ارائه خدمات رنگ و کراتین مو در بلوار فردوس – تهران

در تهران ، تهران

معرفی ارائه خدمات رنگ و کراتین مو در بلوار فردوس – تهران

🔴 حدیث طاهری

🔹 حدیث طاهری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات رنگ و کراتین مو در بلوار فردوس – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حدیث طاهری :

✅ خدمات رنگ بالیاژ،امبره،هایلایت

✅ خدمات کراتین،پروتئین تراپی،بوتاکس،ریباندینگ

و….

 

🔸 شماره تماس 09120148980

🔸آدرس تهران – بلوارفردوس نبش قبادی

رنگ مو و تاثیر در زیبایی چهره

یکی از مواردی که در زیبایی چهره‌ موثره، انتخاب رنگ موی شماست. همون‌قدر که در انتخاب لباس‌هاتون دقت دارید و حواس‌تون هست همه چی باهم هماهنگ باشه، رنگ مویی هم که برای موهاتون انتخاب می‌کنید، باید به اجزای صورت‌تون بیاد. این روزها بازار پره از رنگ‌های جورواجور با تنوع و موندگاری‌های متفاوت؛ رنگ‌های دائم، رنگ‌های نیمه‌ دائم،‌ رنگ‌های موقت، رنگ‌های به رنگ طبیعی، شامپوهای رنگ و رنگ‌های فانتزی.

استفاده از رنگ مو برای برجسته کردن ویژگی‌های خاص هر صورت!

ترفندهای رنگی ساده‌ای وجود دارند که می‌‌تونید در رنگ کردن موها از اون‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌‌تونید رنگ سبز چشم‌هاتون رو با رنگ موی قرمز یا بنفش، بیشتر مشخص کنید. همچنین شما می‌‌تونید با به‌کار بردن هایلایت در جاهایی از خط موهاتون که استخوان‌‌ها رو برجسته نشون می‌‌ده، صورت‌تون رو کانتور کنید. این کار شبیه استفاده از هایلایتر بر روی صورت، برای برجسته کردن ساختار صورت استخوانیه. با قرار دادن هایلایت‌‌‌های ظریف، نزدیک جاهایی مثل استخوان‌‌‌های گونه، شقیقه و بالای پیشانی، می‌تونید به صورت شکل بدید؛ در واقع با این کار شما در پیرامون صورت، عمق ایجاد می‌‌کنید، چرا که فضایی برای روشنی و تیرگی باقی می‌‌گذارید که سایه‌‌ها و هایلایت‌‌‌های روی صورت رو بیشتر مشخص می‌‌کنه. همچنین می‌تونید از رنگ‌‌‌های متضاد (مثل ته رنگ‌‌‌های بنفش و سبز) برای جلب توجه به ویژگی‌‌‌های رنگی خنثی روی صورت از جمله کک و مک یا ابروها استفاده کنید.

رنگ مو و پایه‌‌‌های رنگی

رنگ‌ها، پایه‌‌‌های ده گانه دارند. عمق رنگ در واقع همون پایه رنگه که برای رنگ کردن مو باید بهش توجه کنید. تن مو، سایه‌ای هست که روی تار موی شما منعکس می‌‌شه و تیرگی و روشنی رو مشخص می‌‌کنه. این پایه رنگی از تیره به روشن عبارتند از:‌ مشکی که تیره‌ترین رنگه، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای متوسط، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای بسیار روشن، بلوند تیره، بلوند نیمه‌روشن، بلوند روشن، بلوند بسیار روشن و بلوند بسیار روشن پلاتینه. در خوندن پایه رنگ روی کاتالوگ و جعبه‌‌ها به این موضوع توجه کنید که اسم شماره رنگ، سمت راست ممیز و پایه رنگی، سمت چپ قرار می‌‌گیره. مثلا A۶ بلوند تیره خاکستریه.
اکسیدان ها

نمی‌شه شما علاقمند به رنگ کردن مو باشید، اما با اکسیدان‌‌ها غریبه باشید! اکسیدان، تسهیل کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو بوده و انواع مختلفی داره:

اکسیدان شماره ۱، شش درصد داره. یعنی تار ‌ها رو به صورت جزئی باز کرده و برای پایه مو از نمره یک تا چهار مناسبه.
اکسیدان ۲ که ۹ درصده، قدرت روشن‌کنندگی بالا برای تار‌‌‌های سفید داره و برای پایه ۵ تا ۱۰ مناسبه.
اکسیدان ۳ که ۱۲ درصده، توانایی روشن‌کنندگی خوب اما با کم‌ترین میزان رنگ‌دهی داره و برای دکلره شدن استفاده می‌‌شه.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران