انجام تاتو بدن و صورت در قزوین کرج تهران

در قزوین ، قزوین

انجام تاتو بدن و صورت در قزوین کرج تهران

🔴 زهره حسین پور

🔹 زهره حسین پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تاتو بدن و صورت در قزوین کرج تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زهره حسین پور  :

✅ تتو بدن و صورت در قزوین کرج تهران

✅ انجام کلیه خدمات فیبروز و بلید ابرو با ماندگاری بالا

✅ انجام انواع خط چشم و بن مژه

✅ ریموو ابرو

✅ انجام کلیه طرح های بدن با بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  قزوین

 

خدمات تاتو صورت چیست؟

خدمات تاتو صورت در چهار نقطه چشم، لب، ابرو و اسکالپ سر انجام می شود. این عمل یک نوع آرایش دائمی به حساب می آید. یکی از مهم ترین مزایای این عمل برای افراد، همیشگی بودن آن می باشد. این ویژگی باعث می شود افراد میزان کمتری از مواد آرایشی شیمیایی که در دراز مدت تاثیرات منفی بر پوست دارد را استفاده کنند.

یکی از آرایش هایی که باعث جذابیت و زیبایی فرد می شود، آرایش دائمی ابرو می باشد. این کار به وسیله ی دستگاه مخصوصی انجام می شود که انواع آن هاشور، سایه و قاب ابرو می باشد.خدمات حرفه ای تاتو صورت در قسمت مربوط به لب شامل حجیم سازی آن می باشد. همچنین از این عمل برای از بین بردن خطوط اضافی صورت که برای افراد ناراحتی ایجاد می کند، استفاده می کنند.
آرایش دائمی صورت

این عمل نوعی آرایش دائمی در صورت به حساب می آید که با بهره گیری از سوزن در درون پوست صورت می گیرد. این سوزن باید در لایه دوم پوست ایجاد شود تا جوهر و یا رنگ مورد نظر در پوست قرار بگیرد. این کار با توجه به نوع انجام آن دارای محدودیت سنی می باشد و آرایش آن بر روی پوست به صورت دائمی می باشد.

خدمات تاتو صورت در قسمت چشم شامل ایجاد خط چشم دائمی برای چشم افراد می باشد. با استفاده از این امکان، در قسمت پشت چشم خطوط نازک و یا پهن ایجاد می کنند. لازم به ذکر است که قبل از انجام این عملیات، چشم افراد آنالیز می شود و مدلی که بر اساس فرم و حالت آن باشد، ایجاد می کنند.

یکی دیگر از آرایش های دائمی چشم و خدمات تاتو ، پر کردن نقاط بین مژه می باشد که زیبایی و جذابیت چشم ها را دوچندان می کند. یکی دیگر از آرایش های دائمی مربوط به صورت مربوط به اسکالپ سر می باشد که با آن مناطق خالی سر را پر می کنند و بدین وسیله نقاطی که رشد مو در آن ممکن نبوده و یا کم می باشد را پر می کنند.

فواید خدمات تتو صورت

یکی دیگر از مهم ترین فواید خدمات حرفه ای تاتو صورت، فراهم آوردن جذابیت و زیبایی دوچندان برای افراد می باشد. تمامی افرادی که از آرایش دائمی در صورت خود استفاده می کنند، میزان زیبایی چهره ی آن ها در مقایسه با قبل، تغییر بسیار زیادی می کند. یکی دیگر از فواید و مزایا استفاده از خدمات تاتو صورت، کم شدن آلرژی های پوستی می باشد.

بسیاری از افراد به استفاده کردن از لوازم های آرایشی آلرژی پوستی دارند و بدنشان از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. انجام آرایش های دائمی صورت برای این دسته از افراد یک گزینه ی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. پس از انجام خدمات تاتو روی صورت فرد نباید در زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد و به مدت سه روز نباید صورت خود را شست و شو دهد. همچنین در صورت استفاده در قسمت های نزدیک چشم مانند چشم و ابرو، نباید به مدت چهار روز از لنز های طبی و رنگی استفاده شود.

مزایای مربوط به انجام تاتو صورت یکی از مهم ترین مزایای تاتو صورت برای افراد، همیشگی بودن آن می باشد. این ویژگی باعث می شود افراد میزان کمتری از مواد آرایشی شیمیایی که در دراز مدت تاثیرات منفی بر پوست دارد را استفاده کنند. در واقع ایجاد آرایش دائمی در صورت، به نوعی از پیر شدن و آسیب دیدن پوست صورت جلوگیری می کند و با افزایش سن، شادابی و جوانی را برای پوست افراد به همراه خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران