بهترین مرکز آموزش و انجام خدمات آرایشی و زیبایی در اصفهان – هشت بهشت شرقی

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز آموزش و انجام خدمات آرایشی و زیبایی در اصفهان – هشت بهشت شرقی

🔴 سالن زیبایی چم

🔹 سالن زیبایی چم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و انجام خدمات آرایشی و زیبایی در اصفهان – هشت بهشت شرقی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی چم :

✅ انجام کلیه خدمات زیبایی شامل رنگ و لایت دکلره آمبره سامبر و…….

✅ انجام کلیه خدمات میکروبیلدینگ فیبروز بولد برز فشن برز خط چشم شیدینگ لب

✅ کاشت مژه کاشت ناخن فیشال پوستی و…

✅ آموزش صفر تا صد فیبروز قرینه سازی آشنایی با انواع رنگ ها

✅ آموزش کاشت مژه مدل های مگا والیوم هیدن والیوم و کلاسیک و ژورنالی

و…

 

🔸 با مدیریت  سرکار خانم معصومی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۵۹۴۱۰۵۷

🔸 آدرس  اصفهان خیابان هشت بهشت شرقی خیابان دکتر فاطمی روبروی پاساژ مروارید

 

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چیست؟

 

این دو روش از نظر برخی ویژگی‌ها تفاوت‌های اندکی با هم دارند. مقلا تکنیک و ابزار مورد استفاده در این دو روش که برای تزریق جوهر به زیر پوست استفاده می‌شود، متفاوت است.

تکنیک و ابزار

در میکروبلیدینگ، متخصصان معمولا از ابزارها به شیوه دستی استفاده می‌کنند تا بهترین فرم ابرو را ایجاد کنند. با استفاده از قلم‌های مخصوص تیغ‌دار، خط‌های باریک و دقیقی شبیه به تارهای ابرو ایجاد می‌کنند تا پیگمنت درون آن قرار بگیرد و شکل ابرو را ایجاد کند. این شیوه از خراش دادن پوست و وارد کردن پیگمنت، باعث می‌شود که نتیجه نهایی کاملا شبیه به تار ابروی واقعی به نظر برسد.

تیغ‌ها یا سوزن‌های مخصوص میکروبلیدینگ، افکتی دقیق و ظریف و طبیعی ایجاد می‌کنند. خط‌هایی که روی ابرو ایجاد می‌شود کاملا شبیه به تارهای طبیعی ابرو است.

از طرف دیگر، میکروپیگمنتیشن، بیشتر ظاهری شبیه به سایه ایجاد می‌کند و خبری از تارهای باریک ابرو نیست. در واقع نوعی سایه ابروی نیمه دائمی است. به همین خاطر ظاهر نهایی آن، به اندازه میروبلیدینگ طبیعی به نظر نمی‌رسد و شبیه به تارهای ابرو نیست. علاوه بر این، متخصصان میکروپیگمنتیشن، معمولا این فرایند را با ابزارهای دیجیتالی انجام می‌دهند. این ابزار رنگ را زیر لایه بیرونی پوست تزریق می‌کند و این کار را از طریق سوزن‌های بسیار باریکی انجام می‌دهد.

مدت زمان اجرا و ترمیم

میروبلیدینگ معمولا در دو جلسه انجام می‌شود. در جلسه اول در مورد شکل و حالت ابرو تصمیم‌گیری می‌شود و فرم کلی ابرو ایجاد می‌شود. در جلسه دوم، ترمیم و اصلاح صورت می‌گیرد. جلسه ابتدایی حدودا دو ساعت طول می‌کشد ولی جلسه دوم معمولا کوتاه‌تر است ولی ممکن است بیشتر طول بکشد.

فرایند میکروپیگمنتیشن کمی بیشتر طول می‌کشد و البته نتیجه نهایی آن نیز ماندگاری بیشتری دارد.

ترمیم و درمان آسیب‌های ناشی از میکروبلیدینگ ممکن است تا ده روز طول بکشد. در این مدت، قرمزی و التهاب پوست کاملا برطرف می‌شود. در چند روز ابتدایی، رنگ‌های تیره شروع به روشن‌تر شدن می‌کنند. به همین دلیل، در روزهای ابتدایی، نتیجه کار بسیار تیره‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید و حتی ممکن است دلسرد شود. ولی خیال‌تان راحت باشد چون طی چند روز، کم‌رنگ‌تر می‌شود.

بعد از یک ماه، رنگ‌ها در جای خود تثبیت می‌شوند. در این مدت، رنگ‌ها کمی روشن‌تر می‌شوند ولی باز هم کاملا نزدیک به رنگ طبیعی ابروهای شما هستند.

افرادی که میکروپیگمنتیشن می‌کنند نیز در ابتدا، ابروهایی تقریبا دو برابر تیره‌تر از نتیجه نهایی خواهند داشت. بعد از لایه‌برداری و ترمیم آخرین آسیب‌ها، نتیجه نهایی کار مشخص می‌شود که رنگی‌ روشن‌تر و ملایم‌تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران