مرکز انجام خدمات و آموزش صافی و احیا از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته و مستری با ارائه مدرک بین المللی در کرج – گلشهر

در البرز ، کرج

معرفی مرکز انجام خدمات و آموزش صافی و احیا از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته و مستری با ارائه مدرک بین المللی در کرج – گلشهر

🔴 پریسا شفیعی

🔹 پریسا شفیعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات و آموزش صافی و احیا از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته و مستری با ارائه مدرک بین المللی در کرج – گلشهرمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پریسا شفیعی :

✅ انجام کلیه خدمات احیا و صافی مو با بهرمندی از بهترین مواد

✅ آموزش احیا و صافی مو از مبتدی تا پیشرفته با ارائه گواهی پس از اتمام دوره های آموزشی

✅ انجام خدمات صافی و احیای مو شامل:

✅ نانوبوتاکس

✅ بوتاکس تراپی

✅ خاویارتراپی

✅ پلکس تراپی

✅ آرگان تراپی

✅ اوزون تراپی

✅ پروتئین تراپی

✅ هیدروژن تراپی

✅ فیلر تراپی

✅ نانوکراتین

✅ کراتین تراپی

✅ کمترین هزینه و بالاترین کیفیت کار را از ما بخواهید.

رضایت مشتری = باحال خوب ما

تخصص ما زیبایی و سلامت موهای شماست.

1_پروتئین تراپی چه کاربردی دارد؟
پروتئین تراپی زمانی کاربرد دارد که موها براثر آلودگی هوا، اشعه نورخورشید و رنگ و دکلره زیاد آسیب دیده باشد و تارهای مو شکسته شده باشد.

2_بوتاکس مو چیست و چه کاربردی دارد؟
بوتاکس مو در واقع یک پروسه درمانی قوی است که فیبر مو را با فیلرهایی مانند کراتین پوشش‌ می‌دهد. بنابراین مواد بوتاکس مو تمام نقاط نازک و شکننده مو را پر میکند و به آن استحکام می‌بخشد و حجم می‌دهد و حتی میتواند به درمان کسانی که ازبرخی مشکلات پوستی مانند: شوره سر، پوسته سر، وپزوریاسیس دارند کمک کند.

3_کراتینه چیست و چه کاربردی دارد؟
مواد کراتین تشکیل شده از کلاژن و پروتئین و روغن آرگان است.
کراتین در موها وناخن و پوست وجود دارد که بیشتر مواقع به دلیل نور زیاد آفتاب، تغذیه نامناسب، رنگ ودکلره ازبین می‌رود.
کراتین تراپی و نانو کراتین برای موهای فر و وز، مجعد و خشک، آسیب دیده و رنگ و دکلره کاربرد دارد.

 

🔸 شماره تماس  09057087970

 

نانو کراتین مو چیست؟

نانو کراتین مو یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای درمان موهای آسیب دیده و خشک می باشد که صاف و صیقلی بودن و درخشندگی موها را به همراه دارد. این روش شباهت زیادی به کراتینه داشته اما مواد مصرفی در آنها با هم فرق دارند. اگر به دنبال این هستید که بدانید نانو کراتین مو چیست و چه تفاوتی و با کراتینه و بوتاکس مو دارد؟ برای چه افرادی مناسب است و چطور اجرا میشود و قیمت آن چقدر است، در ادامه با ما در شادلین بیوتی همراه باشید.

نانو کراتین چیست؟
سلامت مو ارتباط مستقیم با زیبایی زنان و مردان دارد و به همین دلیل باید به روش های مختلف از آنها مراقبت کرد. اما متاسفانه در طول روز به دلیل قرار گرفتن موها در برابر نور خورشید، از بین رفتن رطوبت آن با رنگ های شیمیای و شامپوهای غیر استاندارد به مرور آسیب زیادی به آنها وارد میشود. موخوره، وز و مجعد شدن موها و از بین رفتن لختی و صافی و نومی مو از نشانه های موهای آسیب دیده می باشد. کراتین از مهم ترین پروتئین های موجود در مو می باشد که وظیفه آن، حفظ بافت صاف و یکدست در ساق مو می باشد و با کاهش آن موها خشک و شکننده میشوند.

نانو کراتین به موادی گفته میشود که بر روی موها قرار گرفته و حاوی مقدار زیادی از پروتئین کراتین هستند. این ذرات در اندازه های بسیار ریز و نانو بوده و به همین دلیل می توانند بر روی منافذ ایجاد شده روی ساقه موها نفوذ پیدا کنند. به عبارت دیگر، نانو کراتین مو به تکنیکی گفته میشود که در آن مواد کراتین را در اندازه های بسیار ریز تبدیل نموده و باعث نفوذ آنها به ساقه مو خواهند شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران