اجاره موتور در جزیره کیش

در هرمزگان ، کیش

معرفی اجاره موتور در جزیره کیش

🔴 علیرضامشعوف

🔹 علیرضامشعوف یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره موتور در جزیره کیش می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضامشعوف :

✅ اجاره موتور در جزیره کیش با بهترین قیمت و تحویل در محل شما عزیزان

✅ با موتورهای مدل بالا آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز هستیم

و….

 

🔸 شماره تماس 09109113119

🔸آدرس کیش

عوامل حائز اهمیت برای اجاره موتور برقی:

قدرت موتور برقی

عامل بسیار مهمی که قیمت موتور را تعیین می کند قدرت موتور است. زیرا هر اندازه که قدرت موتور بیشتر باشد شتاب و سرعت موتور نیز متقابلا افزایش پیدا میکند. هم چنین لازم است حتما به این نکته توجه کنید که کیفیت ساخت موتور در این زمینه بسیار مهم می باشد زیرا موتور های چینی دارای قدرتی حدود 3000 وات هستند اما در نهایت دارای سرعت 50 کیلومتر بر ساعت می باشند!
سرعت موتور برقی

دومین نکته بسیار مهم که باید در زمان خرید موتور برقی به آن توجه کنیم سرعت موتور است. حداکثر سرعت موتور های برقی حدود 80 کیلومتر بر ساعت می باشد.
مسافت

با شارژ کامل موتورهای برقی مسافتی حدود 40 تا 80 کیلومتر را میتوان طی کرد که این رقم با حداکثر سرعت تقریبا برابر خواهد بود. پس هنگام خرید موتورهای برقی حتما باید به این نکته توجه کنید که با این نوع موتورها نمیتوانید مسافت های زیادی را طی کنید و یا از شهر خارج شوید. موتور های برقی در استفاده معمولی و شهری می توانند تا 6 ساعت برایتان کارایی داشته باشند.
باتری

باتری های موتور برقی به سه دسته: باتری های اسیدی، لید اسید و لیتیومی تقسیم می شود. باتری های اسیدی دارای کیفیت و عمر بسیار پایینی می باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم موتور های برقی با باتری اسیدی را خریداری نکنید. باتری های لیتیومی دارای کیفیت و عمر بسیار بالایی است به طوری که بعد از مدت ها استفاده باز هم به طور کامل خالی و پر می شود بنابراین این نوع باتری ایده آل ترین گزینه برای موتور های برقی می باشد. باتری های لید اسید ترکیبی ار باتری های اسیدی و لیتیومی است که به دلیل قیمت و کارکرد مناسبی که دارند اکثر موتور های برقی به این نوع باتری مجهز هستند.
اندازه موتور برقی

هنگام خرید موتور های برقی باید به سایز موتوری که مناسب شما است بسیار توجه کنید زیرا این موتور ها در سه سایز: اسکوتر، اسپرت و کروز(کراس) طراحی شده اند. اکثر موتورهای برقی موجود در ایران به دو نوع اسکوتر و موتور برقی اسپرت می باشد.
کیفیت بالا و سبک بودن بدنه موتور برقی

کیفیت مواد استفاده شده در موتور های برقی با توجه به برند و کشور سازنده آن متفاوت است. هر اندازه موتور برقی از مواد با کیفیت تر ساخته شده باشد امنیت شما را هنگام زمین خوردن و برخورد کردن به موانع تامین خواهد کرد.

سبک بودن بدنه ی موتور نیز عاملی است که باید زمان خرید چک کنید. هر اندازه بدنه ی موتور سبک تر باشد سرعت و شتاب بیشتری در زمان حرکت به سربالایی ها خواهید داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران