انجام فیبروز ،میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن ، تاتو در گرگان

در گلستان ، گرگان

معرفی انجام فیبروز ،میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن ، تاتو در گرگان

🔴 فاطمه میرزایی

🔹 فاطمه میرزایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام فیبروز ،میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن ، تاتو در گرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه میرزایی :

✅ میکروبلدینگ ،فیبروز ابر

✅ تتو و میکرویپگمنشن ابرو

✅ میکروپیگمنشن لب و خط لب

✅ تتو خط چشم

✅ کاشت مژه ، تتو بدن

✅ با بهترین مواد و پایین ترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس گرگان – عدالت 16،شاهینی7،سالن زیبایی گندم

 

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن Micropigmentation یک تکنیک پزشکی پیشرفته است که برای ایجاد ظاهری بهتر در چهره و موی سر، به عنوان آرایشی نیمه دائمی و ایمن انجام می شود. در این فرآیند رنگدانه های معدنی و زیست سازگار با استفاده از دستگاهی دیجیتال به عمق مشخصی از پوست با حداقل آسیب به بافت پوستی تزریق می شود. این تکنیک علاوه بر کاربرد های زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد.

فواید میکروپیگمنتیشن

1. با انجام این تکنیک به عنوان آرایش نیمه دائم، احتمالا زمان زیادی را در هنگام آرایش کردن صرفه جویی خواهید کرد. مثلا در مورد پیگمنتیشن ابرو شما وقت زیادی را صرف مداد کشیدن و سایه زدن می کنید و با انجام میکروپیگمنتیشن، این قسمت از آرایش به طور کامل حذف می شود.

2. میکروپیگمنتیشن برای کسانی که به لوازم آرایش حساسیت دارند بسیار کارساز است. همینطور برای کسانی که اختلالات حرکتی دارند و آرایش کردن برایشان دشوار است، گزینه مناسبی می باشد.

3. در این روش ابروها می توانند بر اساس ویژگی های صورت ما طراحی شوند. اگر این کار به گونه درست طراحی شده باشند و در مکان مناسب قرار بگیرند، می توانند به صورت جلوه بیشتری دهند. مثل کشیده تر نشان دادن صورت و درشت تر نشان دادن چشمها.

4. یکی از فواید میکروپیگمنتیشن برای کسانی است که از ریزش ابرو و مو رنج می برند. این عمل به بازگرداندن حالت طبیعی ابروها کمک کرده و ریزش مو و ابرو را پنهان می کند.

5. پزشکان از میکروپیگمنتیشن برای درمان ضایعات و اسکارهای پوستی و جای سوختگی استفاده می کنند. برای مثال رنگ منطبق با پوست متقاضی را ساخته و در مکانهایی که به دلیل ماه گرفتگی یا جای بخیه تغییر رنگ داده و ناهمگون هستند کار می کنند.

6. میکروپیگمنتیشن عوارض کمتری مثل درد و خونریزی نسبت به تاتو دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران