشتری دوام بیاورد، لازم نیست که محصولات خاصی برای مراقبت از مو استفاده کنید.

بهبود کیفیت ساختار مو

این روش، باعث پر شدن حفره‌های ساقه مو با کراتین می‌شود. در نتیجه، موهای شما، ساختار و بافتی نرم‌تر و براق‌تر پیدا می‌کنند. در نتیجه، میزان وز شدن مو کاهش پیدا می‌کند.

بدون عوارض جانبی

این روش، روشی است که تا به حال هیچ عوارض جانبی قابل توجه و اثبات‌شده‌ای برای آن گزارش نشده است.

شانه کردن راحت‌تر مو

بعد از کراتینه مو، موهایتان به راحتی شانه می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را حالت دهید. تا مدت‌ها نیازی به استفاده از محصولات نرم‌کننده ندارید.

مناسب برای زنان و مردان

هم زنان و هم مردان می‌توانند از مزایای کراتین درمانی بهره‌مند شوند و این روش، هیچ محدودیتی ندارد. اگر می‌خواهید موهای براق و صاف داشته باشید، فارغ از اینکه چه جنسیتی دارید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

تقویت موها

موادی که برای کراتینه مورد استفاده قرار می‌گیرند، سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز مو هستند. استفاده از این مواد نه تنها باعث از بیت رفتن وز مو می‌شود و موها را صاف و نرم می‌کند، بلکه ساقه مو را تقویت می‌کند. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت، موهای شما ظاهری سالم‌تر و جذاب‌تر داشته باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران