انجام انواع خدمات کاشت ناخن در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی انجام انواع خدمات کاشت ناخن در اصفهان

🔴 نرگس سلیمانی

🔹 نرگس سلیمانی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام انواع خدمات کاشت ناخن در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نرگس سلیمانی  :

✅ کاشت ناخن

✅ ژلیش ناخن

✅ مانیکور

✅ پدیکور

✅ کاور ناخن

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۰۱۷۸۶۱۶۰۴

🔸آدرس اصفهان شیخ صدوق شمالی

 

انواع روش های کاشت ناخن چیست؟

به طور کلی از 2 روش برای کاشت ناخن استفاده میشه که در زیر این روشها رو به طور کامل معرفی کردیم:

کاشت ناخن با تیپ

تیپ ناخن، یک ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی هست که به عنوان پایه کاشت ناخن، بر روی ناخن اصلی چسبانده میشه و روی این تیپ رو با مواد کاشت ناخن پوشش میدن تا استحکام ناخن چند برابر بیشتر بشه و ظاهری یکدست و مرتب برای ناخنها به وجود بیاد. تیپ ناخن در واقع نوعی ناخن مصنوعی هست که روی ناخن چسبانده میشه و به شما این امکان رو میده تا طول ناخن رو به هر اندازه که تمایل دارید، افزایش بدید.

کاشت ناخن با فرمر

در کاشت ناخن با فرمر، از تیپ استفاده نمیشه و مواد مخصوص کاشت ناخن مستقیما بر روی ناخن طبیعی قرار میگیرند و برای اینکه شکل و فرم ناخن بعد از کاشت ناخن کاملا یکدست و مرتب باشه، بعد از مانیکور ناخن و استفاده از مواد ضد قارچ بر روی ناخن طبیعی، یک فرمر مخصوص به دور انگشت و ناخن قرار داده میشه و متناسب با سلیقه و نظر شما، بلندی و فرم ناخن انتخاب و انجام میشه.

کاشت ناخن پودری (Acrylic Nail Extension)

کاشت ناخن پودری یکی از رایج‌ترین روشها برای کاشت ناخن هست که در این روش از مواد کامپوزیت اکریلیک که حالت پودری داره برای کاشت ناخن استفاده میشه.

استفاده از پودر برای کاشت ناخن معمولا بسیار ساده‌تر و ارزان قیمت‌تر از سایر روشهاست و به همین دلیل بسیار پرکاربرد هست. در این روش از پودر مخصوص کاشت ناخن و یک محلول مایع به نام لیکوئید استفاده میشه. وقتی پودر با این مایع ترکیب میشه، حالت نرم و خمیری پیدا میکنه و میشه اون رو بر روی ناخن با استفاده از قلم مخصوص، شکل داد.

کاشت ناخن با پودر به مهارت و سرعت عمل بالایی نیاز داره زیرا وقتی پودر با لیکوئید مخلوط میشه و حالت خمیری پیدا میکنه، خیلی سریع هم سفت و محکم میشه و ناخنکار باید بتونه در سریعترین زمان ممکن، این پودر رو بر روی ناخن شکل بده تا نتیجه کار طبیعی و زیبا بشه.

پودر مورد استفاده برای کاشت ناخن پودری در رنگهای شفاف، سفید و هلویی وجود داره که هر کدام به تنهایی جلوه زیبایی رو برای ناخن ایجاد می‌کنند.

 

از جمله ویژگی‌های مثبت کاشت ناخن پودری عبارتند از:

ماندگاری بالایی داره
به راحتی شکسته نمیشه و آسیب نمیبینه
استحکام خوبی رو برای ناخنها به وجود میاره

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران